donderdag 31 december 2009

A girls day out challenge

Ik ben met 3 dames een uitdaging aangegaan, we hebben afsproken om elke maand een blok te maken van een Girls day out van Libby Richardson. De dames die meedoen zijn Satu uit Finland, Laila uit Noorwegen en Heleen uit Nederland. Als je wilt meedoen, laat het dan even weten, want hoe meer zielen hoe meer vreugde. Er zijn wel 4 regels waar je aan moet houden.
1. Geen gestress
2. Maak 1 blok per maand
3. Laat deze blok op de laatste dag van de maand zien op je blog ( heb je geen blog dan geldt regel 1 en we vinden wel een oplossing)
4. Moedig je medequilters aan om de blokken te maken, zodat we op het einde van 2010 een mooie quilt klaar hebben.
5. Iedereen moet zijn eigen patronen kopen



I have agreed to a challenge, the challenge is to finish one block a month from the quilt a Girls day out from Libby Rihardson. We rae now with the four of us, do you want to join, then let me know. The other ladies are Satu from Finland, Laila from Norway and Heleen from the Netherlands
There are 4 rules
1. No stress
2. Make one block a month
3. Show your block on your blog ( don't you have a blog rule 1 set in and we will find a solution)
4. Encourage your fellow quilters to finish the block, so we all have a nice quilt by the end of 2010.
5. Every should buy his own patterns

Ik wil nog even mijn kerstkadootjes met jullie delen, want ik ben enorm in de watten gelegd. Naast veel quiltspulletje heb ik ook 2 Boeddha's gekregen. Naast het verzamelen van quiltstofjes, speldenkussentjes en quiltspulletjes, verzamel ik ook Boeddha's. Het hangertje heb ik van mijn zoon gekregen.



I want to share my Christmas-gifts with you, as you can see was I SPOILED. Besides collecting quiltfabric, quiltsupplies and pincushions, I also collect Buddha's. The necklace with pendant was a gift from my son.


Op dit moment ziet mijn woonkamer er zo uit. Zoonlief heeft van zijn grootouders een racebaan gekregen, dat is een grote hobby van vader en zoon. Na de feestdagen gaat de baan naar de zolder. Kan ik eindelijk weer eens gewoon door mijn kamer lopen.

This is my living room right now. DS has got a slotcar racetrack with Christmas. That slotcarracing is a big hobby from my DS and DH. But after the holidays the tracks will go to the attick. I finally will be able to walk normal through my living room.








Winnie the Pooy and piglet

De zondag naar kerst zijn we naar het ijssculpturenfestival geweest hier in Roermond. Het was geweldig om te zien wat die mensen hebben gemaakt van ijs. Het was er wel behoorlijk koud!

Last Sunday we went to the icescuplture-festival in my town. It was amazing what these artists made from ice. But is was freezing cold!


The boat from Gullivers

Tenslotte wil ik jullie allemaal een gezond maar vooral een creatief 2010 toewensen, bedankt voor het bezoeken van mijn blog en het achterlaten van je reactie's. Door het bloggen heb ik over de hele wereld mensen leren "kennen"die dezelfde stoornis hebben als ik. Er zijn zelfs enkele mooi vriendschappen ontstaan.

I want to wish you all a happy and creative 2010, thank you fro reading my blog and leaving a comment. Through blogging I have met people all over the world with the same disorder. I even made some beautifull friendships.

Groetjes

Mai

18 opmerkingen:

Kaaren zei

I would love to join you, Mai but I have so much on my plate for this coming year. But I will be here to cheer all of you on and to offer encouragement.

Looks like you received some wonderful Christmas presents. Enjoy them all. Happy New Year to all of you.

Stephanie zei

I'm going to enjoy watching your block of the month. Have fun. Gorgeous ice sculptures. Thank you so much for sharing your part of the world with us. Happy New Year!

