zondag 30 januari 2011

Mug rug and Schnibbles

Ik heb een klein projectje voor de Totaal- bee voorbereid, MUG RUGS. De mug rug is een ware rage bij de quiltsters. De borduurpatroontjes zijn door mijn moeder gemaakt.



I prepared a little project for the Totaal-bee, we are going to make some MUG RUGS. The mug rug is very popular among the quilters. The little cups and cupcake are made by my Mom on her sewingmachine.



Ik ben verliefd op de stoffenreeks Bliss van Moda (zucht of kwijl).


I'm in love with Bliss from Moda (sigh and drooling).



Deze maand moesten we voor Le petite de Schnibbles Mon ami maken. Met deze challenge probeer ik mijn vaardigheden op de naaimachine te verbeteren. Het gaat me steeds beter af. Nu nog even quilten en ik kan hem ophangen.




Groetjes Mai

28 opmerkingen:

Linda zei

Die mit den Tassen sind zum verlieben
Super
Danke für den die lieben Kommentare
Liebe Grüsse Linda

Alice zei

Wat een leuke projecten die "mug rugs" en heerlijk vrolijk qua kleur. gr. Alice

katrien zei

Wat een leuke MUG RUGS,en een mooie snibble.

Stephanie zei

I love them. I heart anything tea cups and tea pots. Your quilt is really beautiful too.

Francien zei

Hartstikke leuk zijn die onderzetters Mai... wat een gezellige kleurtjes en een lekker "tussendoortje"om te maken denk ik maar...leuk gedaan hoor en je quiltje wordt prachtig!!
groetjes Francien.

Simone de Klerk zei

Wat zijn je mug rugs leuk geworden!!! En je Schnibbles is ook een plaatje.
Tot de QB!

Cattinka zei

Your Mon Ami is a beauty, and I like the mug rugs you made a lot!
You did a good job!
KATRIN W.

Heleen zei

Oh wauw!!! Wat GAAF!!!!!!!!!!!!!! Denk dat ik er nog iets bij heb in het weekend om te maken. En wat een onwijs gave borduurtjes! Je schnibbles is mooi geworden. Tjonge, wat ben je toch een bezige bij.

Kaaren zei

Your mug rugs and Schnibbles are wonderful, Mai. Such pretty colors.

And I don't know how I missed your last post. Congratulations on having your pincushion published. It seems to me that there is another one very similar residing in Nova Scotia too. *wink* It's one of my most favorite...along with my plum pudding one too.

Your Mom does really nice embroidery. You make a great team!

Quilt Idea zei

Wat grappig, die mugrugs! En zo te zien aan je Schnibbels, zit het met die naaimachinevaardigheden wel goed.

Hilde zei

Leuke mug rugs! Tja, de volgende keer misschien bijpassende kwijldoekjes maken? Geintje!

Mistea zei

Love the gorgeous mug rugs, they are perfect with their pretty designs.
The little quilt is so pretty in those colours.
Enjoy the week.

Marcha zei

Hai Mai, oh mooie kleurtjes allemaal. Ik ken die Mug Rug's niet. Moet dat om een mok heen of zo? Of is het een onderzetter? En die Snibble is ook héél mooi

Jo in TAS zei

Grogeous mug rugs!

Willie zei

Heel erg leuk de "mug rugs" vooral de kleuren spreken mij aan.Trouwens alles wat je maakt ziet er heel mooi uit.

Terray zei

Ik weet niet wat mug rugs zijn, maar het ziet er enorm prachtig uit! Je stofjes en borduurtjes zijn mooi!

Groetjes
Tertia

Suzie zei

I love your Mug Rugs, the motifs are pretty! And your Mon Ami turned out so beautiful!

Anoniem zei

Wat een leuke mug rugs. Die wil ik ook nog eens maken. Hoe vonden ze de MR op je bee?
Wat een mooie Schnibbels! Ziet er netjes uit...
Groetjes van IngridR

Michele zei

I love your Mon Ami and your mug rug! I just came from Sinta's blog and I wanted to say Hi and tell you that your Mon Ami was wonderful :) Are you planning on making Sweet Spot, which is the next project?

Tonya zei

I think your Mon Ami turned out wonderfully! Love the little mug rugs as well... Those teacups are adorable!!!

Cybele's patch zei

Wat zijn ze leuk Mai. Zo verleidelijk om eraan te beginnen. Maar ik zou ze niet gebruiken hoor. Stel je voor dat er theevlekken op komen.

badlandsquilts zei

Lovely schnibble and mug rugs!

Zonnebloemetje... zei

Je mugrugs zijn erg mooi geworden! Ik wil ze gaan maken voor mijn schoonzusje. Voor haar verjaardag begin mei.

Micki zei

The Schnibble and the mug rugs are wonderful. Your mug rugs are just so cute. Where did you get the pattern for the tea cups?
Micki

marijke zei

Wat een leuke mokkenmatjes kan mij voorstellen dat dit een rage is, zo handig en grappig!
groetjes Marijke

Jantine zei

Vooral de schnibble vind ik schitterend!
Met mug rugs heb ik niet zoveel, maar de ontwerpjes zijn wel erg leuk!

The Quilt Witches zei

hallo , we noemen ze wel mokmatjes op de bee toch?
Ze zijn hardstikke leuk.

Gerda en Mariëlle

Lappedamen zei

Beautiful Mug Rugs you have made. Fresh colours - I like that.