maandag 22 juni 2009

Finished- Klaar!!!

Can you geuss where we went last weekend?

Kunnen jullie raden waar we heen zijn geweest afgelopen weekend?


NO!??

Nee?!


Yes, we went to Disneyland in Paris, it was hot, very hot and a lot of people. And I mean a lot of people. But is was very nice, I like the parade. And DH and DS love......

Yip we zijn naar Disneyland in Parijs geweest, het was warm en heeeeeeel veeeeel mensen. We hebben ons goed geamuseerd. Ik hou van de parade, maar DH en DS houden van.....

Tower of terror and space mountain.





DH en DS houden van snelheid, ikke niet!!!!



Oooooo, aaaaah.


My oldest sister- Mijn oudste zus


But I did also finish something, my country calender block for June.






Ik heb daadwerkelijk ook iets afgemaakt, mijn country calender block juni en natuurlijk een tas.


And I finished a bag, what a surprise. I can't show the rest yet, because they're a part of my swaps. The summer pincushion swap is mailed and my F.R.I.E.N.D.S.- swap is almost finished.


De rest wat ik klaar heb kan ik nog niet laten zien, omdat ze nog onderdeel uitmaken van swaps en dus geheim zijn. De summer pincushion swap is op de bus en deze week wil ik de F.R.I.E.N.D.S.-swap afmaken, zodat deze ook op de bus kan.

I have decided to make my antique quilt from this fabric ( I think). The most of you recommended me to use the lighter fabrics. But when I have the guts I would use the bright ones. Ooooh I don't know yet!! But thanks for your advice.



Background- achtergrondstof


Scraps.
Ik heb besloten om voor mijn antique quilt deze stofjes te gebruiken, maar ik twijfel toch nog steeds. De meeste van jullie zeiden dat ik de lichtere en rozenstofjes moest gebruiken. Maar als ik lef ( reactie van Yvonne oftewel Sommeke) had zou ik toch de felle kleurtjes gebruiken. Maar ieder geval bedankt voor jullie hulp.
Groetjes
Mai

9 opmerkingen:

Kaaren zei

Your photos of Disneyland, Paris remind me of when we used to live in Florida. We tried to visit Disneyworld at least once a year because not only is it wonderful but it brings out the children in all of us.

Guess what, Mai? I posted your swap gifts this afternoon. Woo hoo! Hopefully you'll receive them in 10 business days.

I love the sneak peeks of your swap gifts. Maybe one of them is for me? (wink)

Thanks for sharing.

Cattinka zei

It looks like you had a nice weekend in Paris! Your bag looks great, and I like your june block also very much, I do the stitching version, but I really like the appliqued blocks more when I look at one.
KATRIN W.

Yvonne aka sommeke zei

Ik zit hier ook nog te twijfelen hoor. En hoe meer ik naar de stofjes van anderen kijk, hoe erger dat wordt. De antieke is iets te groot, anders maakten we gewoon 2 versies ... ;-)

Cybele's patch zei

Ooh wat hebben jullie een leuk weekend end gehad. En je hebt ook nog afo's. Leuke tas gemaakt! Ben benieuwd welke stofjes je uiteindelijk gaat gebruiken voor de Antieke Quilt.

Annemiek zei

Nou jij bent lekker druk geweest!
Ik vind je stofkeuze wel prima: past bij het antieke en de kleuren zijn niet te flauw. ik denk dat je een goede middenweg gevonden hebt!

Sew Useful Designs zei

Hi Mai!

Your photographs are gorgeous, and it looks and sounds like you had a wonderful time!! :-)

And your bag looks just divine!! As does your calendar block.. you are SO very talented Mai!

Talking of swaps... I have a parcel to post to you this afternoon! Sorry it has taken me so long. I hope you like it.

Hugs! Hugs! Vikki xoxo

Jantine zei

Dan is er maar één oplossing. Je maakt er gewoon twee ;-)

Simone de Klerk zei

Wat gezellig en kleurrijk, de foto's van Disneyland. En zo te zien hadden jullie prachtig weer!
Je bent leuk bezig met allemaal projecten! Ben heel benieuwd naar al die dingen die we nog niet te zien krijgen.
De stofjes voor je antique quilt vind ik erg mooi zo.
De lichte gebruik ik in mijn LH.

Micki zei

Your blog is lovely and thanks for visiting mine. I have always wanted to visit Disneyland Paris. It looks like y ou ahd a lovely time.
You are very talented. I am so happy that you liked Simone's interview. She is a very special person.
Micki