zaterdag 26 december 2009

Trots- Proud

Ik heb een give away gewonnen!!! Jippie. Sabine had een give away georganiseerd en ik heb hem dus gewonnen. Een leuk pakketje om een kerstquiltje te maken. Ik heb het patroon al overgetekend, nu nog even borduren. Dank je wel Sabine.

I won a give away!!!Jippie.Sabine did host a give away and I won. It's complete package to make a small X-mas quilt. I have traced the pattern, now I only have to stitch it. Thank you Sabine

Ik wil toch even iets met jullie delen. Mijn zoon ( 11 jaar) heeft aan handwerken een broertje dood, daarom was ik aangenaam verrast toch hij vorig week met allerlei werkstukjes naar huis kwam. Een mooie kerstkaart gemaakt met naald en draad.



I want to share something with you. My DS ( 11 years) does not like to do crafts. So I was very surprised when he came home from school with all those nice projects. He made this card with needle and thread. He also made this beautifull flower arrangement.


Een mooi bloemstukje.


En een leuk waxinelichthoudertje van macaroni. Ik ben toch wel een beetje trots dat hij dat allemaal heeft gemaakt, ondanks dat hij het niet echt leuk vindt om te maken. Maar als hij iets maakt, maakt hij het wel met overgave.


He made this candlestick made from macaroni.



Mijn creativiteit heb ik geërfd van mijn moeder, zij en vele van haar familie zijn erg creativitef. De een schildert, de ander boetseert en weer een ander kan heel goed paint brushen. Zo maakt mijn moeder hele leuke dingen met haar borduurmachine.


I inherited my creativity from my mother, a lot of members of her family are very creative. One of them paints, the other makes sculptures and another familymember makes beautifull paintbrush paintings. My mom makes nice things with her sewing/embroider machine.

Ikzelf heb deze week alleen maar dit naaimandje gemaakt. Was niet zo heel moeilijk.



I didn't do much this week, I only made this sewing basket ( it was not so hard to make).

Daarnaast heb ik 8 kerstpudding- speldenkussentjes gemaakt. 3 heb ikzelf gehouden de rest heb ik kado gedaan aan enkele quilt- en blogvriendinnen.


I also made 8 christmas puddings- pincushions, I kept 3 of them and the rest a gave away to several quilt- and bloggingfriends.



Daarnaast wil ik iedereen bedanken voor de lieve kaartjes en attentie's die ik heb mogen ontvangen voor kerstmis.
I want to thank everyone who send me a beautifull card or a little present, which I have recieved for X-mas.
Groetjes
Mai


13 opmerkingen:

Kaaren zei

Congratulations on winning the giveaway, Mai.

I think your son is more creative than he gives himself credit for. I think he did a great job with all three projects.

Yoiur Christmas pudding pincushions are adorable. I'm sure the lucky recipients will be extremely happy. They almost look good enough to eat!

Your sewing basket is wonderful. You never cease to amaze me with your creations.

Happy New Year to you and yours, Mai!

Cattinka zei

Dear Mai,
thank you so much for the christmas pudding, it is so cute, and it looks so good next to my fabric muffins and donuts!
KATRIN W.

Simone de Klerk zei

Gefeliciteerd met je prijs ;o) Ik heb de boom al bijna gestitcht. Erg leuk om te doen!
Wat een mooie verrassingen van DS! Heel speciaal.
Ha, en de pudding staat hier gezellig op onze woonkamertafel te pronken. Erg leuk!
Zo als jij het hebt staan, ziet het er ook erg mooi uit.

Annemiek zei

Leuke boom om te borduren! Bofferd!
Aan je zoon zie je maar dat de appel niet ver van de boom valt :)
Wat een geweldige speldenkussentjes: waar heb je dat nou weer vandaan? Eigen crea?

Marie-José H zei

Leuk is dat als je kinderen net zo creatief zijn. En proficiat met je prijs.
Je gaat goed met je AQ. Ik heb nu de 2e rand eraan en al weer 10 rechthoekjes af. Over de helft. Ik wil ook wel graag nog iets anders gaan doen maar dan krijg ik niks af. Dus wachten totdat het einde van de AQ in zicht komt.

Isabella zei

Wat leuk dat je zoon toch creatief blijkt te kunnen zijn :-)
Die gebakjes zien er ook geweldig uit, degene die ze krijgen zullen wel heel blij zijn.
Beterschap trouwens.

Cybele's patch zei

Applaus voor je zoon. Hij heeft het toch maar mooi voor je gedaan! Waarschijnlijk komt er nog meer uit naarmate hij ouder wordt. De puddinkjes zien er leuk uit. Je speldenkussentjes zijn altijd weer zo leuk! Fijne en rustige zondag nog!

Suus zei

Gefeliciteerd Mai met de Give-away altijd leuk toch om een kado te krijgen

Stephanie zei

Congratulations on your win. Oh how I love handmade things from children. Very sweet of your son.

Heleen zei

Wauw zie net je lijstje staan met voornemens voor 2010!! Je heb beste plannen. Girls day out staat er bij mij ook op. En ik wil dit jaar ook proberen een paar tassen te maken. Lekker weer nieuwe plannen maken

Esther zei

Hoi Mai, leuk te zien hoe creatief jullie zijn. Je kerst-pudding taartjes zijn erg mooi, om zo op te eten, groetjes Esther.

Heleen zei

Helemaal vergeten te zeggen. Bedankt voor die link van die Flying geese! Super! Heb het wel eens zo gedaan maar wist niet de juist maat zelf te berekenen.

Micki zei

Congrats on the win! You are very talented and you obviously have a very creative family!
Micki