zaterdag 6 juni 2009

Not much news

My DH told his co-workers of my hobby, so a co-worker asked him to make her this doll. The pitcures on the doll are embroidered. The pitcures were also on the birth announcement card. I didn't make this ever before. so I was a little bit afraid that I had to disappoint my DH. I CAN"T MAKE EVERYTHING. But with a lot of @#$%!@#$%, I pulled it of and I'm very proud of myself.
Volgens mijn lieve echtgenoot kan ik alles maken. Zo kwam hij met het verzoek van zijn collega om een poppetje te maken met daarop de afbeelding geborduurd, die ook op het geboortekaartje stonden. Ik heb een Bernina 440 QE met borduurmodule, maar heb hier nog niet veel meegedaan. Want IK KAN NIET ALLES MAKEN! Maar met veel gevl..... en get..... is het dan toch gelukt en eerlijkshalve moet ik bekennen dat ik erg trots op het resultaat ben.



I just love the designs of Jenny, so I used one of her patterns to make it in a pincushion ( you never can have enough pincushions).


Ik vind de patronen van Jenny heel erg leuk. Ik heb een patroon van haar gebruikt om dit speldenkussen te maken.

Top-bovenkant





Side-zijkant




Bottom-bodem




These are my latest pincushions. I have many more.


Dit zijn mijn laatst gemaakte speldenkussentjes. Ik heb er nog meer hoor!!! Maar je kunt nooit genoeg speldenkussentjes hebben.


A while ago I asked who would join my PIF (paying it forward), only Wendy did join my PIF and this is what I sent her. I found the pattern of the little bag here. ( Look at march 29 th)


Een tijdje geleden vroeg ik wie er wilde meedoen aan PIF( paying it forward), alleen Wendy heeft zich opgegeven. Dit heb ik haar gestuurd. Het tasje heb ik hier gevonden. (kijk op 29 maart).

Groetjes

Mai

14 opmerkingen:

Cybele's patch zei

Je speldenkussentjes zijn enig. Je kun er inderdaad nooit genoeg hebben. Het poppetje is ook goed gelukt, evenals het tasje. Well done mai!

Sew Useful Designs zei

Aaawww Mai!

Your pincushion is absolutely beautiful... how clever you are to incorporate Jenny's gorgeous design! :-)

The little doll you made is so sweet, I am sure your DH's co-worker is going to be delighted! See... you CAN do everything!!! :-)

As always your work is beautiful, interesting and a pleasure to behold!

Big hugs sweetie!
Vikki :-) xx

Lulu zei

You're right, you can't have too many pincushions. I love the Jenny pincushion. It looks like a cake.

Sabine zei

Je nieuwe speldenkussentje is echt een schatje! Ik vind de shabby patronen ook erg leuk!

Yvonne aka sommeke zei

Schattig geslaagd poppetje en wat een lief nieuw speldenkussentje! M'n complimenten!

Béa zei

Your pincushions and ALL YOUR WORK are wonderful !
Kiss from France

Cattinka zei

You have really made some nice pincussions, and I like your doll a lot too, beautiful stitcheries on it!
KATRIN W.

Francien zei

Mai ik ben voor het eerst op je blog en wat is het er leuk...en die speldenkussentjes...ik ben er gek op...en je poppetje is een schatje geworden zeg....ben je gelijk aan het volgen als je het goedvind..hoef ik niks meer te missen!!
groetjes Francien.

Christine zei

I like your pincushions. The windmill is very cool.

Catherine zei

Hi Mai, I just found your blog...you make beautiful things...I love all of your pin cushions!! Cathy

Kaaren zei

Mai, your pincushions are 'to die for!' I love them all!!! And you're so right...you can N-E-V-E-R have too many pincushions.

The little hankie doll is sooooo cute. I would be proud of it too!

I just love your PIF gifts. Wendy is a very lucky girl, indeed.

Jantine zei

Schattig zo'n poppetje. Ik heb ze voor mijn kids ook wel gemaakt. Uiteindelijk slaapt een zoontje van een vriendin er mee. Hoe krijg je dat ronde speldenkussen zo mooi rond gevuld? Ik heb er pas één gemaakt die aan alle kanten ging bobbelen en scheef trekken. Ga het overdoen, dus tips zijn welkom!

Katrien zei

Wat een leuke speldenkussentjes,hou daar ook zo van

Simone de Klerk zei

Ik zie dat ik al lang niet meer op je blog geweest ben. Wat heb je mooie spullen gemaakt. De pincushion volgens Jenny is erg mooi!