maandag 9 november 2009

Dromenquiltdag

Kom je ook?......naar de


Dromenquiltdag


Wanneer: 16 januari

Waar: Naaimachinehandel totaal
Akerstraat 84
6466 HL Kerkrade


Tijd: 10.00 uur tot 16.00 uur

Als je meewilt helpen meldt je dan aan via mijn blog, dan zorg ik voor iets lekkers bij de koffie. Er is een mogelijkheid om een lekker broodje te bestellen.

WAT GAAN WE DIE DAG DOEN?


Het is mijn bedoeling dat er zoveel mogelijk quilts worden verzameld en worden gemaakt. Dus als je thuis al een quilt of top maakt, is natuurlijk geweldig. Maar we gaan samen ook aan de slag om enkele kinderen heel blij te maken met een mooie quilt. Heb je geen tijd om te komen, maar wil je wel meehelpen dan kun je ook blokken, tops en/of quilts afgeven bij Naaimachinehandel totaal of bij mij ( mail me even en we kunnen een afspraak maken). Als je opgeeft om te helpen krijg je een uitgebreide informatie.


SPONSORS

Naaimachinehandeltotaal : ruimte, koffie en thee

The Log cabin: stoffen

Handwerkzaak Marij: enkele mooie stukken vulling

The finished quilt: dat wordt nog besproken, waarschijnlijk het doorquilten van enkele quilts of tussenvulling

Quiltstudio Patch and stitch: doorquilten van 4 quilts van die dag en een tussenvulling van 3.09x 3.09 meter

I'm organizing a day to make quilt for childeren who are very sick or childeren which have sufferd a traumatic event. Do you want to help and you are unable to come to the Netherlands. You can send some blocks, tops or quilts to me if you want too. Just let me know. It would make me very happy.

Groetjes

Mai

3 opmerkingen:

THEA zei

Hoi,

Volgens mij woon jij echt dicht bij!!!

Nee verkoop, niet echt! Vroeger wel, toen stond ik wel eens op Kerstmarkten en zo.

Het liefst zou ik eens een kersthuis met verkoop houden. Dat lijkt me echt leuk. Als ik zoiets op iemands blog zie,vind ik dat zooooo leuk!! En denk altijd, dat zou ik ook willen!
Wie weet....dromen mag!!

Fijne week,groetjes Thea

MARGA'S HAPPY PATCHWORK zei

Dear Mai, I'm a Spanish quilter, and I have come to your blog after seeing the gifts that you sent to Kaaren in the SWAP organized by Khris.
I love all your work, and of course all the gifts you sent to Kaaren.
From today here I am to follow all your tasks.
Hugs.

Sabine zei

Ik weet niet of ik dan moet werken, als ik vrij ben, dan kom ik misschien wel jouw kant op, en misschien wil Marja dan ook wel mee! We hebben nog een quilt die eventueel hiervoor gedoneerd kan worden.

Groeten, Sabine
http://sabineke.blogspot.com