zaterdag 19 september 2009

Great blog and stolen

Misschien hebben jullie het wel al ergens gelezen maar deze quilt van Jos is gestolen tijdens een tentoonstelling. Het gehele verhaal vind je op haar site. Ik vind het werkelijk een brutaliteit, Jos heeft er toch veel tijd en energie in gestoken en dan neemt iemand hem zomaar mee.


You may have read it somewhere, but this quilt was stolen from my dear quiltfriend Jos. Somebody stool it when it was on an exhibition. You can read al about at her site. Who would do something like that, she has put alot of effort and energy making this quilt and then somebody just takes it.



Maar er zijn ook nog leuke dingen, deze blog bijvoorbeeld. Je moet echt eens gaan kijken.


You must have a look at this site.



En weer iets klaar.

I finished something again.

Hier hangt hij op zijn vertrouwde plaats.

This is the place were it hangs in my bathroom.

Groetjes

Mai

10 opmerkingen:

Cattinka zei

I can´t believe somebody would actually steal a quilt. Everyone that goes to a quilt show should know how much work is in a quilt and should be happy just looking at it.
I love your calendar it is perfect for your calendar applique blocks.
KATRIN W.

Francien zei

Ja Mai ik vind het ook heel erg dat iemand zoiets doet...als je het zo mooi vind en niet zoveel geld hebt vraag dan een oplossing aan Jossie maar zomaar meenemen...dat doe je gewoon niet...je wordt er waarschijnlijk toch niet gelukkiger door..moet er niet aan denken dat zo,n quiltje dan in je kamer hangt...maar goed...jouw kleine quiltje is een schatje zeg...wat mooi gedaan!!...en met de meiden van de Gumtree ben ik ook heel blij hoor...elke maand een gratis patroon..heel lief hoor...
en ik zal je vraag beantwoorden op mijn blog van de DP liniaal...er hebben er meer naar gevraagd...zal er ook een fototje bij zetten...je bent een bezig bijtje zeg met al die prachtige objecten...kan me voorstellen dat iedereen wat an je vraagt te maken..het is prachtig allemaal...succes met alles
groetjes Francien.

Lappeklipp zei

Your September calendar quilt is wonderful, lovely colours.
I have an Award for you on my blog.
Wish you a nice Sunday.
Hugs from Lappeklipp in Finland

Magia da Inês zei

Olá amiga!
Conheci seu cantinho que é tudo de bom!...
Lindo, criativo e muito alegre!
Amei mesmo!!!
Parabéns pelo seu trabalho!
Espero você em:
magiadaines.blogspot.com
Um ótimo domingo!
Beijinhos carinhosos.
Itabira - Brasil

Francien zei

Hallo Mai....de foto van de DP liniaal staat op mijn blog en bij de quiltshop waar de link van is heb ik hem gekocht...het is geen webwinkel maar je kunt hem per email bestellen..na betaling sturen ze hem op
http://www.birdblocks.com/
groetjes Francien.

Micki zei

How terrible that someone stole the quilt. That is so cruel to do that!
Micki

Cybele's patch zei

Dank je wel voor het berichtje over mijn gestolen quiltje. Wie weet helpt dit om het terug te krijgen.
Wat ben je toch een bezige bij. Je kalenderblaadje is weer hartstikke leuk geworden. Je Gail Pan vind ik ook erg mooi met die blokjes als sashings. En dan ook nog bezig met al die bestellingen!

Suzie zei

That is so frustrating, how mean some people can be...
Your calendar looks very pretty!

Cisca zei

Je hebt weer een mooi quiltje gemaakt. Dat kalenderhuis is ook zo leuk. Eigenlijk zonde om in de badkamer te hangen.
Ik heb je vorige week een email gestuurd. Heb je die ontvangen?
Groetjes, Cisca

Simone de Klerk zei

Vreselijk, die gestolen quilt van Jos! Je mandje met fruit voor september ziet er gezellig herfstachtig uit. Echt mooi, hoe je dat ook over de kalender hangt. Ik ben benieuwd naar je volgende maand.
Heel fijn weekeind, Mai, voor jou en je gezin!