donderdag 29 juli 2010

A girls day out update

De maand is alweer bijna om, dus een update van mijn Girls day out. Het is bijna de laatste blok, maar weer zo leuk om te maken. Alleen waren het erg veel franse knoopjes dit keer, heeeel erg veeeel. Ik heb ook de knoopjes erop gelegd die bij deze blok horen. Daarnaast ben ik ook druk bezig met het inelkaar zetten van de top. Volgende maand zal ik de update niet halen, omdat ik op vakantie ga. Het wordt een actieve vakantie dus zal er niet veel terechtkomen van het uitvoeren van mijn grote passie.
It's almost the end of this month, so there is an update on my A girls day out blocks. This is almost the last block. And it was fun again to stitch this blocks, except those french knots (there were a lot and I mean a lot....). Next month there isn't going to be an update, because I will go to visit Norway and it will be an active vacation, so no stitching. If anyone of you knows quiltshops in Norway, please let me know. We will be visiting Oslo, Stavanger, Flam and Bergen.
Dit is een tussendoor project. Ik ben helemaal gevallen voor de patronen en stofjes van Loralie. Het was niet de bedoeling nog even wat snel te maken, maar ja het zat opeens in mijn hoofd. Dit project moet klaar voor de vakantie, want ze gaat mee.

This is my in between project, I didn't plan it to make. It just popped in to my head. I love the patterns and fabrics of Loralie. I have to finish it for my vacation, because she is coming with us.
Groetjes
Mai

12 opmerkingen:

Heleen zei

Wat is je blok mooi geworden!En dat stofje met houtprint is gaaf.
Mooi gemaakt en ik ben heel benieuwd naar alles alt het in elkaar zit.
Je tussendoor project is helemaal te gek. Wat een gave stof! Kan me goed voorstellen dat je daar voor valt.

Linda zei

Ich wünsche Dir,schöne Ferien.
Das gibt sicher eine Tasche:):):)

Liebe Grüsse Linda

Cattinka zei

Hello Mai,
your block turned out nice, I want to make that one in August.
I wish you a nice vacation in Norway and hope that you will find lots of quilt shops with lots of goodies!
What are you making with the Loralie fabric?
KATRIN W.

Quiltendewilma zei

Erg mooi, Mai!! Het blijft heerlijk om naar deze blokken te kijken...

Cybele's patch zei

Weer een mooi blok Mai. Wat is het toch een leuke quilt.
Ben niet nieuwsgierig naar je snelle project, maar wat wordt het? Een toilettas?
Fijne vakantie, geniet ervan. (waar haal je toch de energie vandaan om ook nog op een actieve vakantie te gaan?)

Laura zei

Zie er weer mooi uit Marie-Jozée. En ik ben wel heel benieuwd naar je tussendoor projekt. Een tas???? Ik wens je een prettige vakantie. Groetjes Laura

Stephanie zei

Absolutely the sweetest stitchery. Love the little tea set under the umbrella. Have a wonderful trip.

Micki zei

Hope that you have a lovely time In Norway! Your Loralie project is just so cute!
Micki

Esther zei

Wat is hier blok mooi geworden, groetjes Esther.

Chrissie zei

Heel erg mooi is je cafeetje geworden, en die franse knoopjes zijn er veel, maar dat maakt deze blok ook weer zo prachtig!!
Je tasje ziet er heel mooi uit, en ik ben ook zo dol op Loralie, ik heb ze op een winter sjaal geborduurd.
Een fijne vakantie alvast,
Groetjes Chrissie

Jeany in a Bottle zei

oh meid, dat theeserviesje op je block, geweldiggggggggggggggg, das nou eens echt genieten, die andere blocks zien er ook prachtig uit, maar die.... een 10 van theeleut nummer 1,groeten van Janine, ohja, veel plezier op je vakantie!!

Satu zei

Your cafe shop is very delicate. Have a wonderful trip to Norway!