donderdag 16 juli 2009

Update


Vanochtend om 6 uur kreeg ik een sms-je dat mijn echtgenoot op de top van de Mont Blanc stond. Inmiddels heb ik hem ook gesproken, het was een zware tocht geweest, maar ze hebben het allemaal gehaald. Morgenavond zit het avontuur er weer op en komt hij naar huis. Daarmee is mijn tijd om de hele dag achter mijn "Bernie" te zitten voorbij. Maar vandaag heb ik nog even deze etui gemaakt. het kleintje had ik gisteren gemaakt, ik heb het patroon iets vergroot.








This morning at 6.00 am I got a text message, that my DH was standing on the top of the Mont Blanc. It was a very heavy climb, but everyone made it. Tomorrow his adventure ends and he will be coming home. So ends also my sewing days, but today I made this case. Yesterday I made the smaller one, I enlarged the pattern.


Groetjes


Mai


13 opmerkingen:

Cybele's patch zei

Dit etui is ook weer heel mooi geworden.
Wat zal je opelucht zijn als je DH weer gezond en wel terug is.

Kaaren zei

Congratulations to your husband and his friends for their successful ascent of Mont Blanc. What an achievement!

Gorgeous little bags, Mai. Your creations never cease to amaze me. You are very talented indeed!

Dolores zei

Congratulations to your husband and friends.
Too bad the sewing will end - well, maybe not. Great looking little bags.

Cattinka zei

The bigger bag looks really nice, I love your embellishment. The flowers are so cute.
KATRIN W.

Cisca zei

Wat een leuk etui en zulke vrolijke kleuren. Wat ga je erin doen, potloden en pennen of quiltspullen?
En gefeliciteerd met je man, een hele prestatie!

Groetjes, Cisca

Guute zei

Wat een sportief ventje heb je! En allemaal geslaagd. Nu nog veilig naar beneden raken.
Je tassenorganizer viel me op: kan ik dit patroon ergens kopen???

Yvonne aka sommeke zei

Een avontuurlijk manneke heb jij zeg! Proficiat met het slagen van de beklimming!
Leuke etuis!
Goe weekend!

Micki zei

Congrats on the news about your husband!
Micki

Anja.M zei

Wat goed zeg! hij zal wel erg blij zijn dat hij het gered heeft.
En je tasje ziet er ook weer erg mooi uit.

zigzago zei

Het moet prachtig zijn zo bovenop de Mont Blanc te staan!
Prachtige etui's!
Een fijne week! Renata.

Sherri zei

I love the sewing case with the yo-yo flowers!

Sew Useful Designs zei

Hi Mai!

I am so behind with catching up on blogging... sorry not to have repsonded sooner!

I am so happy that your DH summitted... is he back home and in your arms again???

I shall email you really soon, and yes - still keen to do a bag swap! :-)

Hugs and love,
Vikki xxxxxxxxxxx

Rebecca P zei

Congratulations for your husband, glad he is heading home.
I just love your bags, you do such beautiful work.