maandag 19 juli 2010

Spoiled

Donderdag was de laatste quilting bee voor de vakantie, de dames hebben me enorm verwend met deze mooie bos bloemen. Ze vonden het afgelopen jaar erg leuk op de quilting bee en wilde me even in het zonnetje zetten (de bloemen waren ook een beetje bedoeld dat ik vooral de quilting bee blijf verzorgen). Ik moest er wel even van blozen. Foto's van de show and tell van de laatste quilting bee laat ik de volgende keer zien.



Last Thursday was the last quilting bee before summer break. The ladies spoiled me with some lovely flowers. They enjoyed the first year and they hope I will continue to be in charge of the quilting bee next season (otherwise I had to return the flowers). I will show you the pitcures of the last show and tell next time.





De vorige keer liet ik jullie mijn 2 tassen zien waar ik de kleppen van kon uitwisselen. Toen twijfelde ik nog over knopen of drukkers om de kleppen te bevestigen, nou het werden drukkers. Helaas ging het niet in een keer goed. Maar uiteindelijk heb ik de 2 tassen en 1 klep voorzien van drukkers, helaas kwam ik wat tekort om de andere kleppen ook te voorzien van drukkers. Ik heb nu 2 tassen met 3 kleppen.




In my last blog entry I told you about my 2 bags and which the flaps could be exchanged. Last time I had some doubts about snappers or buttons to attach the flaps to the bag, well I decided that it would be snappers. Not everything went well, eventually I did put some snappers on 2 bags and 1 flap. I have to buy some more snappers. Now I have 2 bags and 3 flaps.








Stephanie heeft begin van dit jaar de "No string attached challenge georganiseerd, ter ere hiervan had ze een geweldige give away. Ik heb het patroon van een tas van Amy Butler gewonnen.








Stephanie hosted a great give away at the end of her "No string attached challenge". And I won the pattern of this bag from Amy Butler. Thank you, Stephanie for hosting this great give away.



Inmiddels ben ik alweer iets verder met mijn nieuwe project. De applicatie doe ik bijna geheel met de needle turn methode. Dat is de eerste keer voor mij. Om te ontspannen lees ik af en toe in de boeken van Jnnifer Chiaverini. De boeken zijn in engels, maar het lezen hiervan gaat me heel goed af.

Meanwhile I made some progress with my new project. The applique is done with needle turn, it's the first time I tried this. To relax I read the books of Jennifer Chiaverini. The books are in english, but I doing very well with the reading in english.


Have a nice week
Groetjes
Mai

12 opmerkingen:

Stephanie zei

I'm intrigued by the cute little scooter! Enjoy the new bag pattern.

Linda zei

Ich finde die Tasche mit den Giraffen
und Zebras eine Wucht.Ist das Stoff oder Fotos?
Super

Liebe Grüsse Linda

Terry zei

Lovely flowers! Too funny they were going to take them back! LOL Love the little applique you're doing! Can't wait to see your progress on that! :0)

Simone de Klerk zei

De bloemen heb je verdiend!!! Heerlijk, dat je volgend jaar weer verder gaat met de quilting bee (O:
De tassen zijn heel mooi. En zoals al eerder gezegd, vind ik de rozentas het mooiste. Zou het met roze te maken hebben?
De applicatie ziet er erg mooi uit!
Een fijne week.

Heleen zei

Zo af en toe in het zonnetje is helemaal niet erg! Je tassen zijn mooi geworden. Ik ga toch voor die met bloemen. Heb het toch iets minder op beesten. En je scooter schiet al lekker op. Denk dat ik vandaag de mijne ga afronden qua stitcherie. En dan heb ik natuurlijk daarna je hulp nodig.

Chrissie zei

Oh Marie-Jozé wat een mooi boeket heb je daar gekregen.
Dat is zekere een fijn gebaar, je wordt enorm gewaardeerd zie ik wel.
Je 2 tassen zien er zo mooi uit, je zult er veel bekijks mee gaan krijgen en wat een top idee om de kleppen steeds te kunnen afwisselen, zo ben je steeds in "het nieuw"!!!
Knuffel Chrissie

Cybele's patch zei

Mooi boeket Mai. De dames zijn erg blij met je. Dus vooral doorgaan! Prettige vakantie!

Cattinka zei

Your new project looks lovely, you really did neddleturn aplique on these tiny pieces? They look so small, that would be hard to do for me and not at all be relaxing.
KATRIN W.

Anoniem zei

Wat maak je toch een mooie tasse, steeds sta ik daar versteld van.

groetjes, jeannet (via de PC van zoonlief ivm trage eigen computer)

Jeany in a Bottle zei

hai Mai, geweldig die dierenprint tas, en dat je dat gemaakt hebt met een namaak koeienvel, echt geweldig, nou, ik zie je er al mee paraderen ;)0 En ik houd er erg van als creatief minds opzoek gaan naar oplossingen waar ze tegen aanlopen, dus petje af voor je oplossing, ik kan er ook zo inzinken als me iets niet leuk bij het maken van mijn dozen. :)) groetjes van Janine

Micki zei

Your bags are just amazing!
I love all of your work!
Micki

Sabine zei

De scooter van gingham girls? Leuk he. Zit ook in mijn WIP-bestandje :-)