woensdag 6 mei 2009

I'm so happy- Ik ben zo blij

I'm so happy. Yesterday my DH and I finished my place, it's so nice. I also will get a window in my room. Oh I'm so happy.



Ik ben heel erg blij. Gisteren hebben mijn DH en ik de laatste hand gelegd aan mijn eigen kleine plekje. Er wordt ook nog een raam geplaatst. Oh ik ben toch zo blij.






This is a very slow project. I'm working on it for over 4 years. I have to make another 50 blocks. But which quilter doesn't have such project!?

I'm going back to my own little place.



Dit is een heel langzaam vorderend project, ik heb het maar weer eens uit de kast gehaald. Inmiddels ben ik er al 4 jaar mee bezig. Nog ongeveer 50 blokken maken. Maar ik denk dat bijna elke quiltster zo'n project heeft liggen, of niet!?

Ik ga weer lekker naar mijn hokje.

Groetjes

Mai

8 opmerkingen:

Litamora's Quilt & Design zei

Congratulations on your new sewing room. I'm so happy for you :o)
Hope you'll have tons of fun there ;o)
Happy sewing :o)
Laila

Sew Useful Designs zei

Mai, your new space looks wonderful! :-) So glad you have a window! Your quilt looks amazing, very intricate; and I love the colours you have chosen.

Your new blog "look" is gorgeous too, fresh and happy! :-)

Warm wishes,
Vikki x

Jantine zei

Heerlijk hè, zo'n eigen plekje om te werken en je spullen te kunnen laten liggen? Ik heb kortgeleden ook een raam gekregen en dat maakt het werkplezier nog groter!

CONNY zei

HALLO MAI,
GRATULATION VORR JE MEGAKAMER.
HELL ERG MOOI.

GROETJES CONNY

blackanna zei

Oh Mai, you lucky girl!!! Your own sewing room. I only have the table in the kitchen ;). I whish you a great time and much sewing in this cute room!!!
Have a nice time
Monika

Marja zei

Hoi Marie-Joze,
Geweldige plek heb je nu! En zo netjes:), fijn dat je er ook nog een raam in krijgt! Jij krijgt van je zoon vast nog eens het verzoek "mam, ga je naar je hok...", doen die van mij tenminste als ze me even kwijt willen. Meestal heb ik daar overigens weinig moeite mee:)
Marja

Annemiek zei

Ziet er echt heel gezellig uit, maar het zal wel niet zo netjes blijven! Mijn hok is een puinhoop na een "finished object"Ik heb afgelopen week wel 10x gestofzuigd :(
Veel plezier op je eigen stekje!

Simone de Klerk zei

Wat is je werkplek mooi geworden! Heerlijk lijkt me dat! Succes met je wisp!