zondag 7 maart 2010

Awards and I'm a winner

Misschien herinneren jullie deze quilt nog, het is een dromenquilt. Ik kreeg dit weekend een berichtje dat mijn quilt naar Justin is gegaan. Ik moet eerlijk toegeven dat het een goed gevoel geeft als je zo'n berichtje krijgt. Graag had ik zijn gezichtje gezien bij het krijgen van deze quilt.


Do you rember this quilt? It's a charityquilt I have made. This week I got a mail, that my quilt went to Justin, I must say it felt very good to recieve such message.




Het petekind van mijn DH heeft me dit mooie bloemstuk gemaakt. Ze is aan het leren voor bloemiste en ze zit in haar examenjaar. Het brengt lente in ons huis.

The goddaughter of my DH brought me this flowerpiece. She is learning to become a florist. We all hope she will pass her exams this year. It brought spring into our home.




Vorige week kreeg ik bericht van Evonne dat ik haar give away had gewonnen. Het is haar laatste nieuwe patroon van een mooi kussen. Normaal gesproken win ik nooit iets, maar ik heb nog een give away gewonnen. Als ik het ontvangen heb zal ik hier over berichten.

Last week I got a message from Evonne, that I won her give away. It was here last pattern she released. It's a beautiful pattern of a pillow. Normally I never win something, but I have won an other give away, I will tell you about it when I recieve a package.

Ik heb een tijdje geleden van haar een award gekregen. Met deze award moet ik tien dingen vertellen over mezelf. dus hier komt het.

1. Mijn schoenmaat is 39
2. ik drink geen alcohol, rookt niet en heb nooit drugs gebruikt.
3. ik heb een vreselijk ochtendhumeur
4. ik ben verslaafd aan melkchocolade
5. mijn lievelingskleuren zijn limegroen, aqua en rose
6. ik kan geen kaart lezen en verdwaal altijd als ik ergens heen moet rijden.
7. Mijn grote wens is om ooit een APQS Lenni of een baby lock jewel naaimachine te krijgen
8. Ik lees graag de boeken van Jennifer Chiaverini
9. We gaan dit jaar naar Noorwegen op vakantie, we gaan met een cruiseschip.
10. Ik heb wel een last van zeeziekte.

A while ago I recieved an award from her. With this award I have to tell 10 things about myself. So here we go.

1. I have shoesize 39
2. I don't drink alcohol, don't smoke and don't do drugs.
3. I have a really bad morning mood
4. I'm addited to milkchocolat
5. My favorite colors are lime, aqua and pink.
6. I can't read maps and I always get lost when I have to drive.
7. My big wish is to own an APQS Lenni or a Baby lock jewel sewingmachine some day
8. I like to red the books from Jennifer Chiaverini.
9. We will go visit Norway this summer, we will go with a big cruiseship
10. I do get seasick.



Deze award heb ik van Heleen gekregen. Eigenlijk moet ik de award doorgeven aan 6 dames, maar ik ken heel veel lieve dames die deze award verdienen en ik wil en kan geen keuze maken wie ik deze award ga geven. Dus daarom geef ik deze award aan iedereen die mijn blog komt bezoeken.



This last award I recieved from Heleen. I should pass this award to 6 lovely ladies. But I know so many lovely ladies that I have deciced that everyone who visites my blog, deserves this award.

Een heel fijne week

Groetjes
Mai

8 opmerkingen:

Stephanie zei

What a wonderful feeling to get a note about the quilt. I know it's being loved by Justin.

Cybele's patch zei

Het is wel een geluksweek voor je met het winnen van liefst twee give aways and twee awards. Gefeliciteerd Mai, het blijft leuk om iets te krijgen.
Goed gevoel he, dat je dekentje naar een ziek kind is gestuurd. Mijn dekentje is ook naar een jongetje gegaan. Zal er later nog over bloggen.

Kaaren zei

We wear the same shoe size, Mai.

You deserve the awards and isn't it a great feeling to know that your charity quilt has been given to a deserving boy? It makes me feel warm inside.

A cruise to Norway? How exciting!

Cattinka zei

Congratulations on the awards and on the win. Enjoy!
KATRIN W.

meijra zei

Wat ontzettend leuk, gefeliciteerd met je award.
Meijra

Simone de Klerk zei

Gefeliciteerd met je wins en awards! Het voorjaarsstukje ziet er heel mooi uit! En wat heerlijk, dat je met je quilt een kind blij hebt kunnen maken! Fijne week.

Guute zei

Proficiat met jouw awards. En wat een leuk berichtje over je quilt! Dit moet heel goed aanvoelen.

Micki zei

Congratulations on the win, and what a lovely charity quilt!
Micki