woensdag 30 september 2009

Pink ribbon

Dit speldenkussentje heb ik nog even gemaakt in september. Het is gekocht bij the Log cabin in Hillensberg.


This little pincushion was made in September.


Mijn vorderingen met de antieke quilt van de Antique quilt club. Ik moet nog 24 sterretjes maken en dan kan ik verder met de volgende rand. Ik mag wel opschieten.

My progress with my antique quilt. I have to make another 24 stars, before I can go on with the next border. I have to hurry.

Dit is mijn volgende project. Een vriendin van mij is zwanger van haar eerste kind. Ik heb beloofd om een boxkleed te maken. Mijn moeder heeft de blokken geborduurd en ik ga hem verder inelkaar zetten. Ook hier moet opschieten, het kindje wordt 19 november verwacht!!!



This is my next project. A friend of mine is expecting her first baby and I promised her to make a quilt. My mom made the embroidered blocks and I have only put every thing together. But here I also have to hurry, the baby is due on the 19th november.


Een close-up



Dit patroon heb ik gewonnen in een give away van Kellie.

I won this pattern in a give away hosted by Kellie


Deze maand is het pink ribbon maand, ik heb mezelf weer eens verwend.

This month is it pink ribbon month and I have spoiled myself.

Groetjes

Mai

10 opmerkingen:

Micki zei

The baby quilt that you are making is so cute! You are so talented. I am amazed by all of the pics!
Micki

Cybele's patch zei

Leuk speldenkussentje voor je verzameling. Wat ben je lekker opgeschoten met je AQ. Hij wordt mooi.En je boft maar met zo'n bordurende moeder en met het mooie patroon dat je hebt gewonnen.

Cattinka zei

Both antique- and baby- quilt look great! You will get them done in time, I don´t doubt that at all. I like your pincushion it looks so nice in the autumn colours and have fun with your new bracelet!
KATRIN W.

Stephanie zei

Sweet baby quilt. Your antique quilt is really looking lovely too.

Kaaren zei

You've been busy, Mai. Lots of wonderful projects on the go.

I love all your pink jewelry. You deserve it!

Heidi zei

Leuke speeldenkussen! En je doet ook mee aan die mooie antiek quilt. Leuk hoor. Ik vind de baby quilt schattig. Dat wordt een plaatje met die geborduurde blokken tussen. Als je je boos maakt heb je zo af?

Mijn moeder heeft borstkanker en ondergaat nu bestraling. Als ik de pink ribbon spullen betekent dat nu iets anders dan vroeger sinds mijn moeder ook de ziekte heeft.

Groetjes ~
Heidi

P.S. ~ Ik vind het erg leuk dat je nu een comment bij mij ook deed. En ja, comments zijn leuk voor ons als bloggers.

Guute zei

Je speldenkussentje is mooi geworden. En de antieke quilt: vooral niet opjagen.... Op 't quiltweekend waren er ook heel wat dames die enkel het middenstuk al gemaakt hadden.

Cisca zei

Wat een leuk speldenkussentje heb je gemaakt, zonde om er spelden in te prikken. Je AQ wordt ook mooi en wat geeft het als je niet zo vlug gaat, ikzelf sta op het ogenblik ook stil met de mijne. Dat boxkleed wordt prachtig, geef je moeder mijn complimenten. Mooi allemaal, hoor, ook de armbanden.
Groetjes, Cisca

Cisca zei

Ik zie zoveel mooie dingen op je blog, Dat speldenkussentje is zooo leuk, en dat boxkleed wordt ook heel mooi. Compliment voor je moeder, prachtig, hoor. En die giveaway lijkt me ook zo leuk.
En je AQ, prachtig en wat geeft het of je niet zo hard gaat, bij mij staat hij trouwens ook even stilGroetjes, Cisca

Marie-José H zei

Wauw, wat ben jij bezig geweest. Leuk om te lezen allemaal. Je AQ ziet er goed uit. Even tanden op elkaar en alle sterretjes komen af. Ik moet er nog 2.
Ik zie dat je workshops gaat geven. Ik pak vanmiddag mijn agenda erbij en kijk wat ik kan regelen. Zo lekker dichtbij, mag ik toch niet missen:-)