zondag 3 mei 2009

Oeps

I went to Veldhoven to a quilt exhibition, I saw beautifull quilts.



Ik ben naar een quilttentoonstelling in Veldhoven geweest, hier heb ik mooie quilts gezien.






I bought this fabric and pattern to make this bag. But I bought more.....
Dit stof en patroon heb ik gekocht, maar dit was niet het enige wat ik heb gekocht......

FabricStof....

Handbag patterns, handles etc....My parents bought me a daylight lamp for my birthday (my birthday is 25th august)
Handtas patronen, hengels, knopen etc.....Van mijn ouders heb ik voor mijn verjaardag een Daylight lamp gekregen ( ik ben 25 augustus jarig)

I also met McKenna Ryan, she is such a nice lady and she makes beautifull quilts. Look here for her quilts.
Ik heb ook McKenna Ryan ontmoet, ze is een lieve, getalenteerde dame. Ze maakt hele mooie quilts. Hier vindt je meer van haar quilts.

Vikki sent me this. We have been e-mailing and we bought love the patterns of Don't look now. It's a great magazine. Thank you Vikki!!!
Vikki heeft me dit gestuurd. We hebben al een tijdje leuk contact via de mail. We houden beide van de patronen van Don't look now. het is echt een geweldig tijdschrift. Dank je wel Vikki!!!!


I made these pincushions to say thank you to the ladies who help to make the little quilts of love for the hospital where I work.
Deze speldenkussentje heb ik gemaakt voor de dames die mij helpen met het maken van de little quilts of love. De quiltjes zijn van onschatbare waarde. Bedankt dames, de speldenkussentjes komen nog naar jullie toe.
And I finished my first OPAMC for May. The Sherbert-bag. I got the pattern from Simone. Thank you Simone!!!


En ik heb mijn eerst OPAMC voor mei klaar. Het is de Sherbert-tas van Melle and Me. Het patroon heb ik van Simone. Bedankt Simone.

Groetjes
Mai

7 opmerkingen:

Yvonne aka sommeke zei

Mooie buit heb je gescoord in Veldhoven zeg!
Leuke speldenkussentjes en schitterende tas!

Sew Useful Designs zei

Hi Mai!
I'm glad you enjoyed the Quilt show - lots of inspiration for you!

You are so kind making pincushion gifts, I'm sure the equally kind recipients will love them! I also love the bag yo have made, beautiful fabric combinations! :-) It is really cute!

I'm glad you like the magazine and pattern. Homespun is a lovely bright publication and always has great projects.

Have a great day!
Vikki x

SATU zei

I just love the bag you made.
The fabrics so nice. Was is easy to make? Never done a bag, exp. the little ones for my daughter.
Have a good week!

Cybele's patch zei

Jij hebt jezelf lekker vewend! Veel mooie dingen heb je gekocht. De tas die je gemaakt hebt is prachtig. Ben benieuwd naar je volgende project.

Simone de Klerk zei

Allemaal mooie dingen die je laat zien, Mai (O: De speldenkussentjes zijn erg mooi geworden. Daar zullen de quilters blij mee zijn! En de tas is ook erg mooi. Ik moet hem nog steeds maken ...

Annemiek zei

Nou jij hebt zeker niet stilgezeten zeg!Leuk zo'n berg speldenkussentjes:)
Ook mooie stofjes gescoord in veldhoven. Vond je het ook jammer dat de quilts daar zo hoog hingen?

Khris zei

I like that stripey little purse you made. Can you tell me what pattern you used for it...hugs Khris