zondag 19 september 2010

Vacation the last part

Dit zijn de laatste foto's van onze vakantie.









These are the last pitcures of our vacation. And what does a quilter do when she is on sea for a whole day......


En wat doet een quiltster als ze een hele dag op zee zijn.... Juist ja. Het enig wat ik gemist heb is mijn naaimachine. Maar de schade heb ik ruimschoots weer ingehaald. Deze tassenorganizer heb ik alweer gemaakt, eigenlijk heb ik 2 gemaakt. Eentje staat bij Naaimachine totaal. Het nieuwe programma van Naaimachine totaal staat op hun site. Ze hebben hele leuke workshops.


I really missed my sewingmachine on my vacation, but I already spent some time with him. I made 2 bagorganizer, one is at Naaimachine totaal

Ik ben een grote fan van Boedha- I really love Boedha.


Eindelijk heb ik de moed bijelkaar geraapt en heb de eerste blok gemaakt van Love, Hope and Faith van McKenna Ryan. Het was de eerste keer dat ik raw edge quilting heb gedaan.

I finally started on the first block of Love, Hope and Faith of McKenna Ryan. I hestated a litle bite to start these blocks because I never did raw egde quilting.

En weer een update van mijn antieke quilt, inmiddels zitten alle blokjes eraan, nu nog de applicatierand.

And an update of my antique quilt, meanwhile I put all the blocks on it. Now I just have to make the applcationborder.
Groetjes
Mai

11 opmerkingen:

Stephanie zei

I really enjoyed going on vacation with you. It's fun to go place I've never been and probably will never get to visit. I love your antique quilt. It's a real beauty.

THEA zei

Jij bent ook een ijverig bijtje!!

Mooie vakantiefoto's!

Groetjes Thea

Sew Useful Designs zei

Hi Mai! Your holiday photos are gorgeous! I love the photo of you on the boat, quilting!! And the bag insert is great, love all the fabrics you have used! Your antique quilt is amazing... and I'm so happy to see you making the Mckenna Ryan quilt... that is so incredibly gorgeous, I have been eye-ing it off for ages! You'll do a wonderful job!

Hugs!!! Vikki xoxo

quilting Jeannet zei

Eerst eens even bijgelezen Marie José, wat een heerlijke verslagen van je vakantie, ik hou enorm van Noorwegen, heb er een tijd gewoond en gewerkt, bij Hamar, aan de Mjosa. Die quiltwinkel ziet er heel mooi uit, en hun blog ook. Jij bent ook weer actief geweest met je tassenorganizer, geef je daar geen patroontje van uit ? Lijkt me reuze handig.

groetjes, jeannet

Marie-José H zei

Je hebt een schitterende vakantie gehad zo te zien. Wat een prachtig land. Ook je tassenorgenizer ziet er prachtig uit. En je pakket van McKenna Ryan vind ik geweldig. Ik heb het ooit ergens eerder gezien en was er toen al helemaal weg van.

Heleen zei

wat hebben juliie zo te zien een prachtige vakantie gehad. En lekker dat je zo tussendoor wat hebt kunnen handwerken. Je tassenorganizer is geweldig. Je LHF is netjes gemaakt zeg. Keurig langsde rand gestikt. Heel mooi.
En dan die antieke. Wat een lap zeg. Prachtig.

Chrissie zei

Goedemorgen Marie José.
Mooie foto's van de vakantie weer, dank je wel, het ziet er echt super mooi uit.
Wat ben je ver zeg, die Love, Hope and Faith van McKenna Ryan is echt een beauty.
Ik ben even op de site gaan kijken naar het geheel, maar dat is echt super.
Ik vind die strand quilt ook schitterend, zou die best eens willen maken.
Misschien na de GDO ?????
Weer met de meiden?? hahaha, wel duur hoor, maar wie weet.
Knuf Chrissie

Marielle zei

Je GHL is echt perfect gelukt, mooi gedaan!
En je antieke quilt weer een rand verder!! Super gedaan, ben zo benieuwd naar je applicatie rand

siv hege zei

Wow, I love your antique quilt. I am starting on a Dear Jane quilt next year, so now I collect civil war fabrics.

Janine zei

mooie foto's, het ziet er prachtig uit, en je zitje op de boot, ik zou zo naast je komen zitten, hahaa, je tas is geweldig geworden, prachtig meid, ik kan em alleen neit vinden bij die naaihandel link, maar misschien zoek ik verkeerd :)0 groeten van Janine

Simone de Klerk zei

Wat een mooie foto's van de vakantie!!!
Ik verheug me al op de tassenorganizer! Deze ziet er ook erg leuk uit.
Wat is je LHF blok mooi! Zulke subtiele kleuren bij elkaar.
En ik bewonder je voor die Antieke Quilt. Wat een werk en wat schitterend!