woensdag 16 december 2009

Dear Santa


De elfjes van de kerstman werken in dit jaargetijde extra hard en lang. Zo verzamelen ze ook nog de verlanglijstjes van de dames (en heren) die bij The fat quarter shop op bezoek gaan (kijk even op hun blog).


Lieve kerstman


Ik heb ook een verlanglijstje zo als u kunt zien, misschien erg lang, maar ik zoek stofjes in lime en aqua ( of misschien toch lila)voor een nieuwe quilt.


Mijn zoon en ik hebben het erg koud als we op de bank tv zitten te kijken, de quilt is te klein voor ons tweeën. Omdat we toch gezellig bij elkaar willen blijven zitten dit verlanglijstje.
Dus ik hoop dat u een keuze kunt maken en mij wilt verrassen.

Daarnaast zou het leuk zijn als u in de winkel gaat kijken of u misschien nog restjes stof ziet liggen voor de Dromenquiltdag ( kijk voor meer info hiernaast). Wij zijn erg blij met alle stof die u kunt vinden, zodat we er weer mooie quilts kunnen maken voor de zieke kindjes en weer een lach op hun gezichtjes wordt getoverd.


Zo lieve kerstman ik hoop dat u een keus kunt maken en ik hoop dat ik u dit jaar weer een bezoek bent aan mijn huisje.


The little elves of Santa are very busy this time of year. They also collect the wishlists of all the ladies ( and gentlemen) who visits the fat quarter shop. One of them will get a little surprise (take a look at there blog).


Dear Santa


This is my wishlist it's very long, but I'm looking for new fabrics to start a new quilt for my son and me. The colors will be lime and aqua ( and a little lila I think).


At night when we are in front of the tv we are cold, but the quilt is to small for the both of us, so I have to make a new one. We want to next to each other to have some cuddle time.


If you visit there shop could look around to see for some fabrics for my "Dromenquiltdag", it's a day we are going to make charity quilt for sick childeren ( see the sidebar). It would make us very happy with it, so we can make beautifull quilts for those sick kids and make them smill again. Maybe I should remove my wishlist and ask only fabrics for that charity day.


So Santa I hope you can make a choice and maybe I will see you again this year.


Groetjes Mai

3 opmerkingen:

Simone de Klerk zei

Mmmmmmmm mooie keuze!!! Ik hoop dat Santa jou de stofjes geeft om een mooie quilt te maken voor jou en je zoon! Knusse avond (O:

Kaaren zei

I hope that Santa remembers to bring everything on your wish list.

But only is you have been a good girl! (wink)

Sew Useful Designs zei

Darling Mai!

I hope that Santa brings you everything on your list!! :-) You deserve it! :-)

Lots of love! Heel veel liefs!
Vikki xoxoxoxoxo