woensdag 26 januari 2011

Pincushion and this and that

Eindelijk kan ik jullie mijn speldenkussen laten zien wat ik heb gemaakt voor de pincushionswap die werd georganiseerd door Jeannet.


Finally I can show you my pincushion a made for the pincushionswap hosted by Jeannet last fall.

Omdat het zo'n groot succes was, is er een artikel in het januarinummer van Quilt en zo gewijdt aan deze swap. 20 dames waren gevraagd of ze hun speldenkussen wilde opsturen naar Quilt en zo, zodat er foto's gemaakt konden worden voor de publicatie. Enne.... mijn kussentje staat er ook in.
Mijn blogvriendin Heleen staat met haar speldenkussen ook in het blad en heeft op haar blog een tutorial staan van haar speldenkussen.

Because of the huge success of the swap is there an article of the swap in the last issue of the Quiltmagazine Quilt and zo. And.....my pincushion is in it. My bloggingfriend Heleen made also a pincushion for the swap and her pincushion is also in the article. She has a tutorial on her blog.


Deze heb ik gekocht omdat ik meer en meer mijn quilts met de naaimachine maak. De liniaal heb ik al gebruikt en ik ben er erg blij mee, nu krijg ik mooie driehoekjes met mooie puntjes.
I have bought these, because I'm making my quilts more and more on my sewingmachine. I did use the ruler already and I'm so happy with it, I get beautiful triangles.

Een tijdje geleden heb ik Stephanie deze kralen gestuurd, omdat ze zo leuk vond. Als dank kreeg al haar tassenpatronen en 2 fat quarters van Amy Buthler. Toen ik het pakketje kreeg was ik wel even sprakeloos. Ze maakt hele leuke tassen. Ik ga weer snel naar mijn naaimachine, want ik wil nog enkele mug rugs gaan afmaken.



A while ago I sent these beads to Stephanie, because she liked them. To thank me she sent me all her bagpatterns and two fat quarters of Amy Buthler. When I opened the package I was speechless. Stephanie makes very beautiful quilts and bags. So thank you again, Stephanie.
So I'm of to my workspace I have to finish so mug rugs.
Groetjes Mai

22 opmerkingen:

Cattinka zei

What a nice pincushion, congratulations for havin it published.
Have fun with your new bag patterns, your friend was very generous.
KATRIN W.

Janine zei

nou Mai ik vind het een heel eer voor je dat je in het blad staat met zo'n leuk speldenkissen Dik verdiend meid!!! en die kralen zijn leuk he, ik moet ze ook weer halen, ☺ fijn wat je terug kreeg, ik vind swappen altijd leuk, geniet er maar van, van de eer en van je geschenkjes. fijne week nog. Janine

Heleen zei

Je spelden kussen is enig! en die kralen zijn ook gaaf zeg!Je bent flink verwend met al patronen. Ben heel benieuwd! Zitten er nog Hema tasjes bij? En die rugmugs wil ik natuurlijk wel zien he!

Simone de Klerk zei

Wat leuk, je pincushion in een tijdschrift! Ze zien er allemaal heel origineel uit!
De patronen van Stephanie zijn echt mooi en zo goed beschreven. Nog meer tassen voor je verzameling (((o:

katrien zei

Heel leuk speldenkussen.Hier is pas nr 5 van het tijdschrift verschenen,dus ik oet nog even wachten.

Esther zei

Hoi Mai, je speldenkussen is erg mooi geworden en wat heb je een leuke ruil gedaan, fijne dag Groetjes Esther.

Stephanie zei

How exciting your DARLING windmill pincushion is in a magazine. Congratulations. Our swap was fun. :o)

Mistea zei

Your pin cushion is gorgeous. I am so happy that you got published.

How amazing all those presents from Stephanie, I look forward to seeing some bags in your future.

Enjoy

Hennie zei

Een prachtig holands kussentje heb je gemaakt! En wat moest jij lang wachten, om het te laten zien!
Groet, Hennie

Dolores zei

I really do like your pincushion. Congratulations having it shown in a magazine.

Homemade by Nancy zei

Wat een leuk speldenkussen!! en wat leuk dat je in dat blad staat zeg!!! Wat een eer!! Gefeliciteerd hoor!! Succes met het zeil ;-) Groetjes, Nancy

Francien zei

Hartstikke leuk dat je in de Quilt en Zo staat Mai...ik had jullie allen al een complimentje gegeven op mijn blog met deze gebeurtenis..dit is ook zo`n leuk speldenkussentje weer...heel leuk gedaan!!
groetjes Francien.

The Quilt Witches zei

Hoi Marie-Joze,

Leuke molen, maalt deze soms stofjes i.p.v meel? Ga je nu ook de Quilt en Zo signeren op de Bee? Veel plezier met het maken van de tassen.

Gerda en Mariëlle

Hilde zei

Wat een gezellig speldenkussen had jij gemaakt, zo helemaal Hollands! Ik moet nog even wachten voordat ik het tijdschrift onder ogen krijg, pas van de zomer als ik weer voor verlof terug ben in NL. Maar zo met een paar fotootjes op jouw blog kan ik alvast even spieken!

Linda zei

Was sehe ich denn da??? Taschen-Muster Wauw und so schöne...
Auch die Nadelkissen sind sehr schön

Liebe Grüsse Linda

ps.Kann Frau die Muster auch bestellen

Jantine zei

Heel erg origineel, dat molentje! En hij stond er goed op... nu doorklikken naar je vriendin ;-).
Wat is het doel van de rechterliniaal?

Laura zei

Mooi speldenkussen Marie-Jozée. En wat leuk dat je in de quilt en zo staat. De andere kussentjes zijn ook prachtig. Groetjes Laura

Homemade by Nancy zei

hoi, dank je voor je leuke reactie! ik vind ze zelf ook erg leuk! ;-) Het zeil komt van www.hetwinkeltjevannicole.nl Je kan het daar per 10 cm kopen! Heel handig! Groetjes, Nancy

Micki zei

That is truly a beautiful pincushion, and what lovely gifts your got!
Micki

~THEA~ zei

Hoi Marie Joze,

Wat leuk dat je speldenkussentje i ht blad staat! Is ook wel apart, meid!!

Zo'n Nederlandse molen!!

Leuk om te zien hoe iemand je moeite erg waardeert! Toch??

Je hoef er niks voor terug, dat begrijp ik! Maar als er dan zoiets gebeurd!! Ontzettend leuk toch??

Fijn weekend, groetjes Thea

Suzie zei

Your pincushion is so pretty, congratulations on having it published! Stephanie's bags are truly beautiful, how lucky you are to have her patterns!

Michele zei

Your pin cushion is wonderful :) How fun to have it in a magazine! Congratulations! What a treat to receive the Amy Butler fabric :) I just posted some pictures of her Soul Blossom fabric that I bought recently.....I don't know what to do with mine yet. It is beautiful! I really like your blog :) I'll be back to visit soon!