woensdag 9 februari 2011

Make up purse and more

Komende weekend ga ik naar een quilt weekend, dan heb je natuurlijk een toilettasje nodig. Omdat ik alleen maar een mega grote toilettas heb, heb ik deze gemaakt. Op internet een plaatje gezocht, geprint op transferpapier, dit weer op stof gestreken, op het tasje genaaid en versierd met kant en klaar was kees.



This weekend I go to a quiltersretreat and you need a toiletbag. I only own a huge toiletbag, so I made this small one. Looked on the internet for a nice image, printed it on transferpaper, ironed it and sewed it on to the toiletbag.



Bij Xenos hadden ze deze leuke hangers. Net Tilda, alleen iets goedkoper.

In a store in my town do they sell these beads. It's tilda style only cheaper.




Dit is een tussendoor-projectje, is nog niet helemaal klaar. Op het groene vlak komen elke maand een ander klein quiltje te hangen. Het is gemaakt van mijn favoriete stof BLISS. In mijn sidebar vind je de link naar het patroon.

This is a in between project, it's not finished. Every month will there be an other little quilt on the green square. It's made from my favorite fabric BLISS. If you go to my sidebar you find the link to the pattern, it's a BOM.

Vandaag werd ik verrast door deze cadeautjes die ik van Linda heb gekregen. Geweldig toch!

Today I recieved these lovely goodies from Linda. Isn't it great.


Mijn valentijn swap, ik kan jullie nog niet laten zien wat ik gemaakt heb, misschien leest de ontvanger mee.

My valentine swap, I can't show you what I made, because the on who recieved this is reading this too.

Groetjes Mai

23 opmerkingen:

Linda zei

Die Tasche ist ja ein Traum...
Im Moment ist bei mir Sticken angesagt...Also die Maschine macht,was ich eingebe.Da muss ich noch was üben:))))
Liebe Grüsse Linda

Chrissie zei

Wat een grappig toilettasje is het geworden.
Veel plezier alvast op je quiltweekend.
Wauwwwwww wat een leuke hanger, super zeg.
Ik doe ook mee aan een Secret Valentijn, ik ben benieuwd wat de gever mij gaat sturen.
Knuffels Chrissie

Quilt Idea zei

Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt! De cadeautjes van je Valentijnswap zien er ook super uit.

Janine zei

komt goed uit dat ik zaterdag naar xenos ga, meid wat is ie leuk, echt lady like en je swap, helemaal te gek als je leuke pakketjes krijgt niet waar? En je banner helemaal mooi.

Cattinka zei

I like your new toiletrie bag! The picture on it is so cute, and I love the cammee button you used on it.
KATRIN W.

Hilde zei

Wat ziet je blog er weer mooi uit! En wat een vrolijke berichtjes vandaag! Allemaal leuke dingen om te maken. Veel plezier op je quiltweekend.

marijke's crea zei

ziet er weer heel leuk uit, ben benieuwd wat je hebt gemaakt voor valentijn!
groetjes Marijke

Marie-José H zei

Je tasje is weer enig. En die hanger ook, net als het quiltje trouwens.

~THEA~ zei

Hoi Marie Joze,

Wauw, wat is je blog mooi geworden!

Helemaal in Valentijnstemming??

Wat zul jij dit weekend goed in de make-up zitten!! Aan het tasje zal het niet liggen!!Hardstikke mooi!

Leuke spullen kreeg je van Linda. Ken je haar persoonlijk? Ze heeft per slot van rekening 10 jaar in Venray gewoond.

Fijne avond, groetjes Thea♥

Terray zei

Wat een leuke gezellige layout heb je gemaakt! DAt valt gelijk op ;-)

Maar dat tasje....wat schattig zeg. Met transferpapier kan je zulke leuke dingen doen he. Ik heb dat eigenlijk nog nooit gedaan maar ik zag dat de Aldi ze in de "aanbieding" heeft. Misschien toch maar eens een pakje van meenemen.

Groetjes
Tertia

meijra zei

Hij is echt heel mooi, ik hou erg van romantische dingetjes.

Meijra

Hennie zei

Leuke toilettasje heb je er van gemaakt! Veel plezier gewenst bij
je quiltweekend!
Groet, Hennie

Esther zei

Wat een leuk toilettasje heb je gemaakt.fijn quilt weekend. Groetjes Esther.

Pia zei

I adore your purse.

quilting Jeannet zei

Wat een ontzettend lievertje is dit, als je dat daar laat zien dan willen ze het allemaal maken! Fijn weekend overigens, we lezen het vast wel straks op de blogs.

groetjes, Jeannet

Marian zei

Wauw, wat een leuk toillettasje..
De buurvrouw wil dat ik er ook 1 maak...
en het mannenhoofd op een van je kadootjes komt me bekend voor, dat waard hier in huis ook rond

The Quilt Witches zei

Hoi MarieJoze,

Wat een leuke toilettas. De hanger is een replica van een halssierraad of broche uit de 18e eeuw.Deze werden in reliëf geslepen uit edelsteen of ivoor. ze werden camee genoemd.
Past heel mooi bij het tasje.
misschien is het basispatroon ook wel uit die tijd.

Groetjes Gerda

Michele zei

Enjoy your retreat! I love your projects!

Cybele's patch zei

Weer een gezellig logje met mooie dingetjes Mai. En die snelheid waarmee jij alles maakt, heb je daar een recept van?
Veel plezier op het week end!

Simone de Klerk zei

Wat een knus toilettasje is het geworden! Ik wens je een heel gezellig weekeinde, maar dat zal wel lukken.
Heerlijk, zo'n pakketje met de post te krijgen (o:
Een fijn weekeinde

Micki zei

I love all of your projects! They look like fun!
Micki

carine zei

Wat mooi dit tasje... mijn smaak hoor! Xenos ,hebben ze dit in Belgiê ook? want naar zo'n hangertjes ben ik al lang op zoek , en zoals je zei zijn deze van Tilda mooi maar duur! . Toch bedankt dat je al dat moois met ons wilt delen. Ook je andere projecten zijn gewoonweg schiterend en je bent zeker en bezige bij! Succes Carine -Brugge http://patchworkstar.blogspot .com

Yvonne aka sommeke zei

Wat een superprachtig toilettasje. De dames gaan jaloers op je zijn tijdens het quiltweekend!
'k Wens je alvast ook veel plezier!