zondag 6 december 2009

Geheimen- secrets

Misshien kennen jullie deze Mai-flower tas nog. Ik heb op een kleine tentoonstelling er de eerste prijs mee gewonnen. Maar het tasje wat er tussen zat was veel te klein, mijn portomonnee was zelf te groot en paste er niet in. Dus ging de schaar erin.......

Maybe you rember this Mai-flower bag. I have won the first prize with it. But the bag which was in between the 2 flowers was very small, even my wallet won't fit in it. So I took my scissors.......


Met wat aanpassingen ben ik tevreden met het einresultaat. Van deze tas komt in het voorjaar een workshop bij Mathilda.

And made so ajustments, I 'm very happy with the result of the bag. I will give a workshop in spring.




Ik heb een kerstprivé swap met Vikki. We hebben ook al een pincushion swap gehouden, dat beviel ons zo goed dat we hebben afgesproken om ook een kerstswap te doen. Helaas kan ik jullie niet laten zien wat ik heb gemaakt, want anders is het geen verrassing meer....


I'm having a private X-mas swap with Vikki. We already did a pincushion swap, we liked it so much we agreed to do another swap. Unfortunately I can show you what I made, it's a secret....

Ik heb nog meer geheimpjes, die laat ik jullie later zien....
I have so more secrets, I have to show you it later.....

Update antieke quilt...Nog 9 sterren te gaan en dan kan ik verder aan de volgende rand..

Update on my antique quilt...another 9 stars to go and I can start on another border...


Groetjes

Mai

11 opmerkingen:

THEA zei

Dat vind ik nou leuk Mai, iets wat niet bevalt niet in een vergeten hoekje laten belanden, maar verwerken tot iets waar je wel wat aan hebt!!

Ik vind je tas erg mooi geworden!!
Daar zl je vast veel plezier van hebben.

Groetjes Thea

Stephanie zei

I can certainly see why you won a prize for your beautiful bag. Nice progress on your antique quilt.

Madammeke Ongeduld zei

je maakt wel heel mooie dingen

Terry zei

Your antique quilt is looking good! :0)

Simone de Klerk zei

Wat moedig van je om de schaar in de tas te zetten. Resultaat is wel erg leuk!
Leuk, de swap met Vikki! Ik ben heel benieuwd (O:
En wauw, de AQ wordt wel heel erg mooi. Mooie kleuren. Ik verheug me hem te zien als die af is!!!

Cattinka zei

Hello Mai,
your antique quilt is really coming along nicely, I can´t wait to see what border you will add next.
Your new mayflower is a beauty! You are really into sewing bags!
And what is that you got from Vikki, a fabric cup? That looks cute!
KATRIN W.

Guute zei

Prachtige tas en je gaat al goed vooruit met de AQ

Isabella zei

Je hebt weer flink gewerkt de afgelopen dagen :0)
Leuk zo'n priveswap en je antieke wordt prachtig.

Esther zei

Hallo Mai.
Ik ben via Francien op jou blog terecht gekomen, wat een leuke dingen maak jij.
Groetjes Esther.

Sabine zei

Hoi Mai, weer druk bezig geweest zie ik. Leuk dat je gereageerd hebt op mijn blog, vermeld je de give-away hier ook nog even :-)

Groetjes, Sabine

Cybele's patch zei

Wat schiet je AQ lekker op. Ik vind het ergens wel jammer dat je de tas uit elkaar hebt gehaald. Maar je hebt wel gelijk, het moet ook functioneel zijn en de nieuwe tas ziet er leuk uit.