zondag 10 januari 2010

Niet veel actie - Not much action

Deze week heb ik veel gedaan voor de Dromenquiltdag die eraan komt. Ik heb zelf 1 quilt gemaakt en vandaag heb ik een top inelkaar gezet. De Winnie de Poe blokken heeft mijn moeder gebroduurd.



I spent all my spare time to the charity day "Dromenquiltdag", this will be next Saturday. I have made I quilt and today I made this top. The block of Winnie the Pooh were made by my Mom.
Daarnaast ben ik naar The Log cabin geweest. Jacqueline had beloofd om iets sponseren. Het volgende mocht ik allemaal meenemen.
I also went The Log cabin. Jacqueline had promised to sponser something for the charityday. This is what I took home.
Een top A top
Blocks-Blokken
2 kleine quiltjes - Two small quilts
Veel log cabin blokken ( zeker voor 2 quiltjes)- A lot of log cabin blocks ( for a least 2 quilts)
Stof- Fabric
Voor kerst heb ik 2 prive swaps gedaan, natuurlijk was ik weer vergeten om foto's te nemen voordat ik ze opstuurde. Deze foto is van de swap met Marga. Daarnaast heb ik ook nog een swap met Vikki. Ik wacht nog op de pakjes van de dames, ze zijn al opgestuurd maar het is nog niet gearriveerd.
I have joined 2 privatswaps with 2 lovely ladies. Of course I have forgotten to take a pitcures of what I had sent. This pitcure is of the gifts I sent to Marga, I also did a swap with Vikki. I'm waiting on the packages to arrive.
Zoals op veel plaatsen in de werreld is het ook bij ons wit en koud, geweldig weer om binne te blijven en te quilten.
Here is it white and cold. Nice weather to stay in and quilt.
Mijn zoon vindt de sneeuw geweldig.
My son loves snow.
Net als vorig jaar doe ik weer met one project a month challenge 2010. Vorig jaar heb ik 70 projecten afgemaakt ( kleinere en grotere projecten). Voor de updates moet je aan de rechterzijkant kijken. Aan mijn eigen uitdaging ( a girls day out) heb ik nog niets aan gedaan waaaaaaoooohhh.
This year I also joined one project a month 2010. Last year I made 70 project ( small and bigger projects). Look for updates in my sidebar.
I didn't do anything with my own challenge ( a girls day out)*eeek*
Groetjes
Mai

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Marie-Jose,
Wat een productie heb jij gehaald! Petje af hoor! En ook weer zo'n grote hoeveelheid projecten om te gaan maken, ben benieuwd!
Marja-Brabant

Isabella zei

Niet veel aktie noemt ze dat! pffff dat doen de meesten je niet na, zo'n productie. Ik ben nog aan mijn top voor zaterdag bezig, de blokken zijn geknipt nu nog aan elkaar zetten.

Marie-José H zei

Als je dit niet veel noemt, wat is dan veel bij jou;-)
Leuke tops zie ik daar. En wat heeft Jacqueline veel gesponserd, super.

Stephanie zei

Looks like your projects are off to a good start this year!

Cattinka zei

Hello Mai,
you have been very busy with your charity work and have received quite some goodies for that project.
I also like your swap gifts, you were very generous.
..... and time to start on "a girls day out".... for me as well as for you!
Hugs
KATRIN W.

THEA zei

Hoi Marie-Jose,

Ik wil de hoeveelheid wel eens zien als er wel veel actie is!!!(lol)

Veel succes zaterdag!

Groetjes Thea

Guute zei

Amaai, jij bent een bezig bij. Ik ben al lang blij als er 1 quilt af is op een jaar!

Micki zei

Your quilts are lovely and I enjoyed the pics of the snow!
Micki

Kaaren zei

Mai, your purse designs are amazing. Have you considered making them into pattern packets? I know they'd be very popular because they are so different.

Ingrid zei

Zo geweldig leuk om jou in het echt ontmoet te hebben.
Alle stofjes en blokjes in het echt gezien te hebben. Je man en zoon ook nog!

Superdag heb je ervan gemaakt.

Groetjes Ingrid.