zondag 27 februari 2011

Not much happened.

Deze week kan ik nog veel laten zien waar ik mee bezig ben. Ik ben namelijk met de mystery van de Totaal-quilters bezig. Donderdag a.s. hebben we weer een Bee. Dus het moet nog even een verrassing blijven. Maar ik heb wel deze afgemaakt, de BOM van Jenny.

I haven't much to show this week. I'm working on the mystery of the Totaal-quilters. Next Thursday we have our next Bee and it has to be a secret untill then. I finished the second month of the BOM Jenny.

Een collega van mij had ergens op het internet deze vlinders gezien. Alleen heb ik ze niet van papier gemaakt, maar van stof dat op versteviging is gestreken. Ziet er toch wel grappig uit. De volgende ga ik toch voor een felle kleur stof. Mijn collega houdt meer van naturele kleuren.


My co-worker saw these butterflies somewhere on the net. These aren't made of paper, but of fabric. They look very cute, I will use more bright colors for the next butterflies. My co-worker likes more natural colors and I like the bright colors.

Ik heb mezelf haken geleerd, goed hè!
I tought myself how to do crochet.




Bij Hannie had ik deze gelukspoppetjes gezien, nadat ik haar gemaild had heb ik dit poppetje van haar gekregen. Wat lief van haar, omdat ik pas ben begonnen met haken had ze er ook een leuk haakpatroontje bijgevoegd.
I saw these little dolls at the blog of Hannie, she send me one. That was so sweet of her. Because I recently started with crocheting she send me a nice pattern with the little doll.
Groetjes Mai



17 opmerkingen:

Diana / QF Quiltbuffy zei

Hello Mai,
beautiful colours...
Have a nice day
Diana

Hennie zei

Jezelf haken geleerd,super! Leuke bloemetjes en hartjes heb je gemaakt!
Groet, Hennie

Hilde zei

De lente is al begonnen bij jou! Heerlijk,die vrolijke kleuren.

Mistea zei

Lovely work on Jenny's block - pretty colours.
Amazing crochet pieces for a newbie. Enjoy

Heleen zei

Je give thanks hangers is weer mooi! En wat een leuke haakdingetjes. Gaat je goed af! Wat ga je er van maken?

Cattinka zei

You started to crochet? Thats a lot to accomplish, and your little flowers look very nice!
I like your stitchery also, and Hennies doll is very cute.
KATRIN W.

Marie-José H zei

Wat een schattig quiltje heb je gemaakt. Heerlijk al die kleurtjes op je blog.

Quilt Idea zei

Een schattig quiltje en mooie vlinders, leuk idee. Wat heb je al veel bloemetjes!

Cybele's patch zei

Wat jij niet veel noemt. Er is toch weer heel wat te zien. Knap dat je jezelfs hebt leren haken en het lukt goed zo te zien. Ben benieuwd naar de mistery. Is daar in de winkel iets van te zien?

Stephanie zei

You taught yourself how to crochet and can make these cute flowers already? Wow, you're a fast learner. Very clever butterflies.

Marielle zei

Dat haken gaat je hartstikke goed af!
het ziet er super uit. Die vlinders zijn trouwens ook leuk

Janine zei

leuk, ik heb ook al het haakvirus, leuk he, enne die blog is ook mooi welk je linkt. groetjes van Janine

Simone de Klerk zei

Hoe bedoel je, je hebt niet veel te laten zien? Zo veel moois. Heerlijk om naar te kijken. Jammer, dat ik het niet kan aanraken.
En wat leuk, al dat gehaakte! Knap hoor! Lief, zo'n popje.
Neem je donderdag je Bliss project mee? Dat zou ik heel graag in het echt willen zien (en aanraken als het mag)!

~THEA~ zei

Heel knap!!

Het ziet er allemaal erg netjes uit!! Vrolijke kleurtjes heb je gekozen!

Die markt is gewoon hier in Panningen.Ik weet niet precies waar je woont, maar om voor 1 kraam extra te komen.......

Kun je beter wachten op een stoffenmarkt, lijkt me!
De 13de Maart is er eentje in Venlo!

Groetjes Thea♥

Francien zei

Zoooo Mai...je hebt wel veel leuks om te laten zien vind ik hoor...wat een leuk poppetje...ze brengen zeker geluk..ik ken ze alleen van hout... en goed zeg dat je kunt haken...wat een leuke bloemetjes en hartjes...leuk om te doen hè en je kunt er zoveel mee versieren....en je kleine quiltje is zo mooi geworden...wat ziet het er schattig uit ...leuke kleurtjes....

Iezie zei

Hallo Mai,
Leuk dat je mijn blog bezocht hebt.
Je maakt trouwens schitterende quilts en de gehaakte bloemetjes zijn ook schattig. Wil ikzelf ook gaan maken.
Groetjes,
Ini

Ineke van den Akker zei

Wow! Kan het ook in het Nederlands? Gaaf! Goed gedaan! De bloemen vind ik prachtig. en je Patchwork is prachtig!
Liefs,
Ineke