donderdag 29 april 2010

Ik heb te weinig tijd- I have to little time

De laatste tijd komt er niet veel uit mijn handen terwijl ik wel heel veel ideeën heb, daarnaast zie ik op allerlei sites hele leuke dingen staan. Maar op een of andere manier komt het er niet van. Ik heb deze Mai-flower bag gemaakt. Dit is de kleine versie van de tas. Inmiddels is de eerste workshop al geweest, het was erg gezellig en de dames hebben een mooi begin gemaakt van hun tassen


I haven't finished much lately. I have to little time to quilt. I have a lot ideas and saw a lot off nice things on several sites. I finished this small version of my Mai-flower bag. I did the first workshop for this bag, it was a nice morning and the ladies made a beautiful start of there bags.


Het is bijna de laatste dag van de maand dus een update van de Girls day out quilt. Ik heb deze maand de bloemisterij gemaakt. De kleine bloemetjes van de blauwe regen, waren wel heel erg klein.


It's almost the last day of the month, so there is an update of the Girls day out quilt. This month I made the florist shop. The flowers of the Wisteria were very small.


Ik heb meteen de borders erom genaaid samen met blok 10. Ik krijg steeds meer plezier om deze quilt te maken.
I also added the borders around the block and added block 10 also. Every month it's more fun to make this quilt.
Daarnaast heb ik ook het middenstuk van de quilt klaar. Ik vind het echt een plaatje worden.
I also finished the middle part of the quilt, isn't it beautiful.
Ik hoop de komende maand mijn toilettas af te maken, waar ik nu aan het werken ben. Maar ik wil ook weer eens werken aan mijn antieke quilt. Ook heb ik een nieuwe tas nodig, deze heb ik nodig voor mijn werk.
I hope to finish my toiletbag next month. I also need to work on my antique quilt. And off course I need a new bag for my work.
Groetjes
Mai

12 opmerkingen:

Kaaren zei

I love your Mai-Flower bag and I'm sure the ladies in your class did too.

Your quilt is coming along beautifully. I can't wait to see it when it's finished.

Heleen zei

Wat is je bloemenwinkel mooi geworden! En wat ben je al ver. Wordt echt heel mooi!
En je tas is ook goed gelukt. En natuurlijk heb je nog een extra tas nodig. Succes ermee.

Cattinka zei

Hello Mai,
you made great prgress on the "girls" Quilt, the middle part looks great, I bet it feels good to have such a big part finished. The florist looks very nice also, it is worth all the time and effort you put in it.
Your small mayflower bag is very cute! Do´you take two of them shopping now? I bet that would be good for some nosy looks!
KATRIN W.

quilting Jeannet zei

Ik vind je tas erg leuk, en de update van de winkeltjes, dan komt er toch nog wel aardig wat uit je handen....

groetjes, jeannet

Cybele's patch zei

Meiske toch, je hebt hartstikke veel gedaan. Je hebt ook nog een baan, weet je!
Je GDO wordt prachtig en schiet al behoorlijk op. En het tasje is ook weer beeldschoon. Genoeg te zien hier hoor!

Sew Useful Designs zei

Beautiful bag, Mai! How I wish I could attend one of your workshops! I know I would learn heaps!!

Your "girls day out" blocks are looking fantastic~! Such a lovely design, isn't it?!

Hugs from "the land down under"!!
Vikki xoxoxo

meijra zei

Ik heb een award voor je op mijn blog.
De tas is schitterend.
gr. Meijra

meijra zei

Ik heb een award voor je op mijn blog.
De tas is schitterend!
gr. Meijra

Esther zei

Wat een mooie tas en je bloemisterij vind ik geweldig. groetjes Esther.

Laura zei

Ik was even achter maar wat ben je al een eind met de GDO en zo mooi. Complimenten hoor en wat wordt de volgende? Groetjes Laura

Chrissie zei

Prachtig en wat ben je al ver!!!
Je hebt er al wat omheen genaaid, mooi joh.
Dat doe ik echt pas op het laatste hoor, volgens kloppen de maten ook niet helemaal, maar daarom bekijk ik dat pas op het laatst!!
Ik ben lekker 3 weken op vakantie geweest, vandaar deze late reactie.
Ik heb enorm veel last deze keer van een jetlag, er komt nog weinig uit mijn handen, maar gelukkig heb ik wat voor gewerkt.
Knuf Chrissie

Janine zei

wat een werk dit, maat wat is het mooi, ik kijk daar altijd met veel bewondering naar, hoe mensen quilten kunnen, prachtig. greetz van janine