zaterdag 15 mei 2010

Reversible bag

Deze tas heb ik bij Ingrid en Heleen gezien. In 3 uurtjes was hij klaar. Ik heb de panden nog even doorgequilt. Alleen moet ik nog 2 knopen plaatsen. Hier vind je het gratis patroon. De tas is omkeerbaar, dus van 2 kanten te dragen.




I saw this bag at Ingrid and Heleen. I made in 3 hours, I quilted the pattern. You can find the freebie here. I only have to put 2 buttons on the bag. It's a revesible bag.



Vorig jaar zag ik op de blog van Hanne een hele mooie toilettas. Ik ben zelf eens aan het knutselen geslagen en dit is het resultaat.
Ik hoop dat ze het niet erg vindt dat ik haar idee heb gebruikt. De binnentas moet ik nog maken.


Last year I saw a really beautiful toiletbag on the blog of n Hanne. I hope she doesn't mind that a made the same bag as hers. I still have to finish the inside.





Groetjes
Mai

8 opmerkingen:

Francien zei

Zo Mai... je bent wel vlijtig geweest zeg!! en wat een prachtige resultaten...het tiolettasje is zo leuk en die omkeerbare tas...daar kun je toch niet genoeg van hebben?! Heel mooi gemaakt allebei
groetjes Francien.

Laura zei

Je hebt weer mooie dingen gemaakt Marie-Jozé. En bedankt voor het delen van het patroon van de tas. erg leuk. Prettig weekend verder. Groetjes Laura

Cybele's patch zei

He gelukkig, daar ben je weer. Leuke tassen. De bovenste ga ik ook eens proberen (eerstdaags als ik tijd heb) Het toilettasje is enig, mooie kleurtjes!

Stephanie zei

Both bags are wonderful. Great shape of the first one.

Cattinka zei

Hello Mai,
I like both, the reversible bag and the toilet bag. You can never have enough bags, and yours all look so pretty.
KATRIN W.

Ingrid zei

Zien er mooi uit Marie-Jozé. Dat doorquilten van de tas had ik wel van dichtbij willen bekijken, zo te zien heb je de bloemetjes doorgequilt? Ziet er leuk uit hoor.

Marie-José H zei

Leuke tassen. Tsja, kiezen of delen, tassen maken of quilten;-)))

Annemiek zei

het schijnt dat ik een tassentic aan het ontwikkelen ben dus...patroon maar even opgeslagen *lol*
Mooie toilettas!!