zondag 28 maart 2010

Verslaving- Addiction

Dit is mijn laatste tas, ik heb deze gemaakt voor the no strings attached challenge. Alleen de hengsels moeten er nog aan, die moet ik nog gaan kopen. Het idee heb ik van haar.

This is the last bag I have made, I made this bag for the no strings attached challenge. I only have to put the handles on it. I found the idea here.



De binnenzijde van de tas-Interior of the bag.



Inmiddels heb ik 19 tassen gemaakt en er liggen nog 3 klaar om te maken. Ik denk dat ik verslaafd ben aan tassen maken.



I have made 19 bags untill now and 3 are waiting to be made. I think I have an adiction.


Ik heb een designwall, niet de echte, maar de achterkant van een tafelzeil die ik bij het kruidvat heb gekocht. De achtekant is van flanel. Het werkt goed en hier heb ik het idee gevonden.



I have a designwall, it's the back of a tablecloth. I found the idea here.

Dit is blok 4 van a girls day out. Ik ben benieuwd wat de andere dames gemaakt hebben deze maand. Kijk in de zijlijn voor de links van de andere dames. Als je op mijn designwall kijkt zie je hoe ver ik ben met het inelkaar zetten.
This is block 4 of a girls day out. I´m looking forward to see what the other ladies have made this month. See in my sidebar for the links of the ladies. Look at my designwall to see how fare I´m with putting the blocks together.


Ik had nog een give away gewonnen.
I had won another give away.


Deze week heb ik nog een leuke armband gemaakt, de armband is gekocht bij het kruidvat en daar heb ik de bedels aan gehangen.
This week I have made this cute brachelet, I bought the brachelet and I hang the charms on it.


Groetjes
Mai

21 opmerkingen:

Cybele's patch zei

Weer een leuk logje Mai! Mooie tas hoor en och ja, de een verzamelt postzegels, de ander sigarenbandjes en jij tassen. Niets mis mee hoor. En je armbandjes zijn echt heel grappig. Ook in het echt!

Litamora's Quilt & Design zei

I love your progress on the GDO quilt! I really hope to get to make some too, soon. Just been too busy... Wish you a great week, and hope you'll have a nice Easter.
Laila

Pat zei

Your work is most beautiful. I'am from U.S.A. HI!

Marie-José H zei

Ha ha, ja, ik denk ook dat je verslaafd bent aan tassen. Maar wat geeft het? Het is toch enig. Je kunt onderhand een winkeltje beginnen;-)

Lappeklipp zei

Hi there!
Your square-bag looks great, lovely colours and I like your "girls day out". Congratulations to you for the give away prize, you are a lucky girl!!
Hugs from Finland

Sabine zei

Je hebt weer leuke dingen gemaakt! Heb je al plannen voor 9 oktober?
Groetjes, Sabine

Stephanie zei

Fantastic bag. I understand your bag addiction. I have a closet with them hanging on coat hangers! Some waiting to be sold, some waiting to be patterns. Very pretty bracelet.

Simone de Klerk zei

Ja, ik denk als je 19 tassen hebt, dat je dan verslaafd bent ;o) Ze zijn allemaal mooi. Ook die die je net af hebt. Goed idee, met dat tafellaken. Bedankt om het met ons te delen! Je nieuw blok voor de uitdaging ziet er weer goed uit en de gewonnen stofjes - heel vrolijk! Leuk, die armbandjes zo! Fijne week.

Kaaren zei

Another winning bag, Mai. It's beautiful. This kind of addiction is a good one.

Love your bracelet. Great idea!

Satu zei

You can never have too many bags :)

Love them!

Pat zei

Your work is just so beautiful. There's a giveaway on my blog. I'am from U.S.A. Happy quilting!

Cattinka zei

I think I´m addicted too, as soon as I see a new bag I want to make it....
I like whats on your design wall, and your block 4 of the "girs" quilt looks very nice.
KATRIN W.

Chrissie zei

Heel erg mooi is je blok van deze maand geworden.
Je tassen zijn een plaatje, hoeveel tassen kan een vrouw hebben he, nooit genoeg!!!
Knuf Chrissie

Heleen zei

Wat leuk al die tassen! Is hier nog niks van gekomen maar wil zeker er ook eentje maken. En je GDO blok is geweldig! Leuk met al die kraaltje. Ik ga me er volgende maand op toeleggen. Lijkt me zo leuk.

Satu zei

Beautiful colours in your GDO blocks! Love them;) I'm also little addicted on bags... so love your bags too ;))

Khris zei

I am pleased your fabric arrived. I hope you will enjoy it..hugs Khris

Jantine zei

Oh, weer zo'n mooie tas. Ga maar gewoon door met je tassen verslaving hoor, vinden wij helemaal niet erg om naar te kijken. Gebruik je ze ook of hangen ze alleen voor de mooi?

Joy zei

Aha!! Is that the gawjus bag you're looking for handles for??? It's really lovely. Can't wait to see it when it's done :o)!!
Hugs,
Joy :o)

Micki zei

I love the bag and the bracelet! You have been a busy lady! Congrats on the win!
Micki

Esther zei

Hoi Mai. Ik ben een tijdje niet bij je langs geweest, Je tas is erg mooi en je blok 4 van a girls day out vind ik geweldig. tot een volgende keer. groetjes Esther.

meijra zei

Hoi Mai.
Jouw blok is ook schitterend geworden zeg. En je tassen zijn ook heel mooi! Als ik me nog eens verveel kom ik bietsen voor het patroon, hi hi.
xx Meijra