donderdag 30 september 2010

Update girls day out

Het is alweer de laatste dag van de maand, dus een update hoever we zijn. Vorige maand heb ik overgeslagen, omdat ik door de vakantie niet eraan toe was gekomen om een blok te maken. Maar ik kon het me wel permiteren, want ik moest nog een winkeltje maken. En voilà, hij is af. Er hoort ook een buste in de etalage te staan, dat wordt bij mijn etalage een knoop. Maar..............
It's the last day of the month, so it's time for an update of the Girls day out. Last month I didn't make anything due to our beautiful vacation. But I had a head start, so I could skip a month. I only had to make just one more shop. And here it's. But.................
...........ik ben heel vlijtig geweest en heb de top al helemaal inelkaar gezet, alle blokjes en banen gesneden en eraan genaaid.
..........I have been busy and sewed the whole top, I cut all the squares and borders and put it together.
Nu moeten alleen nog de hartjes en de roosjes met de festonsteek worden vastgezet. Daarna opspannen en quilten maar. Ik denk dat ik hem voor het einde van het jaar heb ophangen. Al weet ik nog niet zeker waar hij komt te hangen.
Now I only have to put the hearts and the little roses on to the top. Than I can start quilting. I think I will finished it by the end of the year. I don't now yet where I will hang it .
Groetjes
Mai

15 opmerkingen:

katrien zei

Wat een mooie quilt.

Satu zei

Dear Mai! I would like to dance some happy dancing with you!!!! Your GDO top is GLORIOUS!

Simone de Klerk zei

Wat mooi, Mai!!! En al helemaal in elkaar gezet. Knap werk, zo snel! Ik vind het ook knap van je, dat je het quilten ontspannen vindt. Dat wil mij nog steeds niet als ontspanning lukken.
Festonneer je met de hand of de machine. Ik kan de foto's niet vergroten, dus zie ik het niet.

Linda zei

Der ist sehr schön
Liebe Grüsse Linda

Terry zei

It's just beautiful Mai! Congratulations! :0)

Chrissie zei

Wowwwwwww, hij is echt super mooi geworden Marie Jozé
En ik heb dus heel braaf alleen maar mijn maandblok laten zien, terwijl ik de top ook al helemaal af heb!!
Prachtig is het geworden, maar hoe het doorquilten gaat???
Dat moet ik nog even lezen vrees ik.
Knuffels Chrissie

Janine zei

oh wat jammer, ik krijg de foto niet vergroot, en mijn ogen zijn niet meer zo goed (ben aan het wchten op een neiwue leesbril;p) want ik zou em wel graag eens wat dichter bij bekijken, het ziet er in elk geval heel indrukweekend uit, mooi.

inge zei

wat een prachtige top is dat! mooi hoor!

Heleen zei

Wow!! Wat isie prachtig! Goed gedaan. ga je hem met de hand quilten?

Cybele's patch zei

Oooh wat heb jij hard gewerkt. Hij is prachtig Mai. Ik ga eens kijken of de anderen ook al zo ver zijn.

Marie-José H zei

Je quilt ziet er fantastisch uit. Maar je moet wel heel snel quilten wil je hem nog dit jaar kunnen ophangen. Of doe je machinaal quilten?

Cattinka zei

Oh my goodness, is that quilt beautiful! You did such a great job.
Congratulations!
KATRIN W.

Stephanie zei

Absolutely charming!!!

meijra zei

Mooi Mai! Mijn complimenten.
Ik ben nog steeds aan het doorquilten. Nog wel even te gaan:)
gr. Meijra

Shirley zei

Och wat is die van jouw mooi, ik heb er zo bij zitten kwijlen! He, ik denk nu niet dat ik nog lang ga wachten voordat ik de mijne ga afmaken, de blokken zijn allen klaar, ik moet het alleen nog maar tot een top maken.