woensdag 22 juli 2009

Juli - July

Ik heb nog net op tijd de Country calender blok Juli af. Nog een paar dagen en de maand augustus staat alweer voor de deur. Ik ben een enorme fan van hortensia's. Ik heb ook meerdere in mijn tuin staan, hier zie je de hortensia "Lime light".









Just in time I finished my Country Calender block July. In a few days it will be august and I have to stitch another block. I just love hydrangea and I have a few of those plants in my garden. The one you see here is called "Lime Light".
Groetjes
Mai

9 opmerkingen:

Stephanie zei

Cute block. This will be so fun to see them all put together. Love hydrangea too. That's a beauty!

Cattinka zei

I like the wooden calendar you put your stitchery on. It looks very nice, and you can display each month nicely on it.
KATRIN W.

Cisca zei

Ik vind je hortensia en maandblokje erg mooi, maar die kalender is helemaal mooi. Het lijkt of hij er speciaal voor gemaakt is.
Groetjes, Cisca

Cisca zei

Ik vind je hortensia en maandblok erg mooi, maar die kalender is helemaal erg leuk.
Groetjes, Cisca

Micki zei

It is so colorful and your stitching is lovely.
Micki

Cybele's patch zei

Je Hortensia staat er prachtig bij! Ik ben ook gek op die oerhollandse planten. Je kalenderblaadjes is weer mooi geworden. Haal je het 's avonds binnen?

quilting Jeannet zei

Leuk geworden Marie J.

groetjes, Jeannet

Tonya's Sewing Room zei

super cute calendar, love your blog

zigzago zei

Prachtig blok!
Ik zag zojuist je "friends-swap" op Kaarens blok en wil me perssonlijk komplimenteren, ik find alles fantastisch! Echt een enorme leuke swap, en ik houd enorm veel van ja windmolen (die is er de oorzaak van dat ik enkele maanden geleden op jou blog terecht kwam!) en vooral van die delftse stofjes, ... ik zou het echt niet erg vinden indien ik ooit je swap partner zou zijn!
Renata.