maandag 20 december 2010

HEMA tasje 2- HE(leen)MA(i) bag

En alweer is er een tasje af. Heleen woont helaas niet naast de deur, dus alles verloopt via de mail en post. Maar dat mag de pret niet drukken. Het tasje heet de Angel-purse en ik heb het ergens op het Net gevonden. Het patroon heb ik iets vergroot. De bovenkant is gemaakt van stof en de onderkant is van skaileer.


And again I finished a purse. Heleen lives a three hour drive away from me, so everything went by e-mail and snailmail. I found the pattern on the Net and it's called "Angel-purse". I enlarged the pattern a little bite and I made a zipperclosure. The top is made out of fabric and the bottom is made of imitationleather.





De voorkant- the front



De achterkant-the back



De bodem met bagfeet -The bottom with bagfeet




De ritsinzet-Zipperclosure




Aan de rits zit deze dame-my zipperpull



De laatste dagen van dit jaar heb ik een enorme productiviteit, dit hart heb ik tussendoor even gemaakt. Inmiddels heb ik 2 harten klaar. In de zijkant staat de link van de blog waar je de patronen kunt vinden. Het derde hart staat er al op.


De last days of this year do I have a enormous production. I made this heart ( Home sweet home). In my sidebar do you find the link of the blog where you can find the patterns of the hearts ( sorry all in dutch).





Ook heb ik deze boekenleggers even gemaakt. Je vind de werkbeschrijving bij Diana.

I also made these bookmarks. You can find the tutorial here

I come back soon with some pitcures of my GDO, because it's FINISHED.

Ik kom snel terug met de foto's van de GDO, want hij is KLAAR.

Groetjes

Mai

15 opmerkingen:

Stephanie zei

Fantastic purse. LOVE the zipper pull.

Cattinka zei

You are one busy girl again! Nice bag, and beautiful hearts and bookmarks!
KATRIN W.

Heleen zei

Wat is jouw tasje ook een dotje he! Dat poppetje aan de rits is geinig! En je harten zijn erg mooi. Toch niet te tuttig hoor! En ja, we gaan ons weer opmaken voor het derde HeMa tasje!Ik ben echt verslaafd geraakt. Moet ik straks ook een speciale kapstok aanschaffen. Ze passen nu nog net allemaal in mijn locker.

katrien zei

Leuk tasje,en wat een mooie hartjes.

Satu zei

Fabulous angel purse!!!! Love it!

Chrissie zei

Prachtige tas, wat heb je dat knap gemaakt.
Complimenten hoor.
De harten zijn ook al zo mooi, heel gezellig hangen ze daar met zijn tweetjes.
Knuffels Chrissie

Esther zei

Wauw wat een mooie tas en je hartjes vind ik erg mooi. Groetjes Esther.

Marie-José H zei

Tsjonge, je hebt de smaak weer te pakken. leuke tas. Zou hem zo maar kunnen maken van andere stofjes. Ben even in een tassenmood:-))Heb je voor de onderkant speciaal materiaal gebruikt?
Je hartjes zijn ook enig zo bij elkaar.

THEA zei

Die tas is super! Zal vast wel door de kleurcombi komen!

Ook je hartjes vind ik mooi! Die bloemenknoopjes, waar koop je zoiets? Ik vind ze zo leuk!

Zoiets kom ik nu nooit tegen!

Fijne dag, groetjes Thea

blauraute zei

It's wonderful to have a look at your blog. Your hearts are so beautiful and the bag is fantastic.
Have a nice day.
Roswitha

Cybele's patch zei

Jemeneetje Mai, ik moet wel even slikken. Wat een produktie. Ben heel erg onder de indruk van al het moois dat je weer hebt gemaakt. Het is altijd een feestje om je blog te bezoeken.

Hilde zei

Nog even een superleuke tas en nog even een hartje tussendoor en niet te vergeten boekenleggers! Wow, wat een tomeloze energie! Heerlijk, hoop dat het een beetje aanstekelijk werkt en ik ook weer gauw in de lappenmand duik! ;-)

Marcha zei

Oh wat een leuke dingen heb je weer gemaakt! Echt lekker op dreef zou ik zeggen! Goed bedacht die nopjes onder de tas!

Nou.... je vroeg of ik wel eens iets won, toevallig laatst een patroon gewonnen! Vond het wel heel leuk! Maar ook in de liefde heb ik wel geluk hoor ;o)

Plezier de komende dagen met je werkjes! (ps, je hartjes vind ik wel heel erg schattig!)

quilting Jeannet zei

Wat een vreselijk leuk tasje weer, je zou er de echte Hema van verwittigen, missschien krijgen jullie daar dan een eigen lijn, zou toch wat wezen! Ze kunnene r zeker mee door.

groetjes, Jeannet

Simone de Klerk zei

Zo veel moois! De tas is heel erg mooi geworden! En je hartjes zijn zo lief.
Ik verheug me je volgende tas te zien!