dinsdag 2 november 2010

Secret revealed

Heleen heeft ook haar geheime project af, dus we kunnen het onthullen. Diegene die vaker mijn blog bezoeken weten dat ik een enorme fan van tassen ben. Inmiddels heb ik Heleen ook met het tassenvirus aangestoken. Via mail en benodigdheden uitwisselen hebben we op afstand deze tas gemaakt. Om de hengsels met stof te bekleden heb ik ergens op het Net gezien.


Heleen also finished her secret project so it's time to reveal it. Those who visit my blog frequently know I'm a HUGE fan of bags and purses. I have infected Heleen also with the bagvirus. I saw on the net how to corver the webbing with fabric.

De bovenkant sluit met een rits - The top with zipperclosure.


We hebben deze tas gemaakt omdat we in februari samen op quiltweekend gaan, daar gaan we dus pronken met deze tas. De tas is al een beetje ingepakt.

We decided to make this bag because will go to a quilting retreat together next Februari. Here are we going to show our bags. I did some packing already.

De achterkant- the back.


TADADAAAA. Ga ook eens bij Heleen kijken, haar tas ziet er ook heel mooi uit. We hebben besloten om op zijn minst nog 2 tassen met elkaar te maken.

TADADADAAAAA. Go over to Heleen and see her bag, she did a wonderful job. We agreed to make at least 2 more bags together.

Groetjes

Mai

21 opmerkingen:

Chrissie zei

Wowwwwwwwwwwwww, Mai wat een beauty!!!
Ja ik had al een flauw vermoeden dat het een tas zou gaan worden.
Hij is prachtig geworden, en je weet het Loralie is ook mijn favoriet he!!!
Meid, complimenten over deze tas, ik vind hem super!!
Knuf Chrissie

Esther zei

Wat een gave tas overal de voor kant, de binnen tas is handig en ook van een leuk stofje. Groetjes Esther.

Ingrid. zei

Wat een plaatje ; prachtig !
Groetjes van Ingrid.

Laura zei

Thank you for your sweet comment about my paganini. I saw your beautiful one as well on the parade.

Laura

AnitaS zei

Prachtige tas. Wat lief van je om Heleen zo lekker te helpen.

Linda zei

Was ist die schön,die Frauen auf dem Mofa...super.Der Stoff wauw.Bin auch nur ein wenig eifersüchtig!!!!!grins
Liebe Grüsse Linda

katrien zei

Hele leuke tas hebben jullie samen gemaakt,veel plezier ermee.

THEA zei

Hoi Mai,

Wat een plaatje zeg!! Geweldig mooi!Ook nog in mijn lievelingskleur!
Uhhh....toevallig ben ik binnenkort jarig!!!

Grapje!

Ook de achterzijde is geweldig!!
Ik zal ook eens bij de andere dame gaan kijken....alhoewel....dat kan alleen tegen vallen!!

Lieve groetjes Thea

Ingrid zei

Daar zullen jullie vast wel de blitz mee maken op het quiltweekend. Pak je 'm dan wel goed in? Moet niet vies worden natuurlijk. Ben benieuwd naar de volgende.
Groetjes Ingrid.

quilting Jeannet zei

Ohhh, nee, die van jou is ook al zo prachtig! wat een mooi duo, Pink en Purple......ook een leuke naam voor jullie nieuwe onderneming....hahahah, ik vind ze super! je weet dat ik fan ben van je tassen.

groetjes, Jeannet

Cattinka zei

Oh, it is THIS bag! It turned out beautifully, and I also went to look at Heleens bag, it is very nice also. The two of you shoult make lots of more bags together!
KATRIN W.

Annelies vdB zei

Ik kom net bij Heleen vandaan. Jouw tas is ook schitterend zeg en weer heel anders !

GRANNY'S HOUSE zei

Ik kom net van Heleen vandaan om jou tas ook even te bewonderen en ik zou niet kunnen zeggen welke van de twee ik het mooist vind, jullie tassen zijn beide schitterend.

Groetjes
Ines

Hennie zei

Wat een mooie tas!!!! Ik ga natuurlijk ook even bij heleen kijken.
Groet, Hennie

May Kristin zei

Wow! What a great bag! You did a great job!

THEA zei

Vergat ik te vragen wat je bedoelde met de hengsel bekleden???

Kon niet meer op je blog komen,vandaar de late reactie!!

Yvonne aka sommeke zei

Oooh Ooooh, héél mooie tas, zeker om trots op te zijn!

Janine zei

Hoi Mai, de link naar Helenn werkt niet, maare jou tas....... het einde en wat leuk dat julle samen op een quiltweekend gaan, dat zal vast lachen en bere gezellig worden. Echt hele mooie tas. groeten van Janine

Willy zei

Prachtige tassen hebben jullie allebei gemaakt.
Groetjes

Micki zei

I love the Loralie designs on that bag and the pink and purple combination si just wonderful!
Micki

Rein zei

Wat een prachtige tas!