zaterdag 4 december 2010

Update

Omdat het einde van het jaar nadert heb ik een collage gemaakt. Ik heb het afgekeken van Ingrid, ze gaf me ook de tip om via picasa zo'n mooie collage te maken. Als je zo bekijkt heb ik toch wel wat gemaakt. Maar vooral veel tassen. Als het een beetje mee zit krijg ik nog iets af.......



The end of the year is almost there, so I decided to make a collage. I saw it at the blog of Ingrid. I made a lot, but mostly I made bags.


Op de blog van Thea zag ik dit leuke idee. De oude weckglazen kreeg ik van een collega, een kantje, lintje en een gebaksvormpje met waxinelichtje en klaar was kees.

At the blog of Thea did I find this lovely idea. I got the old glasses of a co-worker of mine, some lace, ribbon, a cupcake with a little candle and voilà.....ready.

In mijn sidebar vind je de link om dit hart te maken. Het is een hartjesBOM, je kunt er een top of allemaal losse harten van maken.
In my sidebar do you find the link to make this heart. It's a BOM, you kan make a top or all separate hearts.
En hier is snel een update van mijn Girls day out. ik ben druk aan het quilten. Enne......ik ben bijna klaar. Dan afbiezen en afwerken....Dus misschien heb ik nog een AFFO voor het einde van het jaar.
Here is an update of my Girls day out. I did a lot of quilting and it's almost finished..... So maybe I have an AFFO for the end of the year.

Dit wordt de achterkant van de doodshoofdenquilt voor DS. Een grote doodskop, hij vindt het geweldig. Ik ben eens benieuwd welke kant hij als bovenkant gaat gebruiken.

This will be the backside of the skullquilt for DS. One big skull. He loves it. I'm curious which side he will choose to be the front.

Afgelopen week weer een Bee gehad van de Totaal quilters. Het weer was slecht, dus er waren niet veel dames. Maar Joke had weer iets heel moois te showen. De blokken zijn gemaakt met de one block wonder techniek. ook had ze de eerste keer op de machine gequilt en dat was heel mooi gedaan.
Last week we had a Bee of the Totaal quilters. The weather was really bad so there were a few ladies. But Joke had a beautiful quilt to show. The blocks are made with the one block technique, she also did some freemotion quilting on the sewing machine for the first time.
Groetjes
Mai

10 opmerkingen:

Stephanie zei

Great collage! I'm afraid to count the number of bags I've made this year. The skull is really terrific.

Terry zei

You made a lot of lovely things this year! Those glass candle holders are so pretty! :0)

Marie-José H zei

Zo, jij bent zeker goed bezig geweest. Je kunt bij elke outfit een passende tas nemen. Een leuk idee om zo'n foto te maken van alles wat je gemaakt hebt. Ik ga het ook eens proberen. Maar ik krijg altijd ruzie met picasa:-( Die doodshoofdenquilt, brrr, ik zou er niet onder durven slapen.

Cattinka zei

You have been so busy again. Thanks for the beautiful pictures. And your collage ist very nice, you really mad all that?
Have a nice sunday!
KATRIN W.

Esther zei

Wauw wat ben je goed bezig geweest, je tassen zijn Super, Groetjes Esther.

quilting Jeannet zei

Wat aat je een gezellige dingen zien, die weckglazen zijn enorm leuk, en je collage ook, jij hebt niet stil gezeten, misschien doe ik het ook wel op het einde van het jaar ofzo.

groetjes, jeannet

Cybele's patch zei

Petje af Mai! Je hebt heel veel gedaan. En wat zien ik daar op jouw collage? Een dingetje dat zijn weg naar mij heeft gevonden en waar ik erg blij mee ben!
Super achterkant voor de quilt van DS! Als hij nou maar geen nachtmerries krijgt.

Sew Useful Designs zei

Wow Mai, what beautiful creations you have made this year!!!

I love your DS's quilt, it's so wonderful to make things for boys when we are so used to making pretties for ourselves and friends!

Enjoy your Christmas festivities!!!

Hugs!!! Vikki xoxo :-)

Simone de Klerk zei

Jij hebt echt veel moois gemaakt, het afgelopen jaar en ik had zelfs het geluk om sommige dingen in het echt te zien!
Ik verheug me al op volgende jaar, al je moois te mogen bewonderen!
Een fijn weekeinde.

Jantine zei

Wat leuk, zo'n collage! En inderdaad... een heleboel werk verzet, petje af!