zondag 26 september 2010

Pincushion swap

Een tijdje geleden heb ik me opgegeven voor een pincushion swap van haar. Inmiddels heb ik van mijn swappartner het speldenkussentje gekregen. Dank je wel Eefje het is een enig speldenkussentje. Mijn speldenkussentje kan ik pas in januari laten zien, de reden waarom het zo lang duurt horen jullie nog wel.



A while ago I joined a pincushion swap with her. I already got from my swappartner a lovely pincushion. Thank you Eefje. I can't show my pincushion until January, why? I will tell you later.



Dit is de eerste blok van Love, Hope and Faith van McKenna Ryan. In totaal zijn er negen blokken. Het is iets heel anders dan ik normaal maak. Maar het is erg leuk om te doen. Op naar de volgende blok. De volgende keer is er een update van mijn Girls day out quilt. Misschien groot nieuws.




This is the first block of Hope, Love and Faith from McKenna Ryan. I usually don't make such quilt, but I really like to make it. On to the second block.

Next time there will be an update of my Girls day out quilt. Maybe will there be big news.


Een fijne week-Have a nice week.


Groetjes

Mai

13 opmerkingen:

Heleen zei

Leuk kussentje hoor! Die van mij komt via een omweg bij mijn swappartner als het goed is. Mijn GDO blok ben ik naarstig in aan het prikken!Hoop dat ik het red!

Linda zei

Das sieht sehr schön aus,sind das vier Bilder?
Das Nadelkissen,sehr schön.....
Liebe Grüsse Linda

Katrien zei

Wat een mooi blok en een leuk speldenkussentje.

Sew Useful Designs zei

Oh WOW Mai! Your quilt block looks amazing! It really is such a beautiful design and those fabrics are perfect. Can't wait to see your Girls Day Out quilt as well - that's another one of my favourites!!! You have great taste in quilts!!

The pincushion you received is so cute, can't wait to see the full picture of the one you made your swap partner!

Have a great week lieve Mai!
Hugs!!! Vikki xoxo

Janine zei

leuk zo"n swap, ik doe er ook wel eens aan mee. en je blok (of hoe heet dat) is erg mooi van kleur en opzet, ben benieuwd naar het geheel, groeten van janine

Cybele's patch zei

Je maakt me nieuwsgierig met het speldenkussentje. Moeten we nog lang wachten? Ik doe niet mee aan de ruil.
Hoe wordt de nieuwe quilt? Is het helemaal appliqueer werk?

THEA zei

Hoi Mai,

Koud en nat in Limburg, niet??

BBbbrrrrr...ik vind er niks aan.

Ik zie helemaal geen speldenkussen,hoe kunnen mijn voorgangers dan zeggen dat het leuk is??Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe het eruit ziet!
Die grijstinten van het blok vind ik wel mooi!

Groetjes Thea

Astrid sin zei

Beautiful, beautiful!!! Love from Norway.

Satu zei

Your block is very sensitive... colours are just perfect. I'm anxious to see more of them;)

Chrissie zei

Mooi blok is dat toch Marie José en wat leuk dat je een swap hebt gedaan.|
Ik ben benieuwd wat je krijgt en hebt gemaakt.
Knuffels Chrissie

Cybele's patch zei

Ha, nu zie ik het speldenkussentje. Wat is het leuk! En handig met die zijvakjes. Je bent een bofferd!

Jantine zei

Pas in Januari je speldenkussen laten zien, we zitten in hetzelfde schip ;-)...
Deze is erg grappig, ik zit nog in de ontwerp fase. O nee, een deel is al af...
Ik vind de Kenna McRyan prachtig, ben erg benieuwd naar de rest!

Marian zei

Prachtig!!