donderdag 24 juni 2010

Mai flower bag and other stuff

Even een snel berichtje van mij. Ik kom tijd tekort en daarnaast ben ik vandaag erg moe. Maar ik wil toch enkele mooie dingen met jullie delen. Allereerst enkele foto's van de workshop van de Mai flower bag.



Diny-Sonja -Gerrie

Claroes

Just a quick note from me. I have to many things to do and have no time to make everything. Today I'm very tried and will go to bed very early. But I want to share some pitcures from the bags of my Mai flower bag workshop.


Ook hebben we weer een quilting bee gehad en de dames hadden weer hele mooie dingen meegenomen.

We had a quilting bee and the ladies brought some beautiful stuff along.


Sew along part 2


2 make up tasjes- 2 make up purses


Update van mijn antieke quilt. nog 7 rijen te gaan

Update of my antique quilt, another 7 rows to go.






Mathilda van Naaimachinehandel totaal heeft weer prachtig mooi stof binnengekregen. De stof van de bovenste foto ga ik de Nowra bag maken. En de stof van de onderste foto daar ga ik ook een tas van maken. ik vind de zebra en het nijlpaard het leukste.



Mathilda (the owner of the sewing shop where you can find me a lot) got some new beautiful fabrics. The fabric in the first pitcure is going to be a bag, The Nowra bag. And the fabric of the other pitcure will also be a bag. I love the zebra and the hippo.

Groetjes

Mai

P.s I won a beautiful give away, please look in my side bar. Thank you Marjorie

7 opmerkingen:

Heleen zei

Wat hebben ze een mooie tassen gemaakt! Zeker een goede juf ;-)
Je toilettasjes zijn prchtig! En je stof voor de Norabag ziet er goed uit! Nog even en we gaan van start. Hoop nog ergens tijd te vinden binnenkort. Je AQ wordt gaaf!! en heel groot!!!!!!!!

Linda zei

Ich finde die Blumen auf den Taschen so schön..Frage:sind die schwer,zum machen
Liebe Grüsse Linda

Anne N. zei

Your quilt are just beautiful :o)

This is amazing!

Anne:)

Cybele's patch zei

Wat ben je toch druk met van alles. Helaas zijn de foto's van de tassen erg klein en ik kan ze niet groter klikken. Zie dus geen details.
De stofjes zijn inderdaad prachtig. Zal moeilijk worden daar met lege handen weg te gaan.

Cattinka zei

A lot going on at your place, and lots of nice things to see!
The maiflowerbags are so nice, and your antique quilt, it is a beauty already!
KATRIN W.

Simone de Klerk zei

De tassen zijn heel mooi! In het echt nog veel mooier (O:
En zo'n tasje moet ik nu toch eens eindelijk maken!
Ongelofelijk mooi, de antieke quilt! Neem die de volgende keer aub naar de QB mee. Die zou ik heel graag in het echt willen zien!
Stofjes: goede keuze! Mmmm de olifant en giraffen vind ik ook wel heel leuk!
Gezellige vrijdag en geniet dit weekeinde van het mooie weer!!!

Pat zei

Hi! I'am from U.S.A. Your work is most beautiful, my dear friend. Thank you for sharing.
Happy Quilting!