zondag 31 januari 2010

A girls day out update

Allereerst wil ik jullie mijn nieuwe tas laten zien, hij is wel een beetje kitschig, maar o zo leuk ( vind ikzelf). Ik heb idee ergens in een japans tassenboek gezien. Het mandje is van de Hema. Bij naaimachine totaal geef ik deze workshop op 22 april van 10.00-13.00 uur en 20 mei van 10.00- 16.00 uur ( tijdens deze workshop kun je ook de Mai flower tas maken)



First of all I want to show you my new bag, it´s looking so sweet. I saw it in a japanese book.





De binnenkant- the interior








Ondanks mijn goede voornemens om eerst alles af te maken, voordat ik aan iets nieuws zou beginnen, ben ik toch met iets nieuws begonnen. Ik doe mee met No strings attached challenge ( kijk in mijn zijlijn). Ik maak kleine vierkantjes van 7x 7 cm, ik heb er 40 van deze vierkantjes nodig. Wat ik ervan ga maken, ga ik nog niet vertellen, maar een verrassing zal het niet zijn.







Despite my planning not to start anything new before I finished all my ungoing projects. Did I start something new. I joined the no strings attached challenge ( see in the sidebar) and this is my project. I have to make about 40 of these small blocks (about 2,5x 2,5 inch). I'm not telling what I'm going to make, but I think it won't be a surprise either.





Het is de laatste dag van de maand, dus laat ik zien wat ik deze maand heb gemaakt van de "A girls day out"challenge. Ik ben begonnen met de gemakkelijkste blokken nl. blok 10 en blok 11.





It's the last day of the month so I have to give an update on my Girls day out challenge. I started with the easy blocks, block 10 and 11.







Blok 2 en 3 had ik al klaar, dus ik heb een kleine voorsprong op de andere dames.





I already made block 2 and 3, so I have a headstart.


Komende maand ga ik blok 1 maken. In mijn zijlijn staan de links naar de andere dames die meedoen.


Next month I'm going to make block 1. If you want to see what the other ladies, go to my sidebar.


Van de week werd alweer verrast door de postbode ( mijn was even heel blij, want hij dacht hij een pakketje kreeg voor zijn verjaardag, maar helaas). Met Marga had ik een kerstswap afgesproken. Het heeft door omstandigheden even op zich laten wachten, maar het was wel de moeite waard om te wachten. Ze heeft me echt heel veel leuke kleinigheden gestuurd.



Een ketting, bonbons, zeep, knoopjes, stof, zakdoekjes, een hele aparte vingerhoed, een kerstornament en veel meer, alles zat een hele leuke doos met allerlei naaigarnituur erop






I did a christmas swap with Marga, due to some circumstances I had to wait a little bite but it was worth it. She spoiled me so much, she send so many things fabrics, soap, a necklace, a christmasornament, a journal, tissues, a beautiful thimble, chocolates, buttons and many many more, she send it in a beautiful box with sewing notions on it. Thank you, Marga




Ik wens jullie alle een fijne week toe
I wish you all a nice week
Groetjes
Mai



11 opmerkingen:

Esther zei

Wat een mooie dingen weer, ik was even een tijdje niet op je blog langs geweest, je tassen zijn erg leuk en de schoen-speldenkussen geweldig. groetjes Esther

Chrissie zei

Prachtig mMrie Joze, en wat ben je al ver!!!
Heel erg leuk om te zien hoever iedereen al is en wat een verschillen er zijn met 1 patroon.
Super mooi en ik ga deze maand ook voor blok 1.
Knuf Chrissie

Cybele's patch zei

Die 'Girl's day out' is zo'n leuke quilt. Ik wed dat de jouwe weer prachtig wordt. En wat heb je weer een leuke tas gemaakt. Wel zoetig maar errug leuk!
Wat heb je weer leuke cadeautjes ontvangen. Toch fijn om nu een kerstpakketje te ontvangen. Heb je nu ook nog leuke verrassingen.

Satu zei

Many beautiful things on your post;) And beautiful GDO -stitcheries. I'm looking forward to see your next= first block.

Heleen zei

Wat heb je al veel af!!!! Tjonge en wat zijn ze toch leuk! Die hartjes daar ga ik deze maand aan beginnen. En je wordt de laatste tijd flink verwend! Leuke dingen allemaal hoor.
Geinig tassie met die tasjes stof.
Ooit kom ik bij je in de leer!

Stephanie zei

Somehow I think I know what you're making with your string blocks! Can't wait to see your project.

Jantine zei

Oh, die doos met al die heerlijkheden is geweldig! En hoe kom je er op om een mandje te gebruiken als bodem van een tas ;-). Knap hoor!

Cattinka zei

You are coming along nicely with your "a girls day out" stitcheries.
I want to make Block one in February also, it will be fun to see how yours will turn out.
Congratulations to your swap package, you really got nice things!
KATRIN W.

Simone de Klerk zei

Wat laat jij veel moois zien, Mai! Heerlijk die tas, met zulke mooie kleuren. Misschien een domme vraag, maar waarvoor dient dat mandje?
Je GDO is al aardig aan het opschieten. Wie heeft dat patroon eigenlijk gemaakt?
En wat een prachtige swap. Ook jij zult weer heel veel moois hebben gemaakt!
Een post om vrolijk van te worden (((O:
Fijne week!

MARGA'S HAPPY PATCHWORK zei

Hello Mai, I'm so glad you liked all my gifts, I am not able send it before, but now sure you will enjoy.
Until next SWAP or before.
Hugs.

Suzie zei

Love all your stitcheries and the bag is so pretty! I'm looking foward to seeing you are going to do with the string blocks. Lovely gifts from Marga!