zondag 9 januari 2011

Owls and Mon Ami

Afgelopen donderdag weer een gezellige bee gehad met de Totaal quilters, Gerda en Mariëlle hadden een leuke uilenworkshop voorbereidt. Dit was het resultaat van de workshop. Dat ziet er toch gezellig uit.



Last Thursday we had a lovely bee from the Totaal quilters. Gerda and Mariëlle prepared a great owl-workshop. This was the result of the workshop, it looks very cozy doesn't it?
Deze maand maken we voor Le petite de Schnibbles Mon Ami. Aangezien ik pas sinds kort op de naaimachine patch ( heb tot nu toe alles op de hand gedaan), waren mijn puntjes niet mooi. Maar met de hulp van Diny en de EQ6, lukt het nu al veel beter. Met de EQ6 print ik op luierinlegvelletje het paperpiecingpatroon. Ik ben nog niet helemaal tevreden maar het gaat een stuk beter :o).

This month we make for Le petite, the Schnibbles Mon Ami. I recentlty started to make my blocks on the sewingmachine, I did the patching always by hand. At first I wasn't happy with my stars and points of the stars. But the with the help of EQ6 and Diny (no-blogger), does it go much better. With the EQ6 I print out the paperpiecingpattern on to very thin paper. I'm not all statisfied, but I'm doing better :o)
Groetjes Mai

23 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Jeetje wat zijn die uilen leuk geworden Marie José, dat lijkt ook wel een beetje een nieuwe rage te worden als ik het zo zie her en der. En jij hebt dus ook last van het puntjesvirus....(lol)ik heb het maar een beetje losgelaten, tis overgewaaid.

groetjes, Jeannet

Francien zei

Oh wat zijn die leuk zeg...heb nog nergens zo`n leuk patroon kunnen vinden...is er een mogelijkheid het patroon te kopen??...bij Gerda en Mariëlle staat ook niets van de uiltjes.. als het patroon te koop is dan hoor ik dat graag van je...in iedergeval zijn de jouwe schattig gemaakt zo leuke stofjes zijn het...en het blokje is ook mooi geworden...ik krijg die puntjes nooit mooi...ik doe het met de hand maar dat valt met puntjes ook niet mee...succes met alles...
groetjes Francien.

The Quilt Witches zei

wat een leuke uilenfamilie!

Simone de Klerk zei

Die uiltjes waren (en zijn nog steeds) zo leuk om te maken! En ze staan zo gezellig bij elkaar.
Prachtige scherpe puntjes. Nu mag je toch wel heel trots zijn op jezelf!

katrien zei

Wat leuk al die uiltje.

Terray zei

Wat lieffffffffffffffffff die uiltjes!!

Nou mijn complimenten voor je gemaakte blokjes....ik vind ze wel netjes hoor. Maarja volgens mij zijn we voor ons zelf té kritisch

Groetjes
Tertia

Cybele's patch zei

Wat zijn die uiltjes toch vreselijk leuk Mai. Krijg er ook zin in.
Och, die puntjes komen wel goed. Gewoon even wennen aan de naaimachine.

Janine zei

jeetje niet alleen een hoop enige uiltjes, ook nog eens de hele boel hier omgegooid, wat knap van beide hoor, ik ben gek op uiltjes, dus helemaal mijn logje

Annemiek zei

Ach wat gezellig!! Dat uilenspeldenkussen is ook megaleuk!
Ik zal ns ff mn documenten doorspitten of ik niet ergens een uilenpatroontje heb opgeslagen..
Niet te kritisch over je puntjes doen; Patchen op de machine is écht moeilijker dan je denkt!

Stephanie zei

Very cute owls!!!

Heleen zei

Wat een enige uiltjes! Endie puntjes komen vast wel goed. Hoe groot zijn die blokken?

Quilt Idea zei

Die uiltjes zijn echt zo schattig!

Cattinka zei

I always have problems sewing stars, I know what you mean. The owl look sooooo nice, especially the pincushion! Well done!
KATRIN W.

Anoniem zei

wat leuk om die uiltjes zo bij elkaar te zien.
was heel erg leuk om die te maken en ik ben nog lang niet klaar.

groetjes Lenie

Esther zei

Wat een leuke uiltjes heb je gemaakt, en je Blokjes zijn prachtig, groetjes Esther.

Antje zei

Ben helemaal verliefd op de uiltjes, prachtig.

marijke's crea zei

Wat een schattige uiltjes zijn dit ze zouden ook leuk zijn op een tak hier voor het raam, hihi!
Groeten Marijke

Sølvi's blog zei

Love your owls. Is there a pattern fro them somewhere?

~THEA~ zei

Wat een schatjes zijn dat toch!

Leuk om te maken he, die uiltjes!

Fijn weekend, groetjes Thea♥

Jantine zei

Wat zijn die uiltjes leuk geworden zeg!

Micki zei

The owls are just so adorable! They are so cute!
Micki

Yvonne aka sommeke zei

Vrolijke foto van al die leuke uiltjes bij mekaar!
En de puntjes vallen toch mee. Machine naaien is een kunst, ik moet dan ook dikwijls "achteruit naaien"

Hubertine zei

Op zoek naar uiltjes kom ik op jouw blog terecht! Wat een droppige uiltjes, zo schattig! Leuke workshop!
Groetjes, Hubertine