dinsdag 19 oktober 2010

This is now above my sofa

Hier is het nu herfstvakantie, dus ik verwaarloos mijn machientje. Dat ga ik wel weer inhalen. Daarom heb ik nu niet veel te vertellen. Vandaag heeft mijn DH deze schilderijtjes boven onze bank opgehangen. We wonen nu ruim 3 jaar in dit huis en al die tijd hadden we niets moois gevonden voor boven onze bank te hangen. Het zijn drie blokken van Love, hope and faith van McKenna Ryan nu nog 6 blokken maken.


We have one week holiday. So I have been neglecting my sewingmachine, but I will make it up. Today my DH hung these above our sofa. We moved in this house about 3 years ago. We never found something we liked to hang above our sofa. There are 3 blocks of Hope, love and faith designed by McKenna Ryan. 6 more blocks to go.



Deze 2 moeten alleen nog gequilt worden.


These two only needs quilting.





En wat betreft de tassen wedstrijd, heb de top 10 niet gehaald.


About the bag contest, I didn't make it in the top 10.

Groetjes
Mai

15 opmerkingen:

Linda zei

Ich finde die Quilt über der Bank immer noch sehr schön.
Schade,dass Du es nicht geschafft hast...
Sicher werde ich eine Foto machen von den Taschen.62 sind es jetzt
Liebe Grüsse Linda

Cattinka zei

Don´t be sad about the bag contest, I think you deserve first place!
Your new decoration looks very nice, will you hang more of then on that wall?
KATRIN W.

Cybele's patch zei

Hoe kan dat nou, dat je niet in de top 10 zit. Je tas is toch echt heel erg mooi.
Leuk zo die schilderijtjes boven de bank.

THEA zei

Hoi Mai,

En die heb je ook zelf gemaakt? Mooi hoor!

Jammer dat je het niet gehaald hebt! Volgende keer meer probeer je het gewoon weer! De aanhouder wint!

Groetjes van Thea

Janine zei

oh wat jammer Marie-joze, je werkjes zijn zo mooi, maar ja, we kunnen neit altijd winnen niet waar? In elk geval vind ik je 3 schilderijtjes helemaal geweldig, voor mij ben je een winaar hoor! Beidewei wat is DH? groetjes van Janine

Sew Useful Designs zei

Hi Mai!

What a wonderful idea - the blocks look amazing on your wall! You clever lady!!

Hugs! Vikki xoxo

Chrissie zei

Daar heb je lang op moeten wachten, maar dat is het ook wel waard geweest Marie Jozé, want de drie kleine schilderijtjes hangen daar bijzonder leuk.
De kleuren zijn zo mooi, echt een feest om naar te kijken.
Knuffels Chrissie

Simone de Klerk zei

Mai, ze zijn echt ontzettend mooi en wat een mooie plek hebben jullie ervoor gevonden!

meijra zei

Mai, mooooi die schilderijtjes!!!
gr. meijra

Anoniem zei

Sorry, ik wil niemand beledigen maar ik heb deze exact hetzelfde op internet gezien. Zou dat kunnen?
Groet, Ineke

Ingrid zei

De 3 quiltjes hangen daar prachtig Marie-Jozé. Echt heel mooi.

Groetjes Ingrid.

Marian zei

Wauw.. dat zijn erg mooie quiltjes die je gemaakt hebt.
En leuke tassen maak je

Hennie zei

Ik kom voor het eerst kijken op je blog, leuk!! En wat een prachtige tas heb je gemaakt, al zit deze niet in de top tien!
Fijn weekend.
Groet, Hennie

Aritha Vermeulen zei

Heel erg mooie schilderijtjes! Het staat erg mooi boven je bank! Geniet ervan.

susans corner zei

wat worden ze mooi May en hangen prachtig boven de bank dat word een blikvanger.

groeten susan