woensdag 11 augustus 2010

A small tutorial

Dit zijn mijn 2 nieuwe sleutelmapjes, die zien er toch veel beter uit dan mijn vorige mapje. Ik heb er maar meteen een kleine tutorial van gemaakt. Het is een heel simpel projectje, dus ook een gemakkelijke tutorial. Willen jullie me wel laten weten hoe jullie hem vinden. De link staat hieronder. Ik moet nog even uitzoeken hoe ik die op een mooiere manier hier geplaatst krijg.
https://docs.google.com/fileview?id=0BxLZC7R7xjluMzVmNWM4NjUtMGU1YS00MWU0LTgwZTktN2VhNTM4NTI5OTNl&hl=en&authkey=CIv4iYQP De mapjes moeten wel nog worden gepimpt. Daarom ga ik morgen met mijn moeder en zoon naar de markt in Sittard.


These are my 2 new keypouches, they look better than my first attempt. I also made a little tutorial of it, my first tutorial. It's an small project so is my tutorial, please let me know what you think of it. I only have to figure it out how I make a beautiful link to put here. So please click on the link in the upperpart of my blogentry. Because I don't know how I put it here. Sorry :o( I want to pimp the little pouches a little bite. So I'm going to a market to find stuff i need.

Groetjes

Mai

7 opmerkingen:

Linda zei

Ich finde sie sehr gut geworden.
Ich wünsche Dir und Mutter viel Vergnügen in Sittard auf dem Markt

Liebe Grüsse Linda

Heleen zei

Dank je wel voor je tutorial!! Heb hem inmiddels goed bekeken en het lijkt me een handig etui. Binnenkort maar eentje proberen.

Kaaren zei

This is wonderful, Mai. The pictures tell it all. Thank you for taking the time to do this for us.

Cattinka zei

Thank you very much for the nice tutorial! You did a good job.
KATRIN W.

Simone de Klerk zei

Wat leuk, de turorial! Een echte tutorial voor mij, met veel foto's. En ook nog in het Engels! Bedankt!

Jeany zei

en hoe was de markt? Ik ga ook vaak naar sittard naar de markt, maar heb voorlopig nog een grote voorraad stof liggen, :)) dus nu ff niet. Maare je uitleg is fantastisch, dat kan ik ook :) , mooie sleutelbosjes. groetjes van Janine

Micki zei

Your key pouches are wonderful!
Micki