zondag 14 februari 2010

Nieuwe naaimachinemat

Mathilda had nieuwe stofjes binnen gekregen. Twee weken geleden heeft Mathilda heel veel nieuwe stoffen uitgezocht. Ik vond deze zo leuk en ze was zo lief om deze te bestellen. Het is Love to craft van Beth Logan van Henry Glass fabrics. Ik had natuurlijk weer enkele dingen in mijn hoofd wat ik ervan wilde maken.




Mathilda had some new fabrics in her store. Two weeks ago she ordered a lot of new fabrics, I loved these fabrics. She was so nice to order them. Off course I knew what I wanted to make of this fabric. The fabric is called Love to craft by Beth Logan from Henry Glass fabrics. I made this toolbelt . I'm also writing a pattern for this toolbelt. Simone will test my patterns. I'm so thankfull that she offered to do that for me





Ik heb er als allereerste een naaimachinemat van gemaakt, ik heb er meteen een patroon van geschreven. Simone heeft aangeboden om mijn patroon na te kijken en te testen. Ik ben hier natuurlijk heel blij mee.

Een update van mijn antieke quilt, ik heb weer 3 randen nieuwe gansjes gemaakt.



Update on my antique quilt, I have mad 3 rows of all new flying geese.


Ik hoop dat iedereen een fijne valentijnsdag heeft gehad. Ik heb achter de naaimachine gezeten en mijn DH heeft geklust op de zolder ( daar is ook mijn naaihoekje). Toch erg romantisch hè.
I hoped everyone had a wonderfull Valentine's day. I sat the whole day behind my sewingmachine and my DH did some odd jobs at the attic ( there is also my seingcorner). Very romantic isn't it.


Groetjes
Mai

10 opmerkingen:

Stephanie zei

I just love seeing the progress on your antique quilt. It's beautiful.

Stephanie zei

And I also meant to say best of luck with your pattern.

Simone de Klerk zei

Ik verheug me, het patroon te maken. Het ziet er zo leuk uit.
Fijn dt je AQ nu helemaal passend is. Die wil ik heel graag in het echt zien.
Hartjes zien er om te snoepen uit (O:

Kaaren zei

I want one as soon as it's done, Mai!

Your antique quilt is gorgeous.

Cattinka zei

Hello Mai,
your new toolbelt looks great with the new fabrics you got. I´m sure your pattern will be fine and Simone will have a beautiful tool belt soon as well. Your antique quilt looks good also, the new flying geese fit perfectly it was worth all the work.
KATRIN W.

Cybele's patch zei

Leuke stofjes! Je AQ schiet ook al lekker op en hij wordt erg mooi.

Jantine zei

Leuk die toolbelt! Waar inspiratie al niet toe kan leiden!
Ik zie geen speldenkussentje, wel een prullenbakje ;-). Dat had ik ook al bedacht voor de volgende versie.

Esther zei

Mooi al die lapjes en je hebt er leuke dingen van gemaakt. groetjes Esther.

Satu zei

Hej Mai, your antique quilt is amazing. The colours are so perfect!

Lappeklipp zei

Hello Mai!
The Norwegian magazine have very good pictures, but a lot of text too and all cutting descriptions are of cource in text so I can´t say if it´s understandable for one who doesn´t speak the language.
You make me curious about the bag you are sewing at the moment!!!!!
By the way, I love your Antique-quilt!
Hugs from L.