vrijdag 3 september 2010

Vacation part one

Inmiddels ben alweer een paar dagen terug van een prachtige vakantie. Met de trein naar Amsterdam.........




I am home for a few days now, after a beautiful vacation. We went with the train to Amsterdam.....


...Waar we met dit kleine bootje naar Dover vertrokken..


Were we went on board of this small ship and we went to Dover...


Daarna zijn we doorgevaren naar Noorwegen. Dit land stond al een paar jaar op mijn verlanglijstje en de boot stond op het verlanglijstje van DH. Maar eerst hebben we een prachtige wandeling langs de White cliffs gemaakt.


After our visit to Dover. We sailed to Norway. I wanted to go to this beautiful land for years, DH wanted to go by boat. But before we sailed to Norway we made a beautiful walk a long the White Cliffs.


Lijken ze niet een beetje op elkaar.



Do you see some resemblance?

We hebben allereerst Oslo bezocht. En wat doe je als je ergens op vakantie bent, je bezoekt natuurlijk een quiltwinkel. Om van het gezeur van mij af te zijn, heeft mijn DH me naar deze leuke winkel geleidt. ( Ik verdwaal overal en loop dus (bijna) altijd achter mijn DH aan). De volgende keer laat ik zien wat we nog meer hebben gedaan en wat ik heb gekocht.








Our first city we visited was Oslo and what do you do when you visit others countries? You visit a quiltshop. My DH brought me to this lovely store. I always get lost so I follow my DH when we are in places I don't know. Next time I share some more pitcures of what we did and what I have bought in this nice shop.

Groetjes
Mai

p.s Volgende week zijn de open dagen bij Naaimachinehandel totaal in Kerkrade.

17 opmerkingen:

Terry zei

It looks like you had a lovely trip! I'd love to see the white cliffs of Dover someday! :0)

Micki zei

Whaat a lovely vacation! Everything looked like such fun, and I love that quilt shop!
Micki

Stephanie zei

The cliffs are really beautiful. Looking forward to seeing more of your trip. Do you think quilters have a built in GPS to locate quilt shops?

Kaaren zei

I can't wait to see more pictures of your vacation.

Your photos of the white cliffs of Dover bring back memories.

Isabella zei

Wat stoer dat jullie met de boot zijn geweest. Ik sta zelf doodsangsten uit op een boot en heb de 2 nachten op de veerboot helemaal niet geslapen.
Geweldig die quiltwinkel, wij zijn jammer genoeg op een zondag in Oslo geweest.

Janine zei

dat ziet er heerlijk uit, ik wil ook naar noorwegen :)) dus ik ga vast genieten van nog meer foto's van daar/ gr. van Janine

Chrissie zei

Oh jij bent erg, die arme DH van jou!!!!!!!!!!
Wat een lieverd dat hij wel mee is gegaan.
Mooie vakantie lijkt mij, en ik zie dat jullie erg genoten hebben.
Heb je in de super quiltwinkel ook nog wat gekocht?
Veel lief en een zonnig weekend Chrissie

Ingrid zei

Leuk om wat over je vakantie te lezen. Die kliffen zijn prachtig. En dan dat bootje! KLEIN hoor.
Groetjes Ingrid.

Anita (Sniet) zei

Hallo Mai, Het was weer even geleden dat ik op bezoek ben geweest. Maar het was weer heerlijk neuzen en genieten van al je mooie dingen. tot gauw Groetjes Anita

Sew Useful Designs zei

Oh wow Mai! I have always wanted to visit Oslo! The quilt store looks amazing! :-) I look forward to learning more about your holiday! It's been a long time since I've walked along the white cliffs of Dover! I'm homesick!!!

Hugs!!! Vikki xoxox

THEA zei

Hoi hoi,

Wat geweldig, ik weet niet of dat wat voor mij is, zo'n boot!!
Die winkel is natuurlijk of je in een snoepwinkeltje beland bent!!

Geweldig vol leuke stofjes!!

Fijne zondag, groetjes Thea

Cattinka zei

What a nice quilt shop, did you bring home a lot of things from there
KATRIN W.

Cybele's patch zei

Leuke reis Mai! Heerlijk zo'n cruise. En die quiltwinkel is wel heel erg leuk. Heb je er ook iets gekocht?

Annemiek zei

*zucht* ik moet morgen weer gaan werken :( als ik dit zo zie en lees wil ik metéén weer weg!!

Suzie zei

It looks like you had a wonderful trip! I'll be looking for the next pictures! I think you make some lovely purchases at the quilt shop!

Simone de Klerk zei

Wat gezellig, je reis naar Noorwegen. Mooie foto's en wat leuk, zo'n mooie winkel in een ander land.

Aritha Vermeulen zei

Ik denk dat je van de foto's nog lekker lang na kan genieten. Ik ben echt nog nooit zo ver weg geweest. ( heimwee)