zondag 3 oktober 2010

100 blogberichten- 100 blogentries

Allereerst iedereen bedankt voor de mooie en leuke reacties op mijn Girls day out top. Enkele dames hadden wat moeite met het bekijken van de foto. Vandaar dat ik een iets grotere foto plaats. Ik hoop dat de dame in kwestie (die een nieuwe leesbril nodig had), dit beter kan zien.



I want to thank everyone on the nice comments you made on my Girls day out top. Some of the ladies asked for a bigger pitcure, because the last pitcure wasn't that big. So I hope this one is better.

Inmiddels ook de tweede blok van Love, Hope and Faith klaar. Ik ben heel tevreden met het resultaat (nog 7 blokken te gaan).

Meanwhile I finished the second block of Faith, Love and Hope. I'm very satisfied with the result (only 7 blocks to go)


Een tijdje geleden heb ik meegedaan aan een give away van Helena en ik heb iets gewonnen. Helena heeft pas haar webwinkel opnieuw geopend. Ze ontwerpt echt heel leuke dingen.
A while ago I entered a give away hosted by Helena and I did win a nice pattern. Helena recently reopened her webwinkel. She designs really nice things.



Omdat dit het 100 ste blogbericht is en omdat ik give aways gewoon leuk vind, heb ik een give away. Ik ga een tassenorganizer weggeven (ongeveer als deze op de foto). Wat moeten jullie doen, gewoon een berichtje is voldoende. Als jullie een volger worden vind ik dat nog leuker. Maar als jullie erover willen bloggen word ik ook blij. Zondag 10 oktober maak ik de winnaar bekend.
This is my 100 th blogentry and because I like give aways, I'm having a give away. I'm giving a bagorganizer away ( simular as the one on the pitcure). What do you have to do, just a comment is enough. When you become a follower makes me that very happy. If you want to blog about that would me make even more happy. Sunday October 10 th will I announce the winner.
Groetjes
Mai

37 opmerkingen:

Annelies zei

Ik geniet erg van alle dingen die je op je blog plaatst! Ik lees blogs via mijn feedreader, dus vandaar dat ik nauwelijks reacties achterlaat....maar zo'n gave give-away is natuurlijk een hele goede reden om even door te klikken! :). Ik hoop dat je nog maar een hoop foto's en inspiratie blijft plaatsen en geven!

Diana / QF Quiltbuffy zei

Wow, that looks so beautiful....

Diana

Marie-José H zei

Je blok van Faith, love and hope ziet er prachtig uit. Ik ben even naar Helena gesurft. Ze heeft inderdaad leuke dingen op de site.
Ben je ook bezig met de Florabunda?

Mariëtte zei

Ohhh, ik ben ook met "Promise" van McKenna Ryan bezig, beter gezegd, ik durf nog niet te beginnen. Heb alleen dit blok gekocht, om eerst eens uit te proberen. Maar die van jou is super!! Succes met je blog en ik blijf je volgen (en heb zelf geen blog).

Groetjes, Mariëtte

Linda zei

Ich finde Glaube,Liebe und Hoffnung mega...und weiter..ich möchte das Endresultat sehen:)))))

Liebe Grüsse Linda

Terry zei

Congratulations on your 100th post! Love the bag organizer! I've always followed your blog in my Google reader but I'm an official follower now...#77! Thanks for the giveaway! :0)

THEA zei

Hoi Mai,

Ik vind dat je hem,nu ook nog niet eens zo goed kunt zien. De volgende keer gewoon een paar detailfoto's plaatsen, is dat een idee??
Ik vind het niet gek dat je sommige dingen graag wat beter bekijkt. Ik klik de foto's ook vaak even aan, en idd lukt dat niet altijd!
En 100 logjes?? Zooo....dat is niet niks!Gaat snel he!
Gefeliciteerd!!!

We krijgen mooi weer deze week, geniet ervan!!

Hoije !

Stephanie zei

I could spend lots of time admiring that pretty quilt. What a gorgeous nest block. Wow. Congratulations on your 100th blog post. The fabric you used for the bag organizer is very sweet.

Ingrid zei

Gefeliciteerd Marie-Jozé. Met je 100e berichtje, met je 2e HFL-blok, maar vooral met die schitterende top!!! Supermooi om te zien.
(enne... die inzettas lijkt me geweldig! Lijkt me nog een heel gedoe om te maken)
Groetjes Ingrid.

Sew Useful Designs zei

Congratulations on your centenary of blog-posting!! May there be many more to come!! Hip Hip Hooray!

Darling I will mention your giveaway on my blog too.

Hugs!! Vikki xx

Dolores zei

What a useful bag. I love the Girls Day Out quilt. You did a wonderful job.
I am a follower.

Chrissie zei

Wat is ie zo mooi Marie Jozé, de foto net even anders maken, geeft weer een hele andere kijk.
Die Love, Hope and Faith blok is grandioos mooi, jammer dat we die niet volgend jaar samen gaan maken, zou ik best leuk vinden.
Hartelijk gefeliciteerd met je prijs en wat leuk dat jij nu alweer aan je 100 post bent gekomen en daar ook een give away aan vast hangt.
Dikke knuffel Chrissie

Cattinka zei

I would love to enter your giveaway, and of course I will put a link on my blog for you.
KATRIN W.

Hannele zei

Cogratulations on your 100th blog entry! I regularly visit your blog, because your quilts are so beautiful. The Girls Day Out is marvellous, worth all the hours you've spent doing it :) Thank you for a nice giveaway!

Minke zei

Wat maak je allemaal mooie dingen, ga vooral zo door, ook met bloggen. Ik lees altijd graag mee!

Isabella zei

Gefeliciteerd met je 100e berichtje. Dat er nog maar heel veel zullen komen. Ik kom graag terug om alle moois dat je maakt te zien :-)

Simone de Klerk zei

Je Love Hope and Faith blok is erg mooi! Kun je een link geven naar die quilt? Ik heb er nog niet eerder van gehoord.
Wat leuk, je win (o:
Gefeliciteerd met je 100ste post! En wat een mooie giveaway!

JOOSJE zei

He wat leuk zeg een give-away. Ik doe mee. En zal een berichtje achterlaten op mijn blog. Volger ben ik al van je blog.

Groetjes Joosje.

qm zei

was gister ook al even op je blog. het wa al laat en had geen zin meer om te reageren vandaar dat ik dat nu even goed wil maken.
gefeliciteerd met je 100 blogberichten. enne volgen doe ik al een poosje. je maakt hele mooie dingen.ik vind het erg leuk te zien waar je mee bezig bent.
dus dat er nog vele blogjes mogen volgen en ik zal een linkje op mijn blog zetten naar die van jouw.

Jantine zei

Volgen doe ik je al lang ;-). En genieten van je blog ook!
Gefeliciteerd!

Cybele's patch zei

Gefeliciteerd met je 100ste berichtje. Ik kom hier steeds graag even op bezoek, dat weet je. Je maakt zulke mooie dingen. En natuurlijk wil ik de organizer graag winnen. Wie niet? Hij lijkt zo handig.

Anoniem zei

Proficiat met je 100ste blogbericht. Ik volg je al een hele tijd en geniet van alles wat voorbijkomt. Prachtige tas, die wil ik wel. Veel groetjes van Christine

Heleen zei

Ja nu kan ik de top goed bekijken en zelf vergroten. Wat hangt er nu aan dat laatste winkeltje aan de gevel? Je GHL is zo fijntjes!! Preachtig gemaakt. En dan die give away!! Wow...die zou ik echt wel willen winnen. Zo gaaf!! We wachten het rustig af. En natuurlijk gefeliciteerd met je 100ste berichtje. Op naar nog veeeeeeel meer. Je hebt altijd mooie dingen te delen.

De degelijke huisvrouw zei

Wat maak je toch een prachtige dingen. Ik geniet er elke keer weer van.

Marian zei

Dat ziet er heel mooi uit!

Ursula zei

WOW - echt tolle Sachen zeigst Du. Gratuliere zum 100. Blog
Liebe Grüße
Ursula aus Österreich

Aritha Vermeulen zei

Mooi! Ik doe mee en maak mezelf tot je volger.

Anoniem zei

Ik heb nog maar pas je blog ontdekt. Wat maak je mooie dingen !
Ik zal zeker vaak terug komen hoor. het is er veel te gezellig.

Groetjes conny

els koetsier zei

Oh Marie- José wat maak jij ontzetend leuke dingen. Vooral de tassenorganizer. Tassen maken daar ben je ook zo'n kei in. Waar haal je toch de energie allemaal vandaan.

En op naar de volgende 100 berichten op je blog.

curlysue zei

Dear Mai,

you have such a nice blog!!! All the stuff you are doing is so adorable!
And of corse I will set you on my blog too!
Best regards,
curly

quilthexle zei

I just jumped over from another blog - and I would love to win that wonderful bag !!! Thanks for making having this giveaway ;-))

Kaaren zei

Congratulations, Mai.

I am the proud owner of your sewing tote and I would love to add this bag organizer to my collection of "Mai beauties". If you could only see the inside of my purses you would know how much I need one!

Micki zei

Congraulations! Your quilt is just lovely!
Micki

Rita zei

Gratulations for the 100!!! The Bag is sooo sweet and the othes beautifull sewings!! (Sorry my english)!!
Rita

Nina zei

I have just discovered your blog. You make soooo beautiful things and I'd appreciate your great giveaway. Your picture I take with me on my blog. Lovely Greetings from Germany Nina

Litamora's Quilt & Design zei

Your quilt look sooo amazing! Great job!

Anoniem zei

Leuke dingen heb je weer gemaakt!
Groetjes Marja-Brabant