zondag 13 juni 2010

Bag sew along deel 2

Twee berichtjes geleden liet ik al iets zien van deze tas, de Basecotas. De opbrengst van dit patroon gaat geheel naar het goede doel. Het is niet zo heel moeilijk om deze tas te maken, alhoewel ik een andere stitchery heb gebruikt. De stitchery is van life is beautiful.

Two blogentries ago I showed a little bite of this bag I made, the Basecobag. The proceeds of selling the bag is going to the town Baseco. You can still order the pattern of te bag here. The bag is quiet easy to make, although I used another stitchery, it's from life is beautiful.


Natuurlijk heb ik ook het tweede deel van de bag sew a long gemaakt ( zie link in sidebar). Ook hier heb ik de tas iets aangepast. Zo heb ik een grote self cover button gebruikt, ik vind het fijner als ik de tas kan dichtmaken.

Off course I made part 2 of the bag sew along ( link is in sidebar). I also adjusted this bag a little. I used a selfcover button, I really like to close my bags.




De binnentas-The inside of the bag.


De laatste tijd had ik mijn kleine paradijs niet meer opgeruimd, waardoor het een kleine zwijnenstal was geworden. Zaterdag waren mijn beide mannen niet thuis en ik ben eens goed met de bezem door het paradijs gegaan. :o)


It was a long time ago when I last cleaned my little paradise. My little paradise turned it to a pigsty. Last Saterday my two men where not home and my pigsty turned into a paradise again. :o)


Simone bedankt voor de geweldige link om collages te maken.

Simone thank you for this great link to make these beautiful collages.

Een paar maanden kreeg Max (de zoon van een kennis) een groot bed, een hoogslaper. Zijn moeder had een leuke lap met zakjes gezien om aan het bed te hangen. Helaas hadden ze hem niet de kleur van Max. Eindelijk heb ik hem gemaakt, iets anders dan het origineel, maar ik vind het toch wel leuk geworden. Max vroeg van de week aan zijn moeder wanneer ik nu eens klaar was met breien.

A few months ago Max ( son of an acquaintanceof mine) got a new big bed. His Mom saw something to hang on his bed, unfortunately not in the colors they wanted. Finally I finished it, alittle bite different than the original, but I'm happy how it turned out. Last week Max asked his Mom when I was finally done with knitting.


Van de week hebben we hier ons jaarlijks afdelingsuitje gehad, eerst boerengolf en daarna pimp my klump. Ik ben niet zo goed in schilderen.


This week we had our annual day out with my work. First we played golf, farmers way. With a small soccer ball and wooden shoes on a stick and in a pasture. After that we painted some wooden shoes "pimp my klump". I can't paint!


Groetjes
Mai

15 opmerkingen:

Linda zei

Ich finde die Taschen sind wieder wunderschön .
hup holland
Liebe Grüsse Linda

Cattinka zei

Hello Mai,
I like your new bags, the Baseco looks really nice with the colours you chose, and I also like the stitchery you made.
Do you wear your new wooden shoes when you watch soccer? That would be a nice fan accessorie!
KATRIN W.

Sew Useful Designs zei

What a fun post, Mai! I love your paradise... sure is close to heaven!!!

LOVE the bags you have made too, such great colours! And the work outing looked like such fun!

Hugs!!! Vikki xx

blauraute zei

Deine Taschen sind sehr schön geworden. Schön ist auch Dein "neues" Arbeitszimmer. Meins könnte auch mal eine Aufräumaktion vertragen, aber bei dem schönen Wetter mag ich nicht drinnen sein.

Liebe Grüße, eine schöne Woche und viel Spaß im "neuen" Nähzimmer
Roswitha

Cybele's patch zei

Leuke tassen Mai. Hoeveel heb je er inmiddels? Heb zaterdag bij Totaal nog een paar van je creaties bewonderd.
Hmm ik vond je kamer eigenlijk best netjes. Mijn naaikamer is voorlopig niet te bezichtigen ;-) Ik heb nog net een looppad. Zit goed geisoleerd tegen de warmte en tegen de kou ...LOL

quilting Jeannet zei

Prachtige tassen! hoe krijg je het toch steeds weer zo mooi voor elkaar?! dat heb je wel echt in je vingers, je kan er wel een winkeltje in beginnen, of heb je dat al ?

groetjes, jeannet

Kaaren zei

Wonderful bags, Mai!

Isn't it a great feeling to have an organized studio once again? I feel that I am always more productive when things are neat and tidy.

I think you did a great job painting your wooden shoe. It looks very patriotic to me with the orange background and the Dutch flag. Good job!

Janine zei

Hoi Mai, je begrijpt dat ik ff terug moet komen kijken ;)) leuke blog heb je, ik zet je direct bij mijn favorieten, dat ik eens vaker kan komen neuzen, beidewei, wat die collgae betreft, dit is een heel easy fotobewerkprogramma, zelfs ik kan het :)) http://www.photoscape.org/ps/main/download.php en gratis, ds dubbel handig. Veel succes met je blog, en die voor en na foto's geweldig, heb ik pas geleden ook gedaan, helaas zit ik weer in de after sfeer. :))groetjes van Janine, die ook uit limburg komt ;)

Simone de Klerk zei

Mmmm, ik heb weer wat posts gemist. Geweldige tassen! En de workshop is erg goed gegaan, met zulk resultaat! Bedankt voor de link van de bag sew along. Wat een gezellige blog!
Tot morgen (O:

Simone de Klerk zei

PS: geweldig, je 'naaikamer make over'! Daar zul je heel wat mooie dingen maken. Heerlijk zo'n plek.

Laura zei

Je bent lekker bezig Marie-Jozée. Wat een leuke tassen allemaal. En de GDO begint ook al heel erg op te schieten bij jou. Ziet er prachtig uit met al die lapjes er om heen. Prettig weekend. Groetjes Laura

Anne N. zei

Oh my goodness, your bags are just beautiful :o)

Hugs, Anne:)

jacqueline zei

Wat zijn je tassen mooi, leuke stofjes ook :-)
Jacqueline

Jantine zei

Heerlijk zo'n opgeruimde werkkamer, dat ziet er weer goed uit, jij kan er tegen! Die zak voor Max is ook prachtig en volgens mij ben jij NOOIT klaar met breien!

Anja.M zei

Oooh die tweede tas vind ik zooooooo leuk!
Heerlijk hé weer een opgeruimde kamer.