woensdag 21 oktober 2009

Kerst komt eraan- Christmas is coming

Ik wil nog 2 quiltjes met jullie delen die Joke heeft laten zien op de Quilting bee, de quilts zijn in het echt veel mooier. I want to share some beautifull quilts with you, made by Joke. She joined my Quilting bee. This is " summerharvest".


Ze had ook een heel mooi kerst quiltje gemaakt, met stitchery.


She also made this great christmas quilt, with beautifull stitchery.


Mijn Christmas wish van Gail Pan is klaar ( nou het label nog). En het belangrijkste is dat ik geen, maar ook geen enkel lapje erbij heb gekocht :o) ( da's toch goe van mij hè)



I have finished my Christmas wish from Gail Pan (I have to put the label on it). But the most importent of all, I did buy any extra fabric for this quilt :o) ( I'm proud of myself)

Een hoekdetail. A detail of one corner.

Deze twee heren heb ik ook nog even gemaakt, ze waren echt zo klaar. De nederlands Rudolf moet nog een strik krijgen. (ik heb ook al een bestelling).

These two gentlemen where made in one day, they were so easy and so much fun to make. The blue/white one still needs a bow.


De volgende keer laat ik jullie het boxkleed zien, die is bijna klaar, met er tussen verschrikkelijke fiberfill.


Next time I will show you the babyquilt, with terrible fiberfill.


Groetjes


Mai

13 opmerkingen:

Cisca zei

Je laat weer veel mooie dingen zien, Mai. Die stitchery-quilt is prachtig en je eigen Christmas wish is ook heel mooi geworden, leuk die hulst in de hoek, heel apart. En die rendieren zijn ook heel erg leuk. Die zullen mooi staan met de kerst.
Groetjes, Cisca

Stephanie zei

Love the detailed corner of your quilt. Very pretty quilting and the holly leaves are perfect. Very handsome deer! I keep seeing Christmas projects popping up. I can't even think about Christmas yet. Yikes, I need to get busy.

Yvonne aka sommeke zei

Kerst mag komen bij jullie!
De 2 heren zijn geweldig grappig!

Simone de Klerk zei

Wat is je Christmas Wish mooi geworden. De kleine detail geeft de finishing touch!
Wew en wat zijn die Rudolfs schattig!!! Echt iets op me op te verheugen (((O:

Cattinka zei

Hello Mai,
tell your friend hi from me and let her know that her quilt are gorgeous.
As to your work, I love your christmas wish, the quilting is great and your reindeers are so cute!
Hugs
KATRIN W.

Kaaren zei

Very pretty quilt, Mai. And the two deer are precious.

I just started on my Christmas gifts and seeing some of your finished items tells me I'd better get a move on because there are many on my list!

Thanks for the inspiration.

Micki zei

The stitchery is wonderful, but I adore the reindeer wreaths!
Micki

zigzago zei

Hoi Mai, prachtige quilts met mooie details! Ik vind die "rudolfs" ook geweldig mooi, ooit moet ik ook aan die "blauw-witte en rood-witte stof" zien te geraken, ik ben er verliefd op sinds ik je "friends-swap" voor Kaaren zag! Een fijn weekend! Renata.

Cybele's patch zei

Je laat weer mooie dingen zien. Je kerstquiltje is erg leuk geworden. Grappig om te zien hoe idereen er haar eigen quiltje van heeft gemaakt.

Heleen zei

Mooie dingen weer om te zien. Jouw Christes Wish ik ook mooi geworden! Leuke rand. Die rendieren zijn geweldig!

Hapi zei

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

Heidi zei

Hallo Mai! Wat een leuke quilts en reindeers. Ik ben wel helemaal mee eens...Christmas is coming and fast. Ik heb net een UFO af kunnen maken en dat was een sterren quilt voor de kerst (fotos op mijn blog te zien). Lekker gevoel om al iets af te hebben voor de komende feestdagen.

Hugs en groetjes ~
Heidi

Elizabeth zei

Where can I find the patterns for the reindeer as they are lovely and I'd love to make some for gifts for next year.
Happy stiching and thank you for the inspiration.