Cisca zei

Leuk, dat nieuwe maandproject. Ik zou graag meedoen, maar ben met teveel dingen bezig. Jij ook een creatief 2010 toegewenst!
Groetjes, Cisca

Sew Useful Designs zei

Happy New Year, Mai! {{Hugs and kisses}}!

May it be a happy, prosperous and quilty one! :-) Those ice sculptures look amazing! I'm sure you are looking forward to having your living room back to 'normal' some time soon! LOL... boys and their toys!!! :-)

Heel veel liefs!!
Vikki xoxo

Isabella zei

Leuk die challenge, ik ga niet meedoen maar hoop hier heel veel mooie blokken te zien voorbijkomen.
Jij bent wel verwend, het boek material obsession 2 staat ook nog op mijn verlanglijstje.
O ja, ik zou het bijna vergeten: nog een heel mooi, kreatief en gezond gewenst.

Simone de Klerk zei

De beste wensen voor het nieuwe jaar!
Wat een leuk idee, de challenge (O: Dit jaar wil ik zo min mogelijk meedoen, dus ik moet ergens beginnen. Ik ben wel heel benieuwd naar al het moois dat voorbij gaat komen!
Mooie spullen heb je gekregen en wat leuk, hoe je DS jullie kamer in beslag heeft genomen (O:

Simone de Klerk zei

PS: je hebt al een aardig lijstje van projecten die je wilt afmaken dit jaar (O: SUCCES

Cattinka zei

First of all I want to wish you all the best for the new year.
And please tell me more about that
"A girls day out challange" I think I´m interested in participating!
KATRIN W.

zigzago zei

Daag Mai, eerst en vooral een gelukkig en kreatief Nieuwjaar!
Wow, ik zou wel willen meedoen met jullie challenge maar ik weet momenteel niet hoe ik hier aan de patronen kan geraken? Kan je me hierbij helpen? Ondertussen zoek ik al even op internet. Tot vlug, Renata.

Cybele's patch zei

Mai, voor jou en je gezin ook een heel goed en gezond Nieuwjaar. En creatief gaat het worden, daar ben ik zeker van. Veel succes mer de Girls Day Out. Het is een erg leuke quilt. Mijn challenge had vandaag af moeten zijn, maar helaas.........

Yvonne aka sommeke zei

'k Wens je een SUPER 2010 toe en ga van hier meegenieten van jullie challenge!

. zei

Hoi Marie Jozé.
Ik ben er helemaal klaar voor hoor, ontzettend leuk dat je me gevraagd hebt om met de uitdaging van A Girls Day Out mee te doen.
Ik ga regelmatig een kijkje op je blog nemen.
knuf Chrissie

Sabine zei

Ik vrees dat ik 1 blok per maand niet ga redden. Gaaf trouwens dat ijssculptuur van Pooh & Knorretje. Heb je er ook een vooraanzicht foto van?

meijra zei

Ik wil heel graag meedoen. Ik heb het er al met Chrissie over gehad.

http://hobbysmeijra.blogspot.com/
gr. Meijra

Laura zei

hoi Marie Jozé,
Ontzettend leuk dat ik mee mag doen, ik heb er veel zin in. Met een beetje naar jullie kijken moet het best wel lukken. Gr. Laura

Micki zei

Enjoy your challenge...You will have a wonderful quilt at the end of the year!
Micki

THEA zei

Hihi.....Marie Jozè, ik zal het noteren!!

Ik had ze ook best zelf willen houden, de box zag er in het echt leuk uit!

Helemaal vergeten dat jij ook uit Limburg komt!

Ik woon zo'n beetje tussen Roermond en Venlo in! lekker plekkie om te wonen!

Ik ga niet mee doen, geen verplichtingen voor mij, ik kom toch al altijd tijd te kort!!Erg he!

Fijne dag, groetjes Thea

MARGA'S HAPPY PATCHWORK zei

Mai, What a great idea, I'd love to participate, can you tell me what patterns should I buy?
margashappypatchwork@hotmail.com
I hope more information.
Hugs.