dinsdag 29 juni 2010

A finish and a update

Zelfs met dit warme weer heb ik iets afgemaakt, het patroon ligt al ruim een jaar te wachten om gemaakt te worden. Het patroon van de tafelloper is van Annaka (een noorse ontwerpster) en heet Tante Mia.


There is a heatwave in the Netherlands at the moment, it's hot about 30ºC (and more). But I finished something. This tablerunner is waiting over a year for me to make. It's a pattern from AnnaKa (a norwagain designer) and it's called Aunt Mia.



Deze gaat nu even de kast in.


I have put this one away.

Ik ben hopeloos achter met mijn girls day out, zoals jullie kunnen zien haal ik het deze maand. Maar dat haal ik volgende maand wel in. Na deze blok moet ik nog 2 blokken maken.


I'm behind with my stitching on the girls day out, I won't be able to finish this block for the end of this month. I only have to stitch another 2 blocks after this one.

Je moet eens hier kijken, zo'n leuke site. ze maken echt hele leuke dingetjes.

You should look here, this ladies make such nice things.

Groetjes

Mai

11 opmerkingen:

Linda zei

Ich finde das Tuch ist sehr schön auf dem Tisch
Liebe Grüsse Linda
Und Danke

Simone de Klerk zei

Wat een mooie loper! Ook de kleuren bevallen me erg goed.
Proficiat, dat je dat nog in dit warme weer hebt gedaan!

Simone de Klerk zei

PS: de site is inderdaad erg leuk! Wat een snoepjes allemaal.

Chrissie zei

Wat zie ik nou??
Heb je de blok nog niet af FOEI!! hahaha, nee hoor meid, het wordt wel mooi dat zie ik wel.
mooi zeg die Tante Mia van jou, maar ik vind het wel zonde dat die andere nu plaats moet maken.
Knuf Chrissie

Cybele's patch zei

Leuke tafelloper en helemaal in jouw kleuren. Die eronder hangt vind ik trouwens ook erg leuk. En al die andere dingen komen ook wel een keer af hoor!

Hannele zei

Your table runners are beautiful!

Satu zei

Lovely tablerunner! We have here also a hot weather. Fingers are in a sweat and it's uncomfortable to stitch. I'll report tomorrow of my GDO... I'm also behind!

Heleen zei

Je lopertje is mooi geworden. Je GDO komt vast wel goed. Je had een voorsprong dus dat scheelt.

Sew Useful Designs zei

Mai your table-runner is beautiful, I love the colours - and it looks well worth the wait! The back is stunning too, it's a shame to hide it!

Enjoy the heat!!!

Hugs! Vikki xoxo :-)

Solveig zei

Lovely tablerunner!

Micki zei

What a lovely finish...your back is as beautiful as the front.
Micki