zondag 19 december 2010

Een stokje overnemen-take the baton


Ik kreeg van Heleen het stokje overhandigd. Dit betekent dat ik 10 gedachten met jullie moet delen.
I got from Heleen a baton. That means that I have to share 10 thoughts with you.
1. Wat veel snel is er gevallen en er komt nog meer. Wat ben ik blij dat ik morgen niet hoef te werken en dus ook niet met de auto erop uit moet.......
1. We had a lot of snow and there is still a lot on his way. I'm glad that I don't have to work tomorrow and I don't have to drive my car through this weather.
2. Ik heb nog steeds geen kerstkadootje voor mijn moeder en ze weet zelf ook niets.
2. I still don't have a Christmaspresent for my Mom and she doesn't know herself what she wants.
3. Morgen verder gaan met quilten aan mijn Praire point Christmas tree.
3. Tomorrow I will continue quilting on my Praire point Christmas tree.
4. Maar morgen eerst wat aan mijn huishouden doen.
4. But first I have to do my homework.
5. Vanavond nog even de kerstkaarten schrijven, dit is niet mijn favoriete werkje
5. Tonight I still have to write some Christmascards, this is not my favorite job.
6. Even een lijstje maken wat ik deze week nog wil doen, ik ben een mens van lijstjes maken. Dit maakt het gemakkelijker voor me, omdat ik anders dingen vergeet te doen. Wat er op mijn listje staat? ( koekjes bakken, taart bakken, brieven posten, pakjes posten, boodscahppenlijstje maken, nog 4 kerstkadootjes maken, mijn blog bijwerken, alle blogs die ik volg lezen, foto's van mijn GDO maken etc.....)
6. I have to make a to do list for this week, I'm a to do list person. Because I always forget something to do. What is on my to do list? ( bake cookies, bake a cake, post some letters and packages, make 4 x-mas gifts, write something on my blog, read all the blogs that I follow, to make some pitcures of my GDO and so on.....)
7. Vandaag hebben we een fijne kerstwandeling door de sneeuw gemaakt, daarna lekker gegeten. Dit werd georganiseerd door de personeelsvereniging van het werk van mijn DH. Dit is elk jaar weer erg gezellig, natuurlijk met deze hoeveelheden sneeuw is het extra mooi.
7. We had a nice annual Christmaswalk through the forrest, after that we had a nice meal. This was hosted by the co-workers of my DH. We enjoy it every year. This year was very special of the snow.
8. Nog twee gedachten te gaan.
8. Two more thoughts to go.
9. Dadelijk een lekker kopje thee, op de bank zitten met mijn twee mannen en natuurlijk een handwerkje in de hand. Wat kan ik daar van genieten.
9. I'm going to make a cup a tea and sit on the sofa with my two men, of course with some fabric in my hand. I really enjoy that.
10. Aan wie ga ik het stokje verder geven, ik weet dat niet iedereen zo blij is met deze actie's. alhoewel ik in eerste instantie ook niet zo blij was met het stokje. Was het wel heel leuk om het allemaal op te schrijven. Ik ben niet zo'n schrijver, maar meer een kletser. Wel heb ik door het bloggen een paar dierbare vriendschappen over de hele wereld gemaakt. Die vriendschappen zijn ontstaan door de interesse om iets met je handen te maken. Daarom geef ik het stokje door aan Katrin, Jantine en Kaaren.
10. To whom I'm going to give the baton, I know not everyone is happy with these actions. I wasn't very happy when I recieved the baton. But it was fun to write it down. I'm not a writher a like to talk. But through blogging I made some special friends all over the world. Friendships who are very dear to me. That's why I'm going to give the bton to Katrin, Jantine and Kaaren.
Groetjes
Mai

5 opmerkingen:

Marcha zei

Haha, wat leuk! Ja, dan moet je gaan nadenken waar je over nadenkt! Wel grappig, ook wel weer eens even goed voor jezelf om stil te staan waar je gedachten allemaal heen gaan op dat moment en wat dan echt belangrijk is!

Fijne dagen!

P.s. Morgen ben ik gelukkig ook vrij. Pff vandaag wel moeten werken, koopzondag en ja hoor.... zat met de auto vast in de sneeuw om mijn parkeer vak in te draaien! Gelukkig waren er lieve mensen die wilde helpen!

Cattinka zei

Thanks for thinking of me.I am like you, I am not happy to receive these things in first place but it will be fun to share 10 thoughts with the blog world.
Hugs
KATRIN W.

Simone de Klerk zei

Wat een mooie gedachten! Ik moest wel lachen: een lijstje maken en daarop stond dan weer dat je een lijstje moest maken (boodschappen :o).
Een gezellige dag en geniet van de sneeuw, zolang je er niet in hoeft te rijden. xo

Heleen zei

Leuk om even met je gedachten mee te mogen gaan. Na die PIF ben ik ook niet meer zo happig op dit soort dingen maar dit leek me nog wel te doen. Gelukkig viel het jou ook niet tegen. En ja, ga maar lekker pronken met je GDO. Wil een heeeeeeeeeleboel close-ups zien!!!Want de laatste fase komt nog bij mij dus kan ik bij jou afkijken.

Jantine zei

Daar moet ik even over nadenken... mijn blog is een tag en award vrij blog, vind ik dat dit er ook onder valt of niet?