zaterdag 13 november 2010

Hier moeten jullie eens gaan kijken, ze heeft een geweldige give away. Eigenlijk moet ik jullie dit niet vertellen want daardoor worden mijn kansen kleiner.



She is having a great give away. I shouldn't tell you because it will increase my changes to win.

Op het moment regent het weer behoorlijk veel, het waterpeil in de Maas staat weer erg hoog. De mensen die langs het stroomgebied van de Maas wonen houden het hart weer vast..... De hoge waterstand van de Maas wordt hier altijd goed in de gaten gehouden. DH ( is werkzaam bij de brandweer) heeft al meerdere keren in het verleden bij hoge waterstand van de Maas. Zo zag het vanmiddag in Nuth uit. Het zal je auto maar wezen.



It's raining the whole day now and in the area where I live. We had a lot of trouble with it today. Also a river which runs through nearby is giving a lot of trouble. The waterlevel is very high and the people who live nearby the river are afraid for the floodings. In the past few years there were several terrible floodings. DH ( he is firefighter) had to help the people many times for many days in a row. The pitcure is made nearby my parents house, lucky it isn't my car

Afgelopen week heb ik niet zo heel veel gedaan, dit met name door rugklachten (gaat nu alweer een stuk beter) en drukke werkschema. Maar toch zijn er weer 2 blokken van de Love, hope and faith af. Nu nog maar 4 te gaan. Deze zullen even moeten wachten, omdat ik druk aan het quilten ben aan de Girls day out. De update hiervan zal ik jullie aan het einde van de maand laten zien. Als ik in dit tempo doorquilt zal ik hem wel aan het einde van het jaar hebben hangen, dat is tenminste mijn planning.
Last week I haven't spend a lot of time in front of my sewingmachine, due to back problems ( but it's going better now) and a busy workschedule. But I did finish 2 blocks of Love, hope and faith. Another 4 to go, but they have to wait, because I'm busy with quilting of A girls day out. The update will I show you at the end of the month. When I keep quilting in this speed, I will finish it before the end of this year, at least that is my goal.


Deze kan ik nu laten zien, dit is het eerste deel van de mysterie die ik maak met mijn quilting bee dames. Een gedeelte van deze quilt is ontworpen door Hilde en een gedeelte is ontworpen door mij met behulp van Ingrid. Van de week is quilting bee en dan zal ik jullie de werkstukken van de bee-dames laten zien.
Now I can show you this, this is the first part of the mystery which I'm making together with the ladies of my quiltin bee. A part was designed by Hilde and a part was designed by me with some help from Ingrid. This week I will attend an other quilting bee and I will share the results of the ladies with you.
Groetjes
Mai

14 opmerkingen:

Dolores zei

Lucky you don't have flooding. I live on a big hill so I don't have to worry.
I love those Faith, Hope and Love blocks. I hope your back gets better.

quilting Jeannet zei

Ik zal er niet gaan kijken Marie José, want laten het nou mijn kleuren niet zijn, en hoe hebberig kan je dan zijn (LOL) Ik las het van het water op de blog van Inge en in het nieuws, niet te geloven, en hier is werkelijk geen druppel gevallen.

groetjes, Jeannet

THEA zei

Hoi Marie José,

Even dacht ik dat jij deze mooie stofjes gekocht had!

Jaaaa...dat water!!!Hier valt het mme,al hadden we gistermorgen ook al 47 ltr per vierkante meter!!

Maar als je aan de Maas woont, is de situatie natuurlijk erg dreigend! Alles zal maar onder komen te staan, ik geloof niet dat ik daar tegen kon!Vreselijk!

En het regent nog steeds!

Niks aan.
Groetjes Thea

Antje zei

Prachtig, die stofjes van de give-away. Ik wordt altijd zo hebberig van al die mooie lapjes.
Ik ben blij dat wij geen wateroverlast hebben zoals jullie daar in het zuiden. Zag het op de tv, en lijkt me heel erg als je huis onder stroomt.
Ik vind de quiltjes van love, hope en faith heel erg mooi.
Groetjes, Antje

marijke zei

Wat een regen, hier in Den Haag, valt het allemaal reuze mee.
Mooie quiltwerken maak je,
groeten Marijke

Linda zei

Ich finde das schlimm,mit dem Wasser.
Schön,dass ich bei Heidi auf den Bergen wohne...Da gibt es das nicht...
Liebe Grüsse Linda

Janine zei

haha, ook een beetje domme meneer of mevrouw om er op te gokken dat je erdoor kunt. We moesten gisteren anar schinnen, stond ook de tunnel blank, en dan komen van die gekken eraan die denken, oh leuk en 100, jajajaa, ik help ze niet als ze vast zitten. :))

Cattinka zei

I like the heart block you made, and I wish you good luck with quilting the GDO! I am sure you will make it this year, you always achieve what you want to finish.
KATRIN W.

Esther zei

De stofjes zijn inderdaad erg leuk, ongelooflijk wat een water is er bij jullie gevallen zeg. Groetjes Esther.

Annemiek zei

Als je quilthok maar droog blijft!

Mooie lapjes, ik ga toch die give away ff checken, maar no worries: ik heb geen geluk in het spel *lol*

Heleen zei

Wat een water he! En hier is maar weinig gevallen. Tjonge eind van het jaar al gequilt!!! Dan heb je wel behoorlijk de vaart er in.

Stephanie zei

Gorgeous fabric. Good luck--I hope you win. Lovely heart quilt top.

Simone de Klerk zei

Wij hebben dus voor die grote plas gestaan met de auto (dh negeerde de verkeersborden). Ger wilde doorrijden, totdat ik zei: daar staat wel een auto onder water. Toen zijn we maar flink omgereden, tot de plaats van bestemming.
Je twee blokken zijn weer zo mooi! Neem ze eens mee naar de quilting bee!

Marcha zei

Wat een schattig hartje joh! Dat zijn wel erg veel lapjes zo aan elkaar, een lust voor het oog!