dinsdag 17 augustus 2010

Yummie


Vandaag alleen maar dingen die ik deze week gemaakt of gekocht heb. Ik heb nog een paar sleutelmapjes gemaakt. Het is de bedoeling dat ik ze kan verkopen, zodat we van het geld weer stof kunnen kopen om Dromenquilts te maken. Maart 2011 zal er weer een Jopie's dromenquiltdag zijn. De preciese datum volgt nog.






I made some more keypouches, I want to sell them. And with the money I'm going to buy some fabric to make charityquilts. Last year I hosted a charityquiltday, we made (with 20 ladies) over 20 quilts. In March 2011 I will host another charityquiltday.




Deze wordt mijn favoriet-This is going to my favorite.



Dit is mijn zonnebriletui Hier kun je de tutorial vinden.


This is my sunglasspouch. Here do you find the tutorial, it's in dutch but with many pitcures.


Vorige week ben ik naar de markt in Sittard geweest. Hele leuke stof van Pip gevonden, ze hadden nog veel meer kleurtjes. Heb ze niet allemaal meegenomen stomstomstom, want nu heb ik een leuk idee gezien wat ik van die stoffen kan maken.





Last week I have been to a market, bought some great fabric. They had some more colors but I didn't buy all the colors and now I regret that. Because I saw a terrific idea to use that fabric. Now I have to go back to the market.



Deze stof heeft mijn zoon uitgezocht. Hij vond het geweldig dat er "mother"opstond.

This fabric was picked out by my DS, he loved it because there is "mother"printed on.




Deze zijn vandaag gekomen, de knoop is voor de laatste blok van a Girl's day out en die kleine hangertjes zijn gewoon voor de heb.
These arrived today the button is for my last block of the Girl's day out and the small charms. I just wanted to have them.
Deze lees ik zo graag, ik heb ze bijna allemaal in mijn bezit.
I really like to read these, I almost have they all.
Van 7 t/m 11 september zijn er open dagen bij Naaimachinehandel totaal in Kerkrade. 11 september is er de open dag van het patchwork en quilten.
Groetjes

Mai

11 opmerkingen:

Marie-José H zei

Zo, je bent goed bezig geweest. Je Pipstofjes zijn enig. En dat op een markt.

Cattinka zei

I like your key pouches, I bet they will sell good, especially if you sell them for a good cause.
And isn´t it nice to have an excuse to go to the market again?
KATRIN W.

Annemiek zei

Nou jij bent vast even lekker zoet met je nieuwe boeken! Ik vind je sleutelmapjes erg leuk en zal je tutorial zeker eens uitproberen!
Wat voor lapjes heb je nodig voor die droomdekentjes?

Kaaren zei

About two weeks ago, I finished the last book in the Elm Creek series, The Aloha Quilt. Now I'm anxiously waiting til the next one is published which I think will be coming out in November.

Goo luck with selling your key pouches Mai because it is for a good cause. They are lovely and I'm sure they will sell quickly.

Bietje zei

Die boeken van Jennifer Chiaverini zijn helemaal geweldig. Ik heb nu twee omnibussen met dus de eerste 6 boeken. Helaas zijn dat ook de enige omnibussen, dus nu moet ik alle boeken apart kopen.
Tweede helaas, mijn verjaardag is pas volgend jaar en Sinterklaas is ook nog zo ver weg. Toch maar stiekem kopen?

THEA zei

Erg he!!

Dan weet je niet precies wat je er mee zal gaan doen, en denkt koop maar niet!!!

Krijg je altijd spijt van!!!

Ik weet hoe dat voelt!!!

Gebeurd mij ook regelmatig!!!

Groetjes Thea

Linda zei

Hallo Mai
Ich finde den Stoff sehr schön
Dan wäre Sittard eine reise wert???
Liebe Grüsse Linda

Cybele's patch zei

Weer een gezellig logje Mai. Maarre ... wanneer ga je op vakantie?

Micki zei

The key pouches are wonderful and good luck in selling them. You will love all of Jennifer's books!
Micki

Jantine zei

Ik heb eens even bij gelezen na de vakantie. Ja ja, bij ons zijn de scholen weer begonnen!
Je mapjes zijn leuk en het koffertje/tas is inderdaad erg roze maar wel schitterend! Enne... ik ga direct op Chiaverini jacht, volgens mij ben ik dit jaar vergeten de nieuwe te kopen...

Simone de Klerk zei

Mooi, je etuitjes! En zulke leuke stofjes. Zoonlief heeft ook smaak (o: