maandag 17 januari 2011

I tackled a UFO again

Ik doe mee aan deze challange en warempel ik heb weer een UFB (unfinished bag) af. Diegene die hier regelmatig komen lezen weten dat ik heel graag tassen maak, daarom spaar ik ook allerlei patronen en stofjes om tassen te maken. Helaas gaat het sparen sneller dan het maken van de tassen. Een van mijn voornemens was om elke maand een tas te maken en voilà......hier is de eerste tas van 2011.

I joined this challenge and I finished my first UFB (unfinished bag). When come to visit here frequently you know I like to make bags and purses. But I also collect patterns of bags and purses. Unfortunately is the collection of patterns and fabrics to make those bags, growing faster then I can make the bags.


Deze tas heb ik gemaakt voor mijn nicht. Meer dan een jaar geleden heb ik haar deze tas beloofd te maken, hopelijk vind ze de kleuren mooi. Voor de zijkant en de bodem heb ik skaileer gebruikt.

This bag is for a cousin of mine. I promised to make her this bag over a year ago. Hopefully she likes the colors. For the middle part and the bottom I used imitation leather.



Afgelopen zaterdag was er een open dag bij The log cabin. Helaas heb ik enkele stofjes niet kunnen weerstaan, ik moest ze gewoon mee naar huis nemen.




Last Saterday I went to the local quiltshop The log cabin, I couldn't resist these beautiful fabrics, I had to take them home.


Dit wordt een tas.-This is going to be a bag.
Have a nice week
Groetjes Mai





16 opmerkingen:

Stephanie zei

You may know I have a thing for bags too. :o) I can't imagine someone not loving this fabulous bag. Oh boy, Bliss. Can't wait to see what you make.

Simone de Klerk zei

Heerlijk, weer een project af. De ontvanger zal er wel heel blij mee zijn!
En wat een mooie stofjes! Tja, ik kan me voorstellen, dat je die niet kon laten liggen ;o)

Terry zei

What a lovely bag! And what beautiful fabric you bought too! :0)

Cattinka zei

I like all your new fabrics, and I love the bag you made. Hurray, one UFO off your list.
KATRIN W.

Esther zei

Spannend en wat een leuke tas heb je gemaakt, kan me voorstellen dat je de stofjes niet kon laten liggen, Fijne week groetjes Esther.

meijra zei

Gave tas! Echt apart.
gr. Meijra

Janine zei

oh je was ook in de log cabin, leuke winkel he, en ja mij blijft ook altijd wat plakken, hahaa, en je tas is helemaal geweldig, je ligt op schema!! ☺

Terray zei

Goed voornemen om elke maand een tas te maken. En deze eerste ziet er dan ook waanzinnig uit. Wat apart zeg. Jammer dat ik jouw nichtje niet ben ;-)

Mooie stofjes, kan me voorstellen dat de verleiding te groot was.

Groetjes
Tertia

Francien zei

Zooo Hartstikke mooie tas zeg...heel apart...en de stofjes voor je volgende tas zijn lekker vrolijken ja....de stofjes...soms "roepen ze gewoon naar je in zo`n lekkere winkel nietwaar?!öok ik kan er nooit weer uitgaan zonder dat er iets in het mandje ligt..er langs lopen kan ik ook niet.. moet altijd even naar binnen om te "snuffelen"...jouw lapjes zijn prachtig...vooral die rode zijn heel mooi!!
groetjes Francien.

Marie-José H zei

En paar stofjes moesten mee.....?? Ik vind die rode stofjes ook wel heel leuk. Je kunt niet naar de Log Cabin gaan en met lege handen naar buiten gaan. Dat lukt gewoon niet;-))

Mistea zei

Way cool bag - Love everything about it.

Beautiful fabrics you purchased look forward to seeing what becomes of them.

Cybele's patch zei

Mai toch, ik had je nog zo het goede voorbeeld gegeven ;-) maar het zijn wel lapjes, die erg hard roepen om meegenomen te worden.
De tas is weer mooi. De ontvanger boft maar weer.

Quilt Idea zei

Je begint in ieder geval goed. Mooie tas! En die stofjes... kwijl!

~THEA~ zei

Ze heeft wel even moeten wachten op haar tas!!

Maar dan heb je ook wat!! Hihihihi....klopt helemaal in dit geval!!

Ze zal hem vast wel leuk vinden!

En die stofjes.....die had je gewoon nodig, toch?

Groetjes Thea♥

Antje uit Urk zei

Wat een geweldige tas!! Dat heb je heel mooi gemaakt! Wat zal de ontvanger er blij mee zijn!
Groetjes,

Anoniem zei

hoi mariejoze ga proberen om berichtje te sturen.vind alles prachtig om te lezen en te kyken.verheug me op qbee om je nieuwe tasje in het echt te zien gr diny barendsen