zaterdag 25 juli 2009

Award, F.R.I.E.N.D.S.-swap and a great present








Ik heb een award gekregen van Katrin. Hier ben ik natuurlijk heel trots op. Ik heb hem gekregen omdat ik een glimlach op haar gezicht krijgt als ze mijn blog leest. Ik ga deze blog aan 5 mensen doorgeven die voldoen aan de volgende criteria:


I have recieved an award from Katrin. I'm very proud to have recieved it. I got it from her because I bring a smile to her face, because my blog shares so much joy. I will past to the next 5 ladies.



Deze blog zorgt voor nieuwe ideeën
This blog provides new ideas

Vikki

Als ik deze blog heb gelezen heb je een glimlach op je gezicht, omdat er zoveel gedeeld wordt met iedereen.
Brings a smile to your face, because it shares so much joy

Jos (Patches)


Deze blog is altijd gevuld met heel veel informatie
This blog is filled with lots of information


Khris




Deze blog vind ik geweldig mooi.
This blog I just love


Kaaren



Deze blog heeft mij bewondering en positief verrast.
This blog has astonished me positively in some kind of way.

Yvonne (Jopie's dromenquilts)

This blog is about Jopie's dromenquilts. These are quilts for charity, they go to sick childeren. It's such great blog and the ladies are great in there job about make quilts. But they also make other quilters enthusiatic for there cause, so other quilters donate quilts for Jopie's dromenquilts.




Kaaren was mijn F.R.I.E.N.D.S.-swappartner en op haar blog kun je lezen wat ik haar gestuurd heb. Ze was er erg blij mee en ze (ik) heeft veel complimentjes gekregen via haar reactie's. Ik werd er een beetje verlegen van, zoveel complimentjes. Maar het is wel heeeel erg leuk om te lezen. Khris bedankt voor het organiseren van deze geweldig swap.




Kaaren was my F.R.I.E.N.D.S.-swappartner. You can read on her blog what I made/sent to her. She (I) got a lot of compliments about she has recieved. I made my blush, but it feels good. Khris thank you for hosting a great swap.








Vikki heeft haar eerste eigen ontwerp op haar blog gezet, dit kun je downloaden. Ze is zo getalenteerd en ik verwacht nog veel leuke dingen van haar.


Vikki has made her first own design, go to her site and you can download it. She is a very talented lady and I expect a lot of nice designs from her in the future. Thank you Vikki.




In my sidebar heb ik een link geplaatst met allemaal freebies van tassen.



I have put a link in my sidebar with freebies of bags.



Groetjes

Mai

12 opmerkingen:

Stephanie zei

I saw your very lovely gifts on Kaaren's blog. Your work is perfection.

Sew Useful Designs zei

Hi Mai! :-)

Thank you SO much for thinking of me and passing on an award - I feel very humbled! {{hugs}} xx :-)

The bag you made for Kaaren is jaw-droppingly gorgeous! You are so very talented, Mai. :-) And you are a darling person, too! :-)

Love and hugs
Vikki xoxo

Stina zei

Lovely Lovely swap with Kaaren!!! YOu made gorgeous things!!! :o)))

Cybele's patch zei

Jippiee, een award! Dank je wel Mai. Ik ga een paar leuke blogs zoeken om hem aan door te geven.
Wat heb je een leuke tas gemaakt voor Karen. Echt super. Met al die andere leuke Hollandse spulletjes heb je er een mooi pakketje van gemaakt.

Cattinka zei

You really gave a beautiful F.R.I.E.N.D.S gift to Kareen, she even got your striped bag! How nice.
And thank you for the link with the free patterns.
KATRIN W.

Kaaren zei

Thank you so much for the award Mai and the kind words. I still am in awe of the wonderful gifts you made for me and I will treasure them always.

Dank je wel, Mai.

(((Hugs))),

Kaaren

Micki zei

You deserved that award, and the bag is just lovely!
Micki

Nancy in Norway zei

Great swap! Pop over to my blog for a surprize.

Cisca zei

Gefeliciteerd met je award. En ik kon weer uitstapjes maken naar onbekende blogs. Wat een leuke freebie van Vikki! Bedankt!!!
Groetjes, Cisca

Marie-José H zei

Wat leuk, gefeliciteerd met je award. En als je zo ver bent met je workshops tassen dan tip me want ik ga er zeker een volgen. Leuke blog heb je.

Marie-José H zei

Mmm, nog een keer proberen. Leuke blog heb je. En proficiat met je award. Leuk om zoiets te krijgen. Als je zo ver bent met je workshops tassen dan tip me want ik ga er zeker een volgen.

Marie-José H zei

3e keer. Leuk dat je een aword gekregen hebt. Proficiat er mee. Leuke blog heb je. En je tassen zijn het einde. Als je zo ver bent met je workshops dan tip me maar.