zondag 13 september 2009

Jopie dromenquiltdag


Van de week heb ik bij Naaimachine totaal een demonstratie gegeven van mijn tassen. Ze hadden afgelopen week een feestelijke opening van hun nieuwe winkel. Ze hebben een prachtige ruime winkel.

Last week was I found here. They opened there new store. Here I will be giving my workshops.
Met een groot lesruimte. Ik heb hier reclame gemaakt voor het goede doel Jopie's dromenquilts. Ik wil in januari een dag organiseren waar we met verschillende dames blokken, tops en misschien wel quilts gaan maken. Mathilda stelt haar lesruimte ter beschikking. Meer informatie volgt nog....
They have a huge classroom. I also made promotion for a foundation Jopie's dromenquilts ( They make quilts for sick childeren). In Januari I will organize a day to make blocks, tops and maybe quilts. We can use her beautifull classroom for that day.
Maar gisteren was ik bij Jacqueline, ik had nog wat stofjes nodig voor een nieuw project. Bij haar eens voorzichtig gevraagd of ze eventueel ons wilt sponseren, en jawel, ze had nog wel stof liggen die ze wilt geven voor deze dag. Nu nog ergens fiberfill vinden en we kunnen beginnen.....

But yesterday I went to her store, I needed some new fabric. I carefully asked her if she would sponsor us. She had some fabric for us. Now we only need batting. I think we will have a great day.

Ik heb niet meer zoveel gedaan.

I haven't be busy with quilting

Groetjes

Mai

8 opmerkingen:

CONNY zei

hoi mai,

die idee van de dag voor het goede dul find ik heel leuk.
ik wens jou hel erg feel gluck.

groetjes conny

Heleen zei

Wat een geweldig initiatief. en een mooie ruime ruimte. En ook nog stof gedoneerd. Daar kunnen we weer veel kinderen blij mee maken. Bedankt Marie Jose en Jacqueline!

Kaaren zei

What a beautiful shop, Mai. It looks so bright and cheerful and the classroom looks wonderful.

Good luck to the new shop owner and to you and your classes.

Cattinka zei

What a nice place to hold your classes, and what a nice lady to sponsor your project!
KATRIN W.

Cybele's patch zei

Eindelijk tijd om even binnen te wippen. Als ik je kan helpen met een of ander hoor ik het wel. De dag gaat een groot succes worden!

Stephanie zei

How wonderful for you to have the idea and the shop owner be so giving. Such a roomy space. I think lots of lovely quilts will be made.

Guute zei

Een goed initiatief! Veel succes!

Simone de Klerk zei

Geweldig, Mai, dat je dit organiseert! Ik ben zeker van de partij! Als ik je kan helpen, laat het me dan weten. Geweldig idee en initiatief (O: