zondag 11 april 2010

Tassen- Bags

De laatste tijd ben ik alleen maar bezig met tassen. Binnenkort verzorg ik een workshop van deze tas. Ik maak verschillende modellen met deze bloem erop.

Lately I'm working on only bags. I'm going to give a workshop on this bag very soon. I want to make several models of this bag.




Dit is het grote model- The big model


Dit is het kleine model, het middel model moet nog gemaakt worden. And this is de smallest model, I have to make the middle size.

Deze tas heb ik gemaakt voor de verjaardag van mijn moeder, ik had leuke hengsels hier besteld.
This bag I made for the birthday of my Mom, I ordered some nice handles here

Ook deze hengsels heb ik hier. Ik had echter niet goed gelet op de lengte van de hengsels. De hengsels van de tas van mijn moeder waren niet lang genoeg. Dus ik moet nieuwe bestellen, neem eens een kijkje op de site. Het zijn mooie hengsels van een goede kwaliteit en ze waren binnen 1 week bij mij bezorgd.

I also ordered this handles here, but I didn't pay any attention on the length of the handles. The handles of the bag of my Mom where to short. So I have to order some new ones. You must take a look at the site. The handles are very nice and a good quality. The service is very good, they arrived within a week at my place.
Groetjes
Mai

15 opmerkingen:

Simone de Klerk zei

In het echt zijn je tassen nog mooier! Je string tas met de hengsels bevalt me erg goed! Voor mij een van de mooiste tassen die je tot nu toe gemaakt hebt. Heel mooie kleuren, net als de tas voor je moeder.
Bedankt voor de link van de hengsels. Ik wist niet dat er zo veel keuze was.

PS: Laat even weten wanneer je in de onderste tas een cursus gaat geven ;o)
Fijne week.

Stephanie zei

Beautiful bags. Love the string challenge bag. I've never worked with leather handles. They look great with this bag.

Litamora's Quilt & Design zei

So beautiful bags! I just love the one with the flower look!!! Gorgeous!
Have a great and creative week :-)
Laila

Cybele's patch zei

Gossie Mai, heb je die op foto nr. 2 nou ook al af? Je gaat als een speer! Hij is wel heel mnooi geworden.

Heleen zei

Wat een gave tassen allemaal. En wat een produktie! Krijg ook zin om er mee aan de slag te gaan. Patroon en stof ligt er maar nu nog tijd.

Cattinka zei

I like all the bags you make, but the fondest I am of your own design, the first one.
KATRIN W.

lelieswereld zei

Wat een leuke tassen! Vooral die met de bloemetjes vind ik heel erg mooi!

clare's craftroom zei

Love , love , love the bags !

Suzie zei

You have made beautiful bags! The one for your mom is so lovely, I am sure she will love it! And I also like the one for the String Challenge, great idea.

Mitt lille rosa syrom zei

These look really cool!! Way to go!

Sandra zei

Is beatiful bags is yuor blog !!!!!!! Compliments ! Bye bye for italy
Sandra

christina zei

ik vind het super om te zien hoe iedereen een andere invulling aan haar hobby geeft.

THEA zei

Ze zijn wel erg mooi geworden. Die voor je moeder is leuk!

En die met al die kleurtjes vind ik prachtig!!

De hengsels zijn daar idd erg mooi!! Ziet er meteen profesioneel uit. Leuker als van stof. Moet ook maar weer eens een tas maken!!!

Krijg er zin in als ik die van jou zie!

Fijn weekend, groetjes Thea

Micki zei

Your bags are beautiful! You are so talented!
Micki

Ulla zei

The string bag looks very nice. Leather straps are a good idea, as the fabric ones wear out so fast in favourite bags.