zondag 30 mei 2010

Update

Vorig week moest ik de binnenzijde van mijn toilettas maken. Ik was hier een beetje huiverig voor, ik wilde de binnentas van tafelzeil maken en dat moet in een keer goed gaan. Het flopte in een keer, ik blij.


Last week I told you about my toiletbag, in fact about the inside of my toiletbag. I wanted to use waxcloth for the inside of my toiletbag. I was a little bite scared for it, because you can't make any mistakes. You have one change to make it and it went very well. I'm very happy with the result.



Deze week heb ik dit kleine tasje gemaakt, het was in twee middagen klaar. Ik heb hem ergens gedownload, zij heet "the Angel purse".

This week I made this small purse, I finished it in two afternoons. I downloaded it somewhere, it's called "the Angel purse".

Dit is mijn volgende project het wordt weer een tas. Maar daar vertel ik volgende week meer over.

This is my next project, I will tell all about it next week.

Het is weer het einde van de maand, dus weer een update van de GDO. Deze maand heb ik de berenwinkel gemaakt. Nog 3 winkeltjes en dan zijn alle blokken klaar. Inmiddels ben ik begonnen met het inelkaar zetten van de quilt. Het wordt echt een hele leuke quilt, vind ik.

It's the almost the last day of the month, so here is my update on the GDO. This month I made the Teddieshop. I only have to finish 3 more blocks. I have already started to assemble the quilt.

Woensdag werd mijn zoon 12 jaar, hij wordt al een hele vent.


Last week was the twelfth birthday of my DS, he is growing up to fast.
Groetjes
Mai

18 opmerkingen:

Terry zei

My daughter turned 12 in April and my son is 14. They do grow up too fast! Love all your project too! :0)

Penny zei

I love your 'Angel Purse'! I downloaded it too..long time ago but never got to make one..now I will :)

Chrissie zei

Hartelijk gefeliciteerd nog met je zoon.
Je Teddie winkeltje is echt mooi gelukt, dit was voor mij de mooiste blok.
Nog 3 te gaan, maar je bent hem al lekker in elkaar aan het zetten.
Meid veel succes, heerlijke quilt!!!
Knuf Chrissie

Cybele's patch zei

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon. Het gaat steeds sneller Mai. Hij is groot voor je het in de gaten hebt.
Wat ben je weer ijverig geweest. De toilettas is goed gelukt en dat andere tasje is een snoepie. Zoiets wil ik ook nog eens maken. Maar ja....tijd he....

Heleen zei

Ziet er netjes uit die toilet tas! Die angelpurs is prachtig. Toch ook maar proberen. Je blok van de DGO is weer prachtig. Wat ben je toch al ver. En je nieuwe project ziet er leuk uit. Ben benieuwd. Zal vandaag ook nog even een update van mijn GDO doen. Ben ietsjes verder.

Heleen zei

Ocha ja stom! Natuurlijk nog gefeliciteerd met je grote zoon! Leuke dag gehad?

Simone de Klerk zei

HEEL veel MOOIS is er op je blog te zien! Wat een tassen ;o) Zo te zien heb je het heel druk gehad. Van die naald mag je me de 17e uitleggen.
Jullie GDO gaat opeens wel heel snel. Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat!

Stephanie zei

Pretty projects. Amazing how fast kids grow.

Kaaren zei

Wonderful projects, Mai. You never cease to amaze me with your wonderful creations.

Happy belated birthday to your son. Just think...next year he will be a teenager. Yikes!

Marielle zei

Wat een leuke tassen weer en de GDO word echt prachtig.
Cathalyn word in Augustus 12 en wat veranderen ze dit schooljaar snel. Ook de rest van die klas ik verbaas me iedere keer weer als ik de klas zie

Annemiek zei

Gefeliciteerd met je zoon!
De toilettas is erg mooi geworden! Ik ben zelf ook een beetje huiverig voor tafelzeil-voeringen...ook al omdat het zo stug is, maar bij jouw ziet het er weer perfect uit!!

Cattinka zei

Another bag finished? How nice is that!
Congratulations to you DS, an to you on your progress in the "girls" Quilt, it really looks nice.
I have to skip out this month, I didn´t do a single stitch on this project in Mai, but I promise to continue in June.
KATRIN W.

meijra zei

Jij schiet ook al op zeg! Hij word erg mooi. Leuk he nu we allemaal het einde een beetje naderen. Het is echt een hele leuke quilt om te maken.
gr. Meijra

Marie-José H zei

Enige tassen heb je er weer bij. Je zult bij elke outfit nu wel een passende tas hebben?

Anne Heidi zei

Lots of pretty things here :-) I love the Angel purse, I'll have to try to find the pattern....

Satu zei

You have done Gorgeous Bags recently!!! I LOVE THEM and the other pretty things too!!!

Anne N. zei

Hi.
Awesome, I love your bags :o)
Please tell where I can download the Angel Purse pattern?
Hugs, Anne:)

Litamora's Quilt & Design zei

Love your purse :o)
You've made some progress on your GDO too, I can tell :o)
It looks great!
Have a great and creative weekend,
Laila