donderdag 17 februari 2011

Back in town

Afgelopen weekend was ik op quiltweekend en het was heerlijk. Dit moest allemaal mee. Heel veel quiltspullen en weinig kleren.
Last weekend I went on a quiltingretreat., I really enjoyed it.This had to go with me, a lot of quilting stuff and a little bite of clothing.


De hele dag werken aan je projecten, zonder dat iemand er aan je hoofd zeurt over huiswerk, eten etc. Gewoon lekker tijd voor jezelf, waarbij je heerlijk in de watten wordt gelegd.

The whole day working on your projecten without somebody to disturb you about homework, food or other things. Just quilting, it was so great.

Food
Zo ziet de zaal eruit als de dames gaan eten.

This is how it looks when the ladies go to dinner.


Het enige wat ik gemist heb, waren de warme voeten van mijn DH. Ik warm me elke avond mijn koude voetjes aan de zijne. Tja dan gebruik je toch een extra deken, quilt in dit geval om je te warmen.

The only thing I missed last weekend were the warm feet of my DH. I have really cold feet and I use his feet to warm mine. What do you do? You get an extra blanket or quilt in this case.

Tijdens het weekend heb ik een gezellige workshop gegeven, de tassenorganizer. De dames hadden aan het einde van het weekend (bijna) allemaal hun tassenorganizer af.

I did a workshop on this weekend, we made my bagorganizer. At the end of the weekend ( almost) all the ladies finished ther organizer.

We hebben ook veel gelachen. We had a lot of fun.




De laatste middag was er een show and tell.

And then there was a show and tell.


Hij is eindelijk klaar, binnenkort plaats ik meer foto's van deze quilt van Tim.

I finally finished it, I will place more pitcures very soon of this quilt for Tim.


Girls day out van Heleen.


Een prachtige mooie quilt.-What a beautifull quilt


En als laatste mijn valentijn swap, dit heb ik gekregen van Lia.
I joined a Valentine swap and this is what I got from Lia.

En dit heb ik naar Lia gestuurd.

And this is what I send to Lia.
Groetjes Mai

17 opmerkingen:

Marie-José H zei

Gezellige foto's. En prachtige dingen die zijn geshowed. Je hebt een stoere jongensquilt gemaakt. Zal DS blij mee zijn.

Cattinka zei

First of all congratulations on your new blog design, I like it a lot.
Your weekend must have been great, you show us so many beautiful things. Tims quilt is looking great, and Heleen almost finished GDO, how nice!
KATRIN W.

katrien zei

Leuk weekend heb je erop zitten.Wat een leuke tassen van je workshop,en veel moois te zien.Nog even nagenieten hoor.

Cybele's patch zei

Dat was genieten. Vond het zo jammer dat ik verstek moest laten gaan. Volgend jaar ben ik weer van de partij.

Janine zei

Meid wat een weekend geweldig hoor, en wat leuk om al die foto's te zien, dat eten, yammie, lust graag vissie ikke,. en de werken zijn prachtig. Leuk je swap, gekregen en gestuurd, altijd erg leuk om te doen vind ik. meid geniet er maar van, je zult wel doodmoe zijn? groetjes van janine

Heleen zei

Wat een gezellig logje! Even na genieten. En je bent lekker verwend met je valentijnsswap. Het hart wat je voor Lia had gemaakt is ook prachtig.

Chrissie zei

Woww, wat een gezellig weekend moet dat zijn geweest.
mooie dingen hebben jullie gemaakt zeg, en ik zie dat Heleen haar GDO nu ook net zo ver om gequilt te worden is.
Heel leuk je swap, wat een gezellige dingen heb je gekregen.
knuffels Chrissie

The Quilt Witches zei

Hey, zo te zien heb je het wel leuk en productief gehad. Mocht je zomaar onder de Doodskoppen-Quilt van Tim? Ik vindt de rand Super!Maakt hem helemaal top.

Mariëlle

Linda zei

Das sieht nach einem sehr schönem Wochenende aus...
Die schönen Sachen die Ihr da gemacht habt....Wauw..super
Liebe Grüsse Linda

Sew Useful Designs zei

Hi Mai!!

Wow - sure looks like you had great fun on your quilting retreat - wish I could have been there too!!!!

Your piecing looks fantastic - is it a McKenna Ryan project? *LOVE* Tim's quilt - that's such a great design for a boy!!!

As for cold feet - even in the summer my feet get cold. Hubby doesn't like my cold feet on his so I always have a hot water bottle!!!

Have a great weekend, Mai!!
Heel veel liefs & knuffles!!!
Vikki xoxoxo :-)

yvon zei

Was even lekker nagenieten. ALweer een week geleden. Wat gaat de tijd toch snel. En de workshop die je hebt gegeven was een groot succes. En de gemaakte resultaten super mooi. Gelukkig gaan we volgend jaar weer..

Quilt Idea zei

Wat een leuk verslag van het weekend. Ik vond het erg gezellig met je!
Je hebt mooie dingen gemaakt en gekregen voor Valentijn.

Litamora's Quilt & Design zei

Looks like you had a great time!
Hope you are having a great time this weekend too,
Laila

Michele zei

Thanks for sharing the wonderful projects :) It looks like everyone had a great time!

marijke's crea zei

Zo te zien is het een super weekend geweest en mooie resultaten, prachtig!
groetjes Marijke

Simone de Klerk zei

Ik heb deze post helemaal gemist.
Zo te zien heb je een heel gezellig weekeinde gehad en alweer heel wat mooie bag organizers te zien (o:
Bedankt voor je Show and Tell!

Personalized Sketches and Sentiments zei

What a wonderful time! Love all that you shared here.
Coming by from "Sew It's Finished". :o)

Blessings & Aloha!
I am a novice quilter, and am so motivated by all of you talented quilters